Mumsy Skrevet 16. november 2017 #1841 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg tror jeg ler meg ihjel! Farmor på gåtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 16. november 2017 #1842 Del Skrevet 16. november 2017 Farmor, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 20. november 2017 Forfatter #1843 Del Skrevet 20. november 2017 Nå har Bølla mi rundet 10 måneder og i dag stod hun oppreist, alene, uten noe å holde i, i flere lange sekunder! Lille jenta mi (som jeg såvidt kan huske har vært liten i det hele tatt) er blitt så stooor! Hun har fått 8 tenner, smiler myyye og ler til og med littegrann innimellom. Også sier hun ''hadet'', ''se der'' og ''pappa'', og vinker og klapper og ''danser'' når vi spiller musikk. Liker ikke sitte stille med mindre det er mat involvert, og skal aller helst stå, krype eller gå rundt hele tiden. Å skifte bleie er et mareritt 9 av 10 ganger. Fortsatt uaktuelt med nan selv om hun får tilbud om kopp flere ganger i uka. Favoritten er lapskaus og yoghurten til Trollet... Hun er fremdeles fryktelig høylytt, skriker og roper og kjefter en hel masse fra hun våkner til hun sovner igjen. Våkner gjør hun bare et par ganger om natta (noe netter ikke i det hele tatt #nojinx), men til gjengjeld starter dagen mellom 05.00 og 05.30.... Jeg synes hun er fin jeg altså! Jeg smiler og blir litt varm i hjertet når hun kommer krypende i 190km/t med hvinenede hyyyl mot meg når jeg kommer hjem og her en kveld tok jeg meg selv i å bare stå å se på henne når hun sov i senga si og ønsket at jeg kunne ta henne opp for å bare kose litt. Dette går rette veien dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 20. november 2017 #1844 Del Skrevet 20. november 2017 Rette veien indeed! Hun er så fin! Dere er en fin gjeng Og herregud, så flink! Forstår ikke hvordan så små babyer unger kan snakke jeg altså. M bare roper Lurer på når jeg skal begynne å bli bekymret. Jeg gir henne ett år til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 21. november 2017 #1845 Del Skrevet 21. november 2017 Den følelsen, om at man bare vil kosemose dem bittelitt. Enig med Weebs, dere er en fin gjeng Men å starten dagen kl 05.00 da, Bølla altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 21. november 2017 #1846 Del Skrevet 21. november 2017 Hun høres herlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 23. november 2017 Forfatter #1847 Del Skrevet 23. november 2017 I dag har jeg fri og jeg burde egentlig dra til byen for å kjøpe bursdagsgave til bestevenninnen min. Og jeg burde egentlig begynne å lese de bøkene jeg har lånt meg for å friske opp litt gammel kunnskap før jeg skal starte i den nye jobben. Og jeg burde egentlig vasket og ryddet litt her hjemme. Og jeg burde egentlig sovet litt. Og jeg burde egentlig handlet. Men det eneste jeg skal gjøre i dag er å sitte på sofaen til Bølla våkner igjen også skal vi dra innom nærmeste butikk for å handle middag for helgen og kake. Alt det andre får jeg rett og slett gjøre en annen dag. Mannen har bursdag i dag og jeg har lovet ham og Trollet av vi skal ha sjokoladekake med non stop (hvem er det jeg prøver å lure, JEG vil ha sjokoladekake med non stop! ) Ja, også skal jeg innom mamma for å hjelpe henne med en hel masse greier i kveld. Tror det holder for en dag jeg. Er tross alt eneste fridagen på to uker, må nytes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 23. november 2017 #1848 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg synes du prioriterer helt riktig! Sjokoladekake med nonstop! Namnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 23. november 2017 #1849 Del Skrevet 23. november 2017 Sjokoladekake med nonstop Veldig deilig å slappe av litt når man har muligheten! Jeg skulle også gjort et tonn med husarbeid, men her sitter jeg i sofaen å drikker brus og later meg.. Mens Knerten sover. Den jinxa jeg skikkelig, han våknet nå. Nyt fridagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 24. november 2017 Forfatter #1850 Del Skrevet 24. november 2017 Det er en liten gutt på 7 år som har dødd i Askim og jeg VET at det er så utrolig mye j**vlig som skjer rundt om i verden men akkurat den saken der har gått så utrolig inn på meg. Jeg har tenkt og tenkt på den stakkars lille gutten og familien hans i hele dag. En av avisene skrev at han ble hentet etter skolen av et familiemedlem med bil, men hadde bedt om å få gå hjem selv og så fått lov til det. Så hadde han bare ikke kommet hjem, leteaksjon og så hadde de funnet et hull i isen på en dam og der lå han, druknet og død. 7 år gammel. Jeg blir helt kvalm av å tenke på det. Etter at jeg selv fikk barn så har jeg blitt utrolig følsom for sånne ting! Jeg har rett og slett ikke ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 24. november 2017 #1851 Del Skrevet 24. november 2017 Jeg er så enig. Synes så sykt synd på foreldrene og resten av familien. Gråt når jeg leste nyheten, det er altså bare det verste man kan forestille seg. Eller, helst ikke forestille seg, jeg blir helt ødelagt bare av tanken. Tenk på de familiene der det er virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 26. november 2017 Forfatter #1852 Del Skrevet 26. november 2017 I dag har jeg hengt opp julegardinene og neste helg tenker jeg at vi tar opp resten av julepynten (og kanskje kjøper inn noe nytt... ), juletreet tenker jeg å ta opp rundt den 15. desember og jeg gleder meg sånn! Har gått fra å være barnløs grinch til å glede meg over julen i ganske stor skala nå. God følelse å ha. Nå må jeg bare følge opp mine egne planer. Har jo fått trykket opp en hel masse julekort som vi skal sende ut, i tillegg til invitasjonene til Bøllas bursdagsfeiring i februar (greit med tidlig varsel for alle som må reise langt), og julegaver som skal hit og dit. Blir et par turer på posten og ca en milliard i frimerker. Så må jeg få ordnet bakedag så vi kan lage pepperkaker som ingen spiser, også vil jeg aller helst ordne sånt papir som vi hadde når vi var små, sånn til å lage julelenker av.. (hvor finner man sånt?), ser for meg idyll med juleverksted sammen med Trollet som realisten i meg veet at bare kommer til å vare i ca 3 minutter før Trollet er ''ferdiiii'' og går..... Planen for kvelden var å ha date på sofaen, med film og popcorn i armkroken til mannen, men så har jeg selvfølgelig gått hen å blitt kvalm... Så nå frister det egentlig aller mest å gå å legge seg isteden.. Blir vel til at jeg sovner 5 minutter inn i filmen, kanskje han skal få velge hvilken vi skal se allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 26. november 2017 #1853 Del Skrevet 26. november 2017 46 minutter siden, Beccy87 skrev: I dag har jeg hengt opp julegardinene og neste helg tenker jeg at vi tar opp resten av julepynten (og kanskje kjøper inn noe nytt... ), juletreet tenker jeg å ta opp rundt den 15. desember og jeg gleder meg sånn! Har gått fra å være barnløs grinch til å glede meg over julen i ganske stor skala nå. God følelse å ha. Nå må jeg bare følge opp mine egne planer. Har jo fått trykket opp en hel masse julekort som vi skal sende ut, i tillegg til invitasjonene til Bøllas bursdagsfeiring i februar (greit med tidlig varsel for alle som må reise langt), og julegaver som skal hit og dit. Blir et par turer på posten og ca en milliard i frimerker. Så må jeg få ordnet bakedag så vi kan lage pepperkaker som ingen spiser, også vil jeg aller helst ordne sånt papir som vi hadde når vi var små, sånn til å lage julelenker av.. (hvor finner man sånt?), ser for meg idyll med juleverksted sammen med Trollet som realisten i meg veet at bare kommer til å vare i ca 3 minutter før Trollet er ''ferdiiii'' og går..... Planen for kvelden var å ha date på sofaen, med film og popcorn i armkroken til mannen, men så har jeg selvfølgelig gått hen å blitt kvalm... Så nå frister det egentlig aller mest å gå å legge seg isteden.. Blir vel til at jeg sovner 5 minutter inn i filmen, kanskje han skal få velge hvilken vi skal se allikevel... Glanspapir! De har det massevis av steder på nett, og tror de skal ha det på Nille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 26. november 2017 #1854 Del Skrevet 26. november 2017 Du får sikkert kjøpt glanspapir til blodpris på Panduro også. Ville sjekket Nille først. Og kanskje søstrene Grene? Jeg har også gått fra å være barnløs grinch til å like julen, men akkurat nå har jeg egentlig ikke helt peiling på hvor all julepynten er. Mulig den står i edderkopp-boden. Ikke noe julepynt her enda, med andre ord! Og julegardiner, det er imponerende! Voksenpoeng! Vi har ikke engang klart å stryke og legge opp de en million gardinene vi kjøpte da vi flyttet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. november 2017 #1855 Del Skrevet 26. november 2017 Er du gravid? Glanspapir er observert på Søstrene Grene og Panduro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 27. november 2017 Forfatter #1856 Del Skrevet 27. november 2017 23 timer siden, miore skrev: Glanspapir! De har det massevis av steder på nett, og tror de skal ha det på Nille. 23 timer siden, sitronkake skrev: Du får sikkert kjøpt glanspapir til blodpris på Panduro også. Ville sjekket Nille først. Og kanskje søstrene Grene? Jeg har også gått fra å være barnløs grinch til å like julen, men akkurat nå har jeg egentlig ikke helt peiling på hvor all julepynten er. Mulig den står i edderkopp-boden. Ikke noe julepynt her enda, med andre ord! Og julegardiner, det er imponerende! Voksenpoeng! Vi har ikke engang klart å stryke og legge opp de en million gardinene vi kjøpte da vi flyttet inn 22 timer siden, Askmeagain89 skrev: Er du gravid? Glanspapir er observert på Søstrene Grene og Panduro GLANSPAPIR! Takk for det, da blir det en sving innom Søstrene Grene! Julegardinene våre er verken strøket eller lagt opp men jeg tar med meg et par voksenpoeng allikevel! Fikk du ordnet deg sånn edderkoppalarm forresten @sitronkake? Sånn med lyd som bare de hører eller noe? Og NEI jeg er IKKE gravid igjen. Det har jeg verken tid eller ork til å være igjen noen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 27. november 2017 Forfatter #1857 Del Skrevet 27. november 2017 Jeg er med i en hel haug av grupper på face og snapchatkontoer og en (eller flere, selv om jeg ikke er preggers så er hodet mitt fullstendig ullent for tiden så alt er en salig tåke) av de har i alle fall tipset meg om verdens beste ide når det kommer til julepynt. Jeg har jo ikke vært noe julemenneske tidligere så vi eier vel til sammen ca 7 nisser totalt, noe som er litt trist og lite sånn egentlig.... Så planen er at hvert år så skal vi ta med ungene ut for å handle en liten nisse hver, de får velge hvilken de vil ha som de synes er fin osv, så skriver vi navn og årstall på/under. Ser for meg at det blir kjempe koselig hvert år når vi kan ta frem pynten igjen, mimre tilbake til når de valgte den og den, og de får lov til å velge seg en ny til samlingen. Mannen synes det var en kjempe dårlig ide, han er fortsatt litt grinch og synes ikke vi trenger så mange flere nisser, men her må jeg nesten bare trumfe igjennom og si at joh, det er en genial ide! Ny tradisjon starter i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2017 #1858 Del Skrevet 27. november 2017 27 minutter siden, Beccy87 said: Jeg er med i en hel haug av grupper på face og snapchatkontoer og en (eller flere, selv om jeg ikke er preggers så er hodet mitt fullstendig ullent for tiden så alt er en salig tåke) av de har i alle fall tipset meg om verdens beste ide når det kommer til julepynt. Jeg har jo ikke vært noe julemenneske tidligere så vi eier vel til sammen ca 7 nisser totalt, noe som er litt trist og lite sånn egentlig.... Så planen er at hvert år så skal vi ta med ungene ut for å handle en liten nisse hver, de får velge hvilken de vil ha som de synes er fin osv, så skriver vi navn og årstall på/under. Ser for meg at det blir kjempe koselig hvert år når vi kan ta frem pynten igjen, mimre tilbake til når de valgte den og den, og de får lov til å velge seg en ny til samlingen. Mannen synes det var en kjempe dårlig ide, han er fortsatt litt grinch og synes ikke vi trenger så mange flere nisser, men her må jeg nesten bare trumfe igjennom og si at joh, det er en genial ide! Ny tradisjon starter i år! Høres ut som en flott tradisjon å begynne med! Lurer på om vi ikke må stjele den Siden E sin første jul har hun fått en ny julepynt fra Karen Blixen/Rosendahl i julestrømpen sin, så i dag var jeg for å kjøpe en til hver av jentene Er så kjekt å se E pynte med "sin" julepynt hvert år, og så blir det så veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 29. november 2017 Forfatter #1859 Del Skrevet 29. november 2017 På 27.11.2017 den 20.22, Småkjekset skrev: Høres ut som en flott tradisjon å begynne med! Lurer på om vi ikke må stjele den Siden E sin første jul har hun fått en ny julepynt fra Karen Blixen/Rosendahl i julestrømpen sin, så i dag var jeg for å kjøpe en til hver av jentene Er så kjekt å se E pynte med "sin" julepynt hvert år, og så blir det så veldig fint Så koselig! Blir liksom litt ekstra ut av det når de føler de får være med med ''sin'' pynt også! Kjempe fin ide å putte det i strømpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 29. november 2017 Forfatter #1860 Del Skrevet 29. november 2017 I dag kom det endelig! Tilbud om plass i barnehage til Bølla! Vi takket selvfølgelig ja til 100% på småbarns avdelingen i Trollets barnehage aka verdens beste barnehage! Første dag blir 2.Januar, og hjelpes meg det er jo bare rett over en måned til! Iiiiiiiih! Vi gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå