AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #81 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg lurer på hvordan du har kommet frem til denne kunnskapen. Har du noen undersøkelser eller andre seriøse kilder å vise til som underbygger det du skriver? Eller er du bare en av disse gudbenådede mennene som mener st kvinner er noen fjolls som ikke forstår hvordan de selv egentlig tenker. Du virker i overkant nedlatende og opptatt av å forsvare en livsførsel som burde ha dødd ut med neandertalerne.Anonymous poster hash: 0bac5...7ad Jeg skriver jo på et generelt grunnlag og det er undersøkelser som støtter opp under det jeg skriver. Opp mot en fjerdedel av menn forblir barnløse, noe som indikerer at et forholdsvis stort antall menn faller utenfor partnermarkedet. I forbindelse med dette er det ikke så vanskelig å forstå at menn ikke bare kan være stabile for å fremstå som en attraktiv partner. Er ikke uenig at en mann som regel må kunne tilby mer enn å bare være attraktiv nok til å ha hatt mange sexpartnere, men dette er som jeg skriver noe som jevner seg ut i det lange løp. Selv hardbarka rundbrennere vil som regel ønske å slå seg ned på et eller annet tidspunkt, og da stiller man likt med tanke på det å kunne tilby stabilitet som de mer "rolige" mennene, men vil ha milevis av forsprang når det gjelder evnen til å tiltrekke seg noen. At du mener det er nedlatende er nå så, men ja, jeg ser heller på hvilke valg folk faktisk tar fremfor hva de påstår at de gjør, det kan nemlig være ganske stor avstand mellom påstander og valg. At man velger ut de mest attraktive partnerne er ikke akkurat rakettforskning ,og siden menn fortsatt forventes å ta mest initiativ for å finne en partner å slå seg ned med så er det ingen bombe at det er en stor fordel å ha tidligere erfaringer å bygge på når man skal tiltrekke seg noen. Det kan faktisk være forskjellen mellom å få fast partner i det hele tatt eller å falle utenfor. For å si det sånn, det er stort sett ikke de mer sjenerte og rolige mennene jeg ser ha fast partner og mer stabile familiekonstellasjoner i dag, det er de mennene som turte å være frempå, som turte å leve livet med de erfaringene det innebar i yngre alder. At en del av dem var rundbrennere stemmer nok, men de valgte på et tidspunkt familie over ungkarslivet de også, og hadde da opparbeidet seg evnen til å være spennende menn samtidig som de også kunne tilby stabilitet. Det er så enkelt som at man må lære hvordan man tar for seg i livet, hvis ikke vil en annen mann gjøre det for deg. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #82 Del Skrevet 9. oktober 2015 Se det uthevede. Dette er ihvertfall bare tull. De fleste ønsker seg en ryddig, skikkelig mann når en slår seg til ro. Ikke en som gir faen i sosiale konvensjoner. Anonymous poster hash: 5c831...95d Og som jeg har skrevet mange ganger nå, en ung eksperimenterende mann vil som regel på et tidspunkt nå et tidspunkt der han ønsker å slå seg ned og være like stabil som en av mennene som aldri var med i spillet. At man gir litt faen og tør å leve når man er ung er ikke ensbetydende at man blir en ustabil rundbrenner av en drittsekk livet ut, faktisk blir de fleste rundbrennere også familiefedre over tid. At du har noen som fortsetter i samme sporet stemmer jo, men dette bunner som regel i eget valg. De "rolige" og tilbakoverlente mennene får ikke ta valget i det hele tatt, det blir tatt for dem fordi de aldrei turte å være frempå og leve livet. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #83 Del Skrevet 9. oktober 2015 Og som jeg har skrevet mange ganger nå, en ung eksperimenterende mann vil som regel på et tidspunkt nå et tidspunkt der han ønsker å slå seg ned og være like stabil som en av mennene som aldri var med i spillet. At man gir litt faen og tør å leve når man er ung er ikke ensbetydende at man blir en ustabil rundbrenner av en drittsekk livet ut, faktisk blir de fleste rundbrennere også familiefedre over tid. At du har noen som fortsetter i samme sporet stemmer jo, men dette bunner som regel i eget valg. De "rolige" og tilbakoverlente mennene får ikke ta valget i det hele tatt, det blir tatt for dem fordi de aldrei turte å være frempå og leve livet. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Vi vil ha en mann som kan være god far til våre barn, ikke en med et tvilsomt rykte som Peniskonge. Barna kan bli mobbet for å ha peniskongen som far. Det er det denne tråden handler om, en som har fått rykte på seg for å være Peniskongen, og for alt jeg vet, kan det være en slags mobbing av denne mannen. Anonymous poster hash: 5c831...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #84 Del Skrevet 9. oktober 2015 Vi vil ha en mann som kan være god far til våre barn, ikke en med et tvilsomt rykte som Peniskonge. Barna kan bli mobbet for å ha peniskongen som far. Det er det denne tråden handler om, en som har fått rykte på seg for å være Peniskongen, og for alt jeg vet, kan det være en slags mobbing av denne mannen. Anonymous poster hash: 5c831...95d Slike rykter går som regel over når folk blir voksne. At man som ung hadde et rykte som "peniskongen" er det ingen godt voksne som vil henge seg opp i så lenge det andre er på stell, det er jo bare et tegn på at man har turt å leve et liv. Det er mange som hadde ulike kallenavn da man var ung uten at det var ment som mobbing, men heller noe som ble sagt med et lite glimt i øyet. Men etter hvert blir man voksen og får andre verdier. Og en mann som har fått mye erfaring vil kunne dra nytte av dette hele livet, for som skrevet er det ikke nok å bare kunne tilby stabilitet. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #85 Del Skrevet 9. oktober 2015 Slike rykter går som regel over når folk blir voksne. At man som ung hadde et rykte som "peniskongen" er det ingen godt voksne som vil henge seg opp i så lenge det andre er på stell, det er jo bare et tegn på at man har turt å leve et liv. Det er mange som hadde ulike kallenavn da man var ung uten at det var ment som mobbing, men heller noe som ble sagt med et lite glimt i øyet. Men etter hvert blir man voksen og får andre verdier. Og en mann som har fått mye erfaring vil kunne dra nytte av dette hele livet, for som skrevet er det ikke nok å bare kunne tilby stabilitet. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Er det sånn at dere anbefaler kamerater å oppføre seg som en klovn på byen, slik at dere andre stiller sterkere når det er snakk om et stabilt forhold? Du snakker også kun om to ytterpunkter. Det er litt typisk menn på kg å se ting som enten/eller, ingenting imellom. De to typene er 1. Han som er tafatt, viljeløs, kjedelig og vant til at moren ordner opp = ikke attraktiv. 2. En vilbass som mangler viljestyrke og selvinnsikt = ikke attraktivt. Anonymous poster hash: 5c831...95d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #86 Del Skrevet 9. oktober 2015 Er det sånn at dere anbefaler kamerater å oppføre seg som en klovn på byen, slik at dere andre stiller sterkere når det er snakk om et stabilt forhold? Du snakker også kun om to ytterpunkter. Det er litt typisk menn på kg å se ting som enten/eller, ingenting imellom. De to typene er 1. Han som er tafatt, viljeløs, kjedelig og vant til at moren ordner opp = ikke attraktiv. 2. En vilbass som mangler viljestyrke og selvinnsikt = ikke attraktivt. Anonymous poster hash: 5c831...95d Jeg har ikke skrevet om noe personlig her, men nei, det er ikke slik at man oppfordrer andre menn til å oppføre seg i hverken den ene eller andre retningen. Mennene som er rundbrennere i yngre alder vil jeg påstå selv har valgt det. Selvfølgelig er det ikke bare to typer av menn, det kan være mange nyanser av menn, men det var ikke poenget, det var at man fint kan bli en stabil mann selv om man turte å leve livet som ung og hadde drøssevis med sexpartnere, og i tillegg at dette kan gi deg en fordel når man senere ønsker å etablere seg. Gjennom de valgene kvinner faktisk tar ser mange av oss menn hvordan dette faktisk fungerer. Fra et personlig ståsted ser jeg ganske tydelig at de mennene som tenderer mot å være på den sjenerte og rolige delen av skalaen, men som alltid "bare" har vært stabile rett og slett ikke greier å etablere seg. De er ganske enkelt ikke attraktive nok på andre måter og klarer ikke å skape spenning og attraksjon. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #87 Del Skrevet 9. oktober 2015 Det er jo mulig du er en hyggelig kar, men du bør ta med deg fra denne tråden er at det at du er bygdas peniskonge ikke akkurat er ditt sterkeste kort når du er på markedet for å få deg kjæreste. Det er ikke status for en kvinne å være sammen med han som har ligget med alle man kjenner og sender penisbilder til folk, det er snarere det motsatte. Andre vil synes synd på hun som er sammen med deg, fordi man antar bl.a. at promiskuøse menn er mer utro. Så skal du ha en kjæreste, så bør du dysse ned det ryktet mest mulig, finne noen utenfor den kretsen hvor pikken din er kjendis. Og heller spare den og dine evner som en fin overraskelse når dere først havner i sengs Tusen takk, bor i temmelig stor by så er rimelig lett å finne noen som ikke har hørt om ryktet mitt. Ikke sikker på om jeg klarer å holde penisen som en overraskelse, kjenner jeg meg selv rett så blir det temaet en del av sjekkingen. Men å ikke fortelle at kallenavnet mitt er peniskongen, bør være overkommelig. TS Anonymous poster hash: 727e8...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #88 Del Skrevet 9. oktober 2015 Haha herregud, dette må være tull. Anonymous poster hash: 08f4b...c0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 9. oktober 2015 #89 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ikke sikker på om jeg klarer å holde penisen som en overraskelse, kjenner jeg meg selv rett så blir det temaet en del av sjekkingen. TSAnonymous poster hash: 727e8...5a6 Nå tulla du, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 9. oktober 2015 #90 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nei. Bare... nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 9. oktober 2015 #91 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tusen takk, bor i temmelig stor by så er rimelig lett å finne noen som ikke har hørt om ryktet mitt. Ikke sikker på om jeg klarer å holde penisen som en overraskelse, kjenner jeg meg selv rett så blir det temaet en del av sjekkingen. Men å ikke fortelle at kallenavnet mitt er peniskongen, bør være overkommelig. TS Anonymous poster hash: 727e8...5a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Choclit Skrevet 9. oktober 2015 #92 Del Skrevet 9. oktober 2015 Han skader jo ingen..:-p er mange kvinner som liker sånne menn, mange svarer jo ts skikkelig langt så hva er greien? Dere gir ham masse oppmerksomhet så det funker jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #93 Del Skrevet 9. oktober 2015 Han skader jo ingen..:-p er mange kvinner som liker sånne menn, mange svarer jo ts skikkelig langt så hva er greien? Dere gir ham masse oppmerksomhet så det funker jo. Fordi det ligger ute på internett. Ikke bare ts som leser dette. Anonymous poster hash: 5c831...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 9. oktober 2015 #94 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tusen takk, bor i temmelig stor by så er rimelig lett å finne noen som ikke har hørt om ryktet mitt. Ikke sikker på om jeg klarer å holde penisen som en overraskelse, kjenner jeg meg selv rett så blir det temaet en del av sjekkingen. Men å ikke fortelle at kallenavnet mitt er peniskongen, bør være overkommelig. TSAnonymous poster hash: 727e8...5a6 Kan du ikke bare legge kuken oppå bordet sånn halvveis uti daten mens du smiler stolt som en apekatt? ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #95 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg skriver jo på et generelt grunnlag og det er undersøkelser som støtter opp under det jeg skriver. Opp mot en fjerdedel av menn forblir barnløse, noe som indikerer at et forholdsvis stort antall menn faller utenfor partnermarkedet. I forbindelse med dette er det ikke så vanskelig å forstå at menn ikke bare kan være stabile for å fremstå som en attraktiv partner. Er ikke uenig at en mann som regel må kunne tilby mer enn å bare være attraktiv nok til å ha hatt mange sexpartnere, men dette er som jeg skriver noe som jevner seg ut i det lange løp. Selv hardbarka rundbrennere vil som regel ønske å slå seg ned på et eller annet tidspunkt, og da stiller man likt med tanke på det å kunne tilby stabilitet som de mer "rolige" mennene, men vil ha milevis av forsprang når det gjelder evnen til å tiltrekke seg noen. At du mener det er nedlatende er nå så, men ja, jeg ser heller på hvilke valg folk faktisk tar fremfor hva de påstår at de gjør, det kan nemlig være ganske stor avstand mellom påstander og valg. At man velger ut de mest attraktive partnerne er ikke akkurat rakettforskning ,og siden menn fortsatt forventes å ta mest initiativ for å finne en partner å slå seg ned med så er det ingen bombe at det er en stor fordel å ha tidligere erfaringer å bygge på når man skal tiltrekke seg noen. Det kan faktisk være forskjellen mellom å få fast partner i det hele tatt eller å falle utenfor. For å si det sånn, det er stort sett ikke de mer sjenerte og rolige mennene jeg ser ha fast partner og mer stabile familiekonstellasjoner i dag, det er de mennene som turte å være frempå, som turte å leve livet med de erfaringene det innebar i yngre alder. At en del av dem var rundbrennere stemmer nok, men de valgte på et tidspunkt familie over ungkarslivet de også, og hadde da opparbeidet seg evnen til å være spennende menn samtidig som de også kunne tilby stabilitet. Det er så enkelt som at man må lære hvordan man tar for seg i livet, hvis ikke vil en annen mann gjøre det for deg. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Hvilke undersøkelser og hvem har foretatt dem? Du? Jeg ser at du begrunner mye ut fra egne erfaringer, og ut fra ditt miljø. Det gir ikke et godt fundament for å uttale seg på generelt grunnlag. Øvelse gjør mester, så ja, man kan kanskje klare å ta mer initiativ hvis man har øvd seg på å sjekke opp damer, men det gir deg null kunnskap om hva som skal til for å være i et stabilt forhold, her stiller rundbrenneren på lik linje som den mannen som ikke har smakt på alle kakene på kakebordet. Slik som TS fremstår så mangler han mye av det en kvinne ser etter i en partner man vil slå seg til ro med. Jeg tror at vi to definerer attraktivitet fullstendig ulikt. Anonymous poster hash: 0bac5...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #96 Del Skrevet 9. oktober 2015 Kan du ikke bare legge kuken oppå bordet sånn halvveis uti daten mens du smiler stolt som en apekatt? ☺ Har faktisk hørt om en mann som la kølla si på serveringsfatet med kaker/ frukt og gikk rundt og serverte på konas syforening.... Anonymous poster hash: dd63a...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #97 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg skriver jo på et generelt grunnlag og det er undersøkelser som støtter opp under det jeg skriver. Opp mot en fjerdedel av menn forblir barnløse, noe som indikerer at et forholdsvis stort antall menn faller utenfor partnermarkedet. I forbindelse med dette er det ikke så vanskelig å forstå at menn ikke bare kan være stabile for å fremstå som en attraktiv partner. Er ikke uenig at en mann som regel må kunne tilby mer enn å bare være attraktiv nok til å ha hatt mange sexpartnere, men dette er som jeg skriver noe som jevner seg ut i det lange løp. Selv hardbarka rundbrennere vil som regel ønske å slå seg ned på et eller annet tidspunkt, og da stiller man likt med tanke på det å kunne tilby stabilitet som de mer "rolige" mennene, men vil ha milevis av forsprang når det gjelder evnen til å tiltrekke seg noen. At du mener det er nedlatende er nå så, men ja, jeg ser heller på hvilke valg folk faktisk tar fremfor hva de påstår at de gjør, det kan nemlig være ganske stor avstand mellom påstander og valg. At man velger ut de mest attraktive partnerne er ikke akkurat rakettforskning ,og siden menn fortsatt forventes å ta mest initiativ for å finne en partner å slå seg ned med så er det ingen bombe at det er en stor fordel å ha tidligere erfaringer å bygge på når man skal tiltrekke seg noen. Det kan faktisk være forskjellen mellom å få fast partner i det hele tatt eller å falle utenfor. For å si det sånn, det er stort sett ikke de mer sjenerte og rolige mennene jeg ser ha fast partner og mer stabile familiekonstellasjoner i dag, det er de mennene som turte å være frempå, som turte å leve livet med de erfaringene det innebar i yngre alder. At en del av dem var rundbrennere stemmer nok, men de valgte på et tidspunkt familie over ungkarslivet de også, og hadde da opparbeidet seg evnen til å være spennende menn samtidig som de også kunne tilby stabilitet. Det er så enkelt som at man må lære hvordan man tar for seg i livet, hvis ikke vil en annen mann gjøre det for deg. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Forøvrig er det drøyt å bruke undersøkelsen om at 1/4 av menn forblir barnløse for å begrunne din påstand om at damer velger menn som har vært aktive seksuelt. Undesøkelsen nevner en hel del mulige årsaker til at såpass mange menn forblir barnløse og står utenfor partnermarkedet. Ingen av dem passer med din påstand, det snakkes om at følgende kan gjøre menn uattraktive: lav utdannelse, det å ha brukt for mye tid på karriere og ventet for lenge med å slå seg til ro, manglende relasjonelle evner. i tillegg er det slik at menn som tidligere har blitt valgt av damer for å bli far, blir resirkulert. det har blitt vanskeligere å være mann i dag, fordi vi ikke lenger trenger en mann til å forsørge oss. Sagt på en annen måte, det faktum at du er en mann med en penis er ikke lenger nok for å tilfredsstille kvinner i dag. Anonymous poster hash: 0bac5...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #98 Del Skrevet 10. oktober 2015 Forøvrig er det drøyt å bruke undersøkelsen om at 1/4 av menn forblir barnløse for å begrunne din påstand om at damer velger menn som har vært aktive seksuelt. Undesøkelsen nevner en hel del mulige årsaker til at såpass mange menn forblir barnløse og står utenfor partnermarkedet. Ingen av dem passer med din påstand, det snakkes om at følgende kan gjøre menn uattraktive: lav utdannelse, det å ha brukt for mye tid på karriere og ventet for lenge med å slå seg til ro, manglende relasjonelle evner. i tillegg er det slik at menn som tidligere har blitt valgt av damer for å bli far, blir resirkulert. det har blitt vanskeligere å være mann i dag, fordi vi ikke lenger trenger en mann til å forsørge oss. Sagt på en annen måte, det faktum at du er en mann med en penis er ikke lenger nok for å tilfredsstille kvinner i dag.Anonymous poster hash: 0bac5...7ad Igjen, det er ingen som har sagt at andre egenskaper ikke er viktige også. Men når man mangler evnen til å initiere så kommer man uansett aldri dit at man får vist sine andre egenskaper, og det å tørre å leve utelukker ikke at man også kan være stabil når man en gang ønsker å slå seg ned. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #99 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hvilke undersøkelser og hvem har foretatt dem? Du? Jeg ser at du begrunner mye ut fra egne erfaringer, og ut fra ditt miljø. Det gir ikke et godt fundament for å uttale seg på generelt grunnlag. Øvelse gjør mester, så ja, man kan kanskje klare å ta mer initiativ hvis man har øvd seg på å sjekke opp damer, men det gir deg null kunnskap om hva som skal til for å være i et stabilt forhold, her stiller rundbrenneren på lik linje som den mannen som ikke har smakt på alle kakene på kakebordet. Slik som TS fremstår så mangler han mye av det en kvinne ser etter i en partner man vil slå seg til ro med. Jeg tror at vi to definerer attraktivitet fullstendig ulikt.Anonymous poster hash: 0bac5...7ad Jeg har allerede svart på dette, jeg gidder ikke å repetere meg selv til stadighet ovenfor folk som tydeligvis ikke evner å lese skikkelig før man svarer. Det er altså ingenting som tilsier at ikke "rundbrennere" også er i stabile forhold, det er ingen motsetning mellom å ha forhold og kunne levet livet i singelperiodene. Det er rett og slett patetisk å se at du ikke leser innleggene før du besvarer dem, men det er jo en kjent hersketeknikk å late som om jeg ikke allerede har adressert det man spør etter. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #100 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg har allerede svart på dette, jeg gidder ikke å repetere meg selv til stadighet ovenfor folk som tydeligvis ikke evner å lese skikkelig før man svarer. Det er altså ingenting som tilsier at ikke "rundbrennere" også er i stabile forhold, det er ingen motsetning mellom å ha forhold og kunne levet livet i singelperiodene. Det er rett og slett patetisk å se at du ikke leser innleggene før du besvarer dem, men det er jo en kjent hersketeknikk å late som om jeg ikke allerede har adressert det man spør etter. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Da har du rett og slett ikke peiling. Det er allment kjent at voksne folk sjelden forandrer seg. Anonymous poster hash: 5c831...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå