Gå til innhold

Mannen min leker med seg selv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min har fullt i sex leketøy som han bruker på seg selv når jeg ikke er i nærheten for jeg orker ikke tanken på det engang . Har sagt jeg ikke liker at han gjør det men det gir han seg blanke faen i. Han har blant annet 30 cm lange dildoer han knuller seg selv med i dusjen. Synes det er helt motbydelig.

Anonymous poster hash: 2a343...69f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min har fullt i sex leketøy som han bruker på seg selv når jeg ikke er i nærheten for jeg orker ikke tanken på det engang . Har sagt jeg ikke liker at han gjør det men det gir han seg blanke faen i. Han har blant annet 30 cm lange dildoer han knuller seg selv med i dusjen. Synes det er helt motbydelig.

Anonymous poster hash: 2a343...69f

La han heller pule deg med disse 30 cm lange dildoene etter han har hatt de i rumpa. Viktig å la han få utløp for sine fetisher og ønsker. Lykke til.:)

Anonymous poster hash: 1450c...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil ikke bruke sexleketøy på ham, og du vil også bestemme at han ikke skal få bruke dem på seg selv.

Hvilken rett tror du at du har til å bestemme over en annen voksen persons egen seksualitet?

Anonymous poster hash: 44f4b...cbf
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, har han homofile tendenser også ? Det er vel ikke akkurat hverdagslig at en hetrofil mann liker slikt, å 30 cm også da ? Auau tenker nå jeg :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, har han homofile tendenser også ? Det er vel ikke akkurat hverdagslig at en hetrofil mann liker slikt, å 30 cm også da ? Auau tenker nå jeg :)

Velkommen til 2015, der de aller fleste vet at det skal mer til enn å like å bli tatt i rompa før man tror at det har noe med homofili eller "homofile tendenser" å gjøre. 

Anonymous poster hash: b77fa...c10

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du heller likt at han fant seg andre folk å pule, istedenfor deg? At han var utro mot deg? Herregud dere er voksne begge to. Hva slags rett har du til å bestemme over hva han gjør når han er alene? Som nevnt over så er jo det en privatsak. Du trenger ikke like noenting for det angår strengt tatt egentlig ikke deg. 

Anonymous poster hash: 9c343...fd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til 2015, der de aller fleste vet at det skal mer til enn å like å bli tatt i rompa før man tror at det har noe med homofili eller "homofile tendenser" å gjøre.    Anonymous poster hash: b77fa...c10

Sant det, hver sin stil, men auuu for det, 30 cm er nå langt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til 2015, der de aller fleste vet at det skal mer til enn å like å bli tatt i rompa før man tror at det har noe med homofili eller "homofile tendenser" å gjøre. 

Anonymous poster hash: b77fa...c10

Når et mann ønsker å bli tatt i rumpa har han selvsagt homofile eller bifile tendenser. Sier seg jo selv.

Anonymous poster hash: f02ea...36c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke klart å leve med denne mannen, sorry. En hver sin smak. 

Anonymous poster hash: 2dcef...32a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når et mann ønsker å bli tatt i rumpa har han selvsagt homofile eller bifile tendenser. Sier seg jo selv.

Nei, det gjør det ikke.. Homofili vil si at man er seksuelt og/eller romantisk tiltrukket av mennesker av samme kjønn. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sier absolutt ikke seg selv. You loose. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

ser ikke problemet,la han kose seg med det,han plager jo ikke deg med det,har selv behov for å få noe der bak innimellom og bruker flere typer dildoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør det ikke.. Homofili vil si at man er seksuelt og/eller romantisk tiltrukket av mennesker av samme kjønn.

🐽🐷

Anonymous poster hash: 1450c...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det virkelig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig ikke problemet her. Han koser med seg selv og det plager DEG? Blir jo ganske dumt hvis du skal "sjefe" over hans seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at han heller vil utforske ting på egen hånd, så kjip og smålig som du er.

Anonymous poster hash: ffdf4...039

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...