QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. oktober 2015 #21 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er en jomfru mann, nå vet jeg at jeg ikke har gått glipp av noe... Anonymous poster hash: 98fc3...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #22 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det er deilig i skjedeveggen når man puler, synes jeg da. Hva andre føler vet jeg ikke, men jeg kjenner penisen veldig godt. Det er selvfølgelig stillinger hvor jeg kjenner den bedre enn andre, men stort sett er det veldig godt i alle stillinger. Trenger ikke stimulering på klitoris. Samme her! Jeg kommer 98% av gangene kun ved "inn og ut" bevegelser, hvorfor ts tror at det er unormalt vet jeg ikke... Man skal ikke tro alt man leser om at "kvinner er sånn og sånn". Folk er forskjellige. Anonymous poster hash: 2ebc1...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #23 Del Skrevet 8. oktober 2015 Samme her! Jeg kommer 98% av gangene kun ved "inn og ut" bevegelser, hvorfor ts tror at det er unormalt vet jeg ikke... Man skal ikke tro alt man leser om at "kvinner er sånn og sånn". Folk er forskjellige. Anonymous poster hash: 2ebc1...25f Vel da er du heldig, med tanke på at 80 % av alle kvinner ikke oppnår vaginalorgasme... Så jo, det er faktisk ganske sjeldent. Anonymous poster hash: 165ff...f0f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #24 Del Skrevet 8. oktober 2015 Vel da er du heldig, med tanke på at 80 % av alle kvinner ikke oppnår vaginalorgasme... Så jo, det er faktisk ganske sjeldent. Anonymous poster hash: 165ff...f0f Hadde vært interessant å se nyere forskning på det. Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg har en teori om at det skyhøye tallet på de som ikke får orgasme kan henge litt igjen fra gammelt av da kvinnen ikke skulle være seksuell. Kan også tenkes at menn de siste tiårene sitter på mer kunnskap om hvordan stimulere kvinnen (oppvarming, berøring osv.), at det kan ha hjulpet, og at tallene egentlig er høyere i dag. Jeg nekter å tro at jeg er så spesiell.. Anonymous poster hash: 2ebc1...25f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #25 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg hadde nylig sex med en som hadde litt mindre penis enn de jeg har hatt før, og jeg følte mer nytelse kun i skjeden med han enn de andre med større penis. Anonymous poster hash: f23a3...a23 tror det har med å gjøre at penis ofte er veldig veldig stiv for de som ikke har megastor, stivhet har mye å si for nytelsen for min del i hvert fall. Anonymous poster hash: 026e6...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #26 Del Skrevet 8. oktober 2015 Samme her! Jeg kommer 98% av gangene kun ved "inn og ut" bevegelser, hvorfor ts tror at det er unormalt vet jeg ikke... Man skal ikke tro alt man leser om at "kvinner er sånn og sånn". Folk er forskjellige. Anonymous poster hash: 2ebc1...25f Det er jo også en kjent sak at mange kvinner _tror_ de opplever orgasme, når de faktisk ikke gjør det. Men, siden de aldri har opplevd noen orgasme før, og ikke vet hvordan en orgasme faktisk kjennes ut, så tror de at den litt prikkende/deilige følelsen man noen ganger bare får under sex, er den faktiske orgasmen. Anonymous poster hash: 42ec3...1fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #27 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det er jo også en kjent sak at mange kvinner _tror_ de opplever orgasme, når de faktisk ikke gjør det. Men, siden de aldri har opplevd noen orgasme før, og ikke vet hvordan en orgasme faktisk kjennes ut, så tror de at den litt prikkende/deilige følelsen man noen ganger bare får under sex, er den faktiske orgasmen. Anonymous poster hash: 42ec3...1fb Tror de fleste voksne damer i dagens samfunn vet med sikkerhet når de faktisk har hatt orgasme. Det innebærer tross alt sammentrekninger i skjedeveggene, det kjennes! Men kan forstå at uerfarene, eller yngre jenter kanskje kan være forvirret. Anonymous poster hash: 2ebc1...25f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. oktober 2015 #28 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det kan umulig være så mye som 80%, det må vel heller være 20% som ikke får det vel. Den vaginale er mye bedre enn den man får av bare å stimulere klinten, så hvis det er tilfelle at 80% ikke får det, synes jeg det er synd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #29 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det kan umulig være så mye som 80%, det må vel heller være 20% som ikke får det vel. Den vaginale er mye bedre enn den man får av bare å stimulere klinten, så hvis det er tilfelle at 80% ikke får det, synes jeg det er synd. Nå varierer vel dette fra person til person. Har hørt enkelte si at klitorisorgasmen er bedre enn vaginalorgasmen. Og hvorfor er det synd at vi andre ikke får vaginalorgasme? Jeg har aldri fått det, men føler ikke at jeg går glipp av noe. For min del er klitorisorgasmen mer enn god nok. Anonymous poster hash: 19b2e...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #30 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hadde vært interessant å se nyere forskning på det. Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg har en teori om at det skyhøye tallet på de som ikke får orgasme kan henge litt igjen fra gammelt av da kvinnen ikke skulle være seksuell. Kan også tenkes at menn de siste tiårene sitter på mer kunnskap om hvordan stimulere kvinnen (oppvarming, berøring osv.), at det kan ha hjulpet, og at tallene egentlig er høyere i dag. Jeg nekter å tro at jeg er så spesiell.. Anonymous poster hash: 2ebc1...25f Jeg er enig med deg, selv får jeg klitoris orgasmer skikkelig lett på egenhånd, rekorden er 20 sekunder men med samboeren min har jeg ikke klart å komme ved stimuli av klitoris, aner ikke hvorfor, vi har vært sammen i 4 år, det er jo deilig, men aldri i nærheten av å komme. MEN jeg kommer ofte vaginalt, til og med uten å ha blitt tatt på klitoris i det hele tatt! Kanskje jeg er en av de heldige ja, men syntes det er rart når jeg ikke klarer å slappe av nok til å bli fingret/slikket til en orgasme, men kommer så lett av å bli tatt vaginalt. Jeg syntes orgasmene kjennes veldig forskjellige ut faktisk, eller selve følelsen er jo den samme, men vaginalt brer den seg mer ut i hele kroppen og varer lenger, men er ikke like definert topp på en måte, og ved klitorisorgasme bygger det seg oppover før det plutselig skyter til værs og er veldig konsentrert deilig i underlivet, men varer ganske kort.Anonymous poster hash: 8e6c6...c36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #31 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det kan umulig være så mye som 80%, det må vel heller være 20% som ikke får det vel. Den vaginale er mye bedre enn den man får av bare å stimulere klinten, så hvis det er tilfelle at 80% ikke får det, synes jeg det er synd. Nope, det er faktisk bare 20% som klarer oppnå orgasme av kun penetrering. Om du googler litt ser du tallene. Forøvrig er det omdiskutert om vaginal orgasme i det hele tatt finnes. Klitoris er mye større enn bare den lille knappen som stikker frem. Den er formet som en ønskekvist, og går nedover langs vulva, ute av syne. Så det mange opplever som vaginal orgasme er egentlig indirekte stimuli av den indre, skjulte delen av klitoris. Anonymous poster hash: c3791...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 8. oktober 2015 #32 Del Skrevet 8. oktober 2015 Nope, det er faktisk bare 20% som klarer oppnå orgasme av kun penetrering. Om du googler litt ser du tallene. Forøvrig er det omdiskutert om vaginal orgasme i det hele tatt finnes. Klitoris er mye større enn bare den lille knappen som stikker frem. Den er formet som en ønskekvist, og går nedover langs vulva, ute av syne. Så det mange opplever som vaginal orgasme er egentlig indirekte stimuli av den indre, skjulte delen av klitoris. Anonymous poster hash: c3791...5fd Kan jo like greit kalle det vaginalorgasme da, hvis orgasmen kommer av kun penetrering? Selv om det er indirekte stimulering av klitoris, mener jeg. Virker som om enkelte som ikke opplever å få orgasme ved kun penetrering er relativt bitre. Er vel bare å akseptere at noen får orgasme av det, og andre ikke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #33 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kan jo like greit kalle det vaginalorgasme da, hvis orgasmen kommer av kun penetrering? Selv om det er indirekte stimulering av klitoris, mener jeg.Virker som om enkelte som ikke opplever å få orgasme ved kun penetrering er relativt bitre. Er vel bare å akseptere at noen får orgasme av det, og andre ikke? Anonymous poster hash: 3e03c...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #34 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hva var så morsomt? Anonymous poster hash: c1efb...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #35 Del Skrevet 8. oktober 2015 Mange kvinner elsker følelsen av å "bli fylt opp", og mange stillinger stimulerer klitoris samtidig som man knuller. Deilig. Anonymous poster hash: c4deb...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. oktober 2015 #36 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hva var så morsomt? Anonymous poster hash: c1efb...d34 At du synes du ikke har gått glipp av noe på grunn av det. Jeg vet ikke, jeg synes bare det var litt morsomt, ikke ta det personlig. Det var bare at du svarte sånn på den kommentaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #37 Del Skrevet 8. oktober 2015 Man blir ikke pult.man puler Anonymous poster hash: 21425...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2015 #38 Del Skrevet 8. oktober 2015 Helt ærlig gir jeg blaffen. Det viktigste for meg er min egen nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #39 Del Skrevet 8. oktober 2015 Man blir ikke pult.man puler Anonymous poster hash: 21425...d9f spørs Anonymous poster hash: c1efb...d34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #40 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg elsker å bli penetrert I skjeden. Kjenner mye, men mer når det er dypt og kraftig støtt. Jeg liker også å bli fistet og blir helt lost I kåthet og nytelse av det. Så jeg syns ikke at skjeden er kjedelig. Men får fortest og kraftigst orgasme av klitstimuli Anonymous poster hash: f5e21...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå