AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #81 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg brekker meg av andres drittlukt, så her i huset er det uaktuelt. Tåler ungenes bæsj, men det er bare så vidt. men din drittlukt er god liksom? Anonymous poster hash: 20e73...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg :-) Skrevet 8. oktober 2015 #82 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kunne hun ikke heller ha ventet til han var ferdig? De fleste klarer å vente i noen minutter. Og klarer de ikke det, f.eks med diare, så er det vel best å si fra så kjæresten har mulighet til å komme seg ut før det blir ille. Jeg synes dette handler om det å ha respekt for hverandre. Jeg ville ikke synes det var særlig trivelig at mannen min satte seg for å drite når jeg holdt på å sminke meg på badet. Og jeg utsetter dobesøk til han er ferdig når han barberer seg og ordner seg, for at han skal slippe å få drittlukt da. Som sagt, det å bli innhyllet i drittlukt når man ordner seg på badet er avskyelig! Mulig det er en såkalt "trygghetserklæring" at hun satte seg for å bæsje når han barberte seg, men samtidig er det også respektløst. Og det viser mangel på hensyn. Klart han hadde et valg om å gå ut, men bæsjlukta sitter i lenge, så det er ikke like trivelig å gå inn på badet igjen etter det heller. Herregud så dumt......... Unnskyld meg, men å måtte på dass er da viktigere enn å sminke seg el barbere seg ferdig.. Når naturen kaller går man på do. Jeg unnlot vel en liten detalj at j vi sier fra til den andre at vi må nr 2, men selvfølgelig sier vi fra. Sminken tar jeg med ut i stua hvis det er så jævla viktig å gjøre det med en gang.... Og typen tar med speil til vasken på kjøkkenet hvis det er hast. Ikke noe big deal liksom! Husk at å gå på dass er en menneskerett! Og det finnes luktfjerningsspray og diverse vaskemidler man kan bruke etter endt "jobb".... Husk også å legge ned lokket FØR dere trekker ned ....for å unngå basselusker på tannbørste, hårbørste,sminkepung osv. ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 8. oktober 2015 #83 Del Skrevet 8. oktober 2015 Herregud så dumt......... Unnskyld meg, men å måtte på dass er da viktigere enn å sminke seg el barbere seg ferdig.. Når naturen kaller går man på do. Jeg unnlot vel en liten detalj at j vi sier fra til den andre at vi må nr 2, men selvfølgelig sier vi fra. Sminken tar jeg med ut i stua hvis det er så jævla viktig å gjøre det med en gang.... Og typen tar med speil til vasken på kjøkkenet hvis det er hast. Ikke noe big deal liksom! Husk at å gå på dass er en menneskerett! Og det finnes luktfjerningsspray og diverse vaskemidler man kan bruke etter endt "jobb".... Husk også å legge ned lokket FØR dere trekker ned ....for å unngå basselusker på tannbørste, hårbørste,sminkepung osv. ;-) Hva er det som er dumt med det? Er det at man kan vente 10 min med å gå på do til den andre er ferdig? De aller fleste klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #84 Del Skrevet 8. oktober 2015 Husk at å gå på dass er en menneskerett! Amen! Anonymous poster hash: 20e73...e34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg :-) Skrevet 8. oktober 2015 #85 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hva er det som er dumt med det? Er det at man kan vente 10 min med å gå på do til den andre er ferdig? De aller fleste klarer det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg :-) Skrevet 8. oktober 2015 #86 Del Skrevet 8. oktober 2015 Nå skjønner jeg ikke hva som skjedde med den bobla ikke ble med, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #87 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg verken tisser eller gjør nr2 foran samboeren min, og det kommer jeg aldri til å gjøre, om vi ikke er låst inne på et bad i mange døgn da, men ja... Jeg har ikke noe i mot at samboeren min tisser mens jeg er inne på badet, jeg vil ikke gjøre det foran ham, men jeg vil ikke at han bæsjer foran meg, og det vil så klart ikke han heller. Jeg syntes ikke det handler om trygghet, men at man trenger ikke dele alt med partneren sin. Jeg skifter da ikke tamponger eller piller ut snørr fra nesen foran han heller liksom, eller promper og raper for han. Alt er jo helt naturlig, men hva så Anonymous poster hash: b8a81...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 8. oktober 2015 #88 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hva er det som er dumt med det? Er det at man kan vente 10 min med å gå på do til den andre er ferdig? De aller fleste klarer det. Jepp det er helt idiotisk. Å gå på dass er da viktigere...... Primære behov som å gå på dass, oksygen, spise og sove! Du er selvopptatt som ikke lar stakkaren få gjort sitt fornødne BARE FORDI du må sminke deg eller andre "uviktige ting " ferdig... Du kan ta en 10 min pause fra speilet så folk kan få komme på dass! Eller finn et annet speil.... :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg :-) Skrevet 8. oktober 2015 #89 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hehe.. Kan du ta pause i dritinga så jeg kan bruke badet?? Hallo hvis det er wc på badet og folk må ....så slipp de til og gå ut hvis du ikke vil være der eller får beskjed om å gå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. oktober 2015 #90 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Det der ville jeg aldri gjort. Herregud. Drittlukta kan man holde for seg selv. Hun kunne spurt om du kunne forte deg litt fordi hun måtte, eller du kunne tatt en pause og gått ut hvis hun var fryktelig nøden og ikke kunne vente til du var ferdig med barberingen. Jeg klarer knapt å se for meg noe eklere i et forhold, enn folk som driter i nærvær av den andre. Går det virkelig ikke an å skjerme det aller mest private lenger, selv om man er et par? Jeg har vært i samme forhold i 18 år, men har aldri satt meg til å drite med han i rommet (ikke motsatt heller). Det har skjedd kanskje to-tre ganger på alle disse årene at jeg har tisset på do mens han er f.eks. i dusjen, fordi jeg var så nøden og badet var opptatt, men da ser han ingenting og det er fort gjort og luktfritt. Endret 8. oktober 2015 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 8. oktober 2015 #91 Del Skrevet 8. oktober 2015 men din drittlukt er god liksom? Anonymous poster hash: 20e73...e34 Det sa jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. oktober 2015 #92 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det som skjedde var at da jeg barberte meg så kom plutselig kjerringa inn, satte seg ned, og bæsjet i dass rett ved siden av meg. Max ekkelt da. Lukta rass. Ærlig talt, er det normalt å sitte å drite ved typen sin? Hva ville dere ha gjort i en slik situasjon? Den lukta der var rett og slett helt jæævelig!Anonymous poster hash: f0cd2...c9a Må du beskrive det på eklest mulig måte? Æsj ble kvalm av hovedinnlegget. Når det er sagt er jeg enig med deg. Driting er forbeholdt privatlivet. Det deler man ikke med en sjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. oktober 2015 #93 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg synes kvinner skal bevare litt eleganse og mystikk rundt enkelte ting. Det syns jeg menn også kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #94 Del Skrevet 8. oktober 2015 Må du beskrive det på eklest mulig måte? Æsj ble kvalm av hovedinnlegget. Når det er sagt er jeg enig med deg. Driting er forbeholdt privatlivet. Det deler man ikke med en sjelBlir vel ikke no rimming med det aller førsteAnonymous poster hash: 826ca...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #95 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har man skikkelig magetrøbbel og ikke rekker annet, så er det vel greit. Men da bør jo den som ikke er på do, gå ut. Eneste gangen jeg ser for meg at det er helt nødvendig at begge blir på badet, er om den ene står i dusjen full av såpe og sjampo, mens den andre har diare. Har alltid bare hatt et do her, og har ikke hatt noen do-kriser ennå. Anonymous poster hash: 646ea...850 Med bare et bad mann og 5 unger så lærer man seg å holde ut.Så mangt.Anonymous poster hash: cff27...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. oktober 2015 #96 Del Skrevet 9. oktober 2015 Blir vel ikke no rimming med det aller førsteAnonymous poster hash: 826ca...14f Liker ikke rimming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. oktober 2015 #97 Del Skrevet 9. oktober 2015 Med bare et bad mann og 5 unger så lærer man seg å holde ut.Så mangt.Anonymous poster hash: cff27...324 Med mindre det er akutt diare så klarer man å holde seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. oktober 2015 #98 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hva er det som er dumt med det? Er det at man kan vente 10 min med å gå på do til den andre er ferdig? De aller fleste klarer det. De aller fleste klarer vel også å vente i ti minutt med å sminke seg? Da forutsetter jeg selvsagt at den som må gjøre sitt fornødne er veldig trengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå