AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Del Skrevet 5. oktober 2015 Regner selvsagt med at jeg ikke kan det, men ville høre litt likevel.. Har blitt påmeldt vinsmaking inkl. middag. Jeg skal på nattevakt denne dagen, hvilende nattevakt. Kan jeg gå på vinsmaking før jobb? Det står at en skal smake på 5 viner, men jeg aner jo ikke om dette betyr fem glass vin, eller fem munnfulle? Det spiller jo en særlig rolle.. Noen tanker? Anonymous poster hash: 5fbde...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Del Skrevet 5. oktober 2015 Nei, du kan ikke gå på jobb med promille. Dropp vinsmakingen. Anonymous poster hash: 4d375...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5. oktober 2015 #3 Del Skrevet 5. oktober 2015 Men svelger man vin på vinsmaking da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 5. oktober 2015 #4 Del Skrevet 5. oktober 2015 Man skal spytte ut vinen på vinsmaking, så hvis du gjør det ser jeg ingen problemer med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg hadde fått sparken vis jeg kom etter noe sånt. Anonymous poster hash: c94df...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Del Skrevet 5. oktober 2015 jeg kjørte bil etter vinsmaking, ble stoppet i kontroll og fikk kjørevidere fordi jeg ikke hadde promille men om du skal drikke vinen så kan du ikke dra på jobb. Anonymous poster hash: d7154...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er det jeg ikke helt klarer å skjønne. Dersom jeg skal spytte det ut, eller ta en munn med fem viner, ser jeg ikke problemet. Den promillen er langt borte innen jobbtid.. Men jeg aner virkelig ikke om det er tilfellet på vinsmaking.. Eller om det er snakk om fem glass vin... Anonymous poster hash: 5fbde...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 5. oktober 2015 #8 Del Skrevet 5. oktober 2015 Selvfølgelig må man bånske 5 glass vin... Man kjenner jo ikke noen smak av bare en liten sipp...[/sarkasme] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 5. oktober 2015 #9 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er det jeg ikke helt klarer å skjønne. Dersom jeg skal spytte det ut, eller ta en munn med fem viner, ser jeg ikke problemet. Den promillen er langt borte innen jobbtid.. Men jeg aner virkelig ikke om det er tilfellet på vinsmaking.. Eller om det er snakk om fem glass vin... Anonymous poster hash: 5fbde...027 Ved ordentlig vinsmaking skal du spytte det ut. Så spørs hvor profesjonelt opplegget du skal på er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 5. oktober 2015 #10 Del Skrevet 5. oktober 2015 Vinsmaking innebærer som regel spytting hvis det skal være noe alvor i det. Gjør det enkelt for deg selv og ring den som arrangerer vinsmakingen og spør hva som er planen.... Uansett så er det opp til deg hva du vil, om alle de andre på smakingen svelger så trenger ikke du gjør det siden du skal på jobb etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #11 Del Skrevet 5. oktober 2015 Bytt vakt eller dropp vinsmakingen. Om ingen av de andre skal på jobb vil de sikkert smake mer enn fem munnfuller og spytte ut. Er det ikke litt hyggelig å nyte hele kvelden uten å måtte droppe kosen etterpå. Jeg hadde ordnet et vaktbytte med en kollega.Anonymous poster hash: 4c03d...bd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. oktober 2015 #12 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #13 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er det jeg ikke helt klarer å skjønne. Dersom jeg skal spytte det ut, eller ta en munn med fem viner, ser jeg ikke problemet. Den promillen er langt borte innen jobbtid.. Men jeg aner virkelig ikke om det er tilfellet på vinsmaking.. Eller om det er snakk om fem glass vin...Anonymous poster hash: 5fbde...027 Hele tråden forteller deg at du spytter ut vinen. Da skulle alt være i orden. Anonymous poster hash: c92dd...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå