AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #61 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jo, det kan man faktisk. At folk flest forventer å få svar fort får være deres problem. Eller så kan du bare si at du er kjapt innom facebook et par minutter, eller at du er opptatt med andre ting, men du måtte bare sjekke facebook kjapt pga *insert lies here*.. Hadde følt meg kvalt hadde jeg -måtte- svare sånn som dere tror man må.. Jeg føler at jeg må svare med engang, og når jeg skriver til noen er de veldig raske til å svare, og jeg vet at de forventer svar raskt, i hvert fall hvis jeg har tatt tiden til å logge meg inn. Nå er det sånn at det kan ta 1-2 dager før jeg svarer, men nå ser jo alle når jeg har vært inne... Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #62 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det går jo an og si at "Sorry jeg satt i en forelesning" eller noe sånt da? Er ikke 100% krise om noen ser at du har vært innlogget men ikke svart dem? Jeg gjør det ofte, mest fordi jeg har forelesninger... Det er også kjipt at alle ser når jeg har vært inne på facebook. Forresten, når facebook registrerer aktivitet på siden din, kommer det "1 min" ved siden av navnet ditt (gjerne hele tiden hvis du surfer på facebook uten å logge på chatten - koselig, ikke sant?), har funnet ut av det nå. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #63 Del Skrevet 7. oktober 2015 Slutt å bruk facebook, problem solved... Anonymous poster hash: fb458...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 7. oktober 2015 #64 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det er også kjipt at alle ser når jeg har vært inne på facebook. Forresten, når facebook registrerer aktivitet på siden din, kommer det "1 min" ved siden av navnet ditt (gjerne hele tiden hvis du surfer på facebook uten å logge på chatten - koselig, ikke sant?), har funnet ut av det nå. Anonymous poster hash: 9a354...23e Er jo ikke krise? skyld på at du skulle inn på facebookpagen til kullet ditt eller noe? Vi har iallefall 3 grupper samlet der, og mange kommer ut med informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #65 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg forakter absolutt alle sider som har den funksjonen der... hva skal det være godt for? Å stresse dritten ut av folk og gi dem dårlig samvittighet fordi de bruker mer enn et par minutter på å svare? Herregud. Har også venner som har tatt nytte av det der. 'Hallo _navn_, jeg ser du har lest meldinga mi, kan du svare?' - skrevet et par SEKUNDER etter at jeg leste det, MENS jeg satt og skrev et svar. Altså, slapp av litt a gitt. Tror jeg snart dropper ut av alt som har med sosiale medier å gjøre med mindre disse drittfunksjonene blir fjerna. Så sinnssykt unødvendig. Anonymous poster hash: 89154...f68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #66 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dette kan ikke stemme. Jeg har aldri kunnet se når noen er på facebook , i chatten, hvis de ikke er pålogget på chatten via mobil eller pc. De eneste det står antall minutter på er de som er pålogget med mobil. Kan noen legge ut screenshot av det dere snakker om om at man er synlig i chatten, som offline, fra pc ?? Anonymous poster hash: 577e6...1ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #67 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er pålogget på facebook HELE dagen så det er kleint om det står "4832 timer" bak navnet mitt liksom Anonymous poster hash: 577e6...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 8. oktober 2015 #68 Del Skrevet 8. oktober 2015 Spør Mark Zuckerberg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #69 Del Skrevet 8. oktober 2015 Slutt å bruk facebook, problem solved... Anonymous poster hash: fb458...c5c Skal en slutte å bruke alt som irriterer, er det ikke mye en kan bruke tiden sin på da... Er jo ikke krise? skyld på at du skulle inn på facebookpagen til kullet ditt eller noe? Vi har iallefall 3 grupper samlet der, og mange kommer ut med informasjon Det kan gjerne ta 2 dager før jeg svarer, ofte lengre tid også, og da blir folk litt irritert, særlig siden de ser aktiviteten min, for jeg er jo ofte inne. Jeg forakter absolutt alle sider som har den funksjonen der... hva skal det være godt for? Å stresse dritten ut av folk og gi dem dårlig samvittighet fordi de bruker mer enn et par minutter på å svare? Herregud. Har også venner som har tatt nytte av det der. 'Hallo _navn_, jeg ser du har lest meldinga mi, kan du svare?' - skrevet et par SEKUNDER etter at jeg leste det, MENS jeg satt og skrev et svar. Altså, slapp av litt a gitt. Tror jeg snart dropper ut av alt som har med sosiale medier å gjøre med mindre disse drittfunksjonene blir fjerna. Så sinnssykt unødvendig. Anonymous poster hash: 89154...f68 Helt enig. Jeg hater det. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #70 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dette kan ikke stemme. Jeg har aldri kunnet se når noen er på facebook , i chatten, hvis de ikke er pålogget på chatten via mobil eller pc. De eneste det står antall minutter på er de som er pålogget med mobil. Kan noen legge ut screenshot av det dere snakker om om at man er synlig i chatten, som offline, fra pc ?? Anonymous poster hash: 577e6...1ea Ok? Som sagt, jeg har testet dette med flere, mange ganger, og det kommer opp, uansett om du logger med PC eller mobil når du logger deg inn. Orker ikke å gjenta det, da det faktisk er et faktum at du ikke lenger kan skjule deg på facebook. Men lev gjerne i trua. Anonymous poster hash: 9a354...23e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 8. oktober 2015 #71 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg må si at jeg synes det er spesielt at dere henger dere opp i dette. Jeg har aldri tenkt over noe av det dere beskriver når jeg ikke får svar fra folk på fb. Jeg sjekker fb ca 1000 ganger daglig og har heller aldri fått kjeft for at jeg ikke svarer kjappt på meldinger. Lager dere problemer ut av ingenting eller er der jeg som absolutt ikke klarer å se problemet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #72 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg må si at jeg synes det er spesielt at dere henger dere opp i dette. Jeg har aldri tenkt over noe av det dere beskriver når jeg ikke får svar fra folk på fb. Jeg sjekker fb ca 1000 ganger daglig og har heller aldri fått kjeft for at jeg ikke svarer kjappt på meldinger. Lager dere problemer ut av ingenting eller er der jeg som absolutt ikke klarer å se problemet?? Folk er forskjellige, og det er ingen tvil om at dette skaper press når det gjelder å svare folk. I dagens samfunn forventer "alle" at du er tilgjengelig store deler av tiden, og når folk ser du er inne, så blir de litt snurt når du ikke tar tiden til å svare. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #73 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dette kan ikke stemme. Jeg har aldri kunnet se når noen er på facebook , i chatten, hvis de ikke er pålogget på chatten via mobil eller pc. De eneste det står antall minutter på er de som er pålogget med mobil. Kan noen legge ut screenshot av det dere snakker om om at man er synlig i chatten, som offline, fra pc ?? Anonymous poster hash: 577e6...1ea Tenkte litt her, kanskje det er slik at PC-brukerne ikke får info om de som bruker mobil, og mobilbrukerne ikke får info (om når de logget inn sist) om de som logger på med data? Eller? Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #74 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dette kan ikke stemme. Jeg har aldri kunnet se når noen er på facebook , i chatten, hvis de ikke er pålogget på chatten via mobil eller pc. De eneste det står antall minutter på er de som er pålogget med mobil. Kan noen legge ut screenshot av det dere snakker om om at man er synlig i chatten, som offline, fra pc ?? Anonymous poster hash: 577e6...1ea Det er jo nettopp dette jeg også sier he rinne. Jeg kan heller ikke se de som logger på via pc, kun fra mobil. Får opp minuttene på chatten fra de som bruker mobil og kun de! Anonymous poster hash: 37125...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 8. oktober 2015 #75 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ok, nå har sjekket litt rundt med venner... Det var først når jeg slettet messenger+facebook appen fra mobilen, at time stamp ble borte, jeg kunne gå inn på facebook på nettleseren på mobilen og da kom det ikke opp etterpå, når jeg sist var aktiv. Og jeg slo også på chatten på dataen, de eller fleste kommer opp med "Aktiv-5minutter,9timer osv" opp, med ett mobil ikon bakpå. Så sier jeg til en kompis "Logg deg av mobil versjonen, helt ut.. Og logg deg inn på facebook via data, gå så offline etter ett par minutter..Han gjorde så (vi pratet vel i 5-6 minutter før han gikk offline også) Og han bare forsvant fra min side...Bortevekk, offline. Så hadde jeg fortalt ham å gå online på facebook på telefonen og gjøre det samme der. Når han da gikk offline på mobil, så fikk han timestamp.. Litt mer leting så kommer det opp at facebook på mobil+ messenger, rettighetene som du har akseptert til, sier at de har lov til å samle slik informasjon om deg..Når du var aktiv sist, hvor du var aktiv sist (så lenge du har gps på) osv osv. Vil du ikke at folk skal vite når du er online/offline, så sletter dere messenger+facebook appen fra mobil, og bruker facebook på nettleseren istedet. Funket for meg iallefall. Og jeg som ikke gidder å bry meg om det her en gang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 8. oktober 2015 #76 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg sletta messenger fra mobile pga den virket ikke som den skulle. Det var sånn:melding Inn vises på fb. Åpner messenger og det tar år og dag for den å åpne meldingen. Greitt nok hvis det er en viktig beskjed men oftest er det mennesker på nattevakt som kjeder seg og se "hun er jo på så hun kan jeg Chatten med" men mei, jeg er bare inne på fb for en siste titt før jeg legger meg og er ikke intressert I å Chatten for å ha noe å.gjøre. Så jeg slettet messenger på mobilen og tenkte at nå kan de ikke se at jeg er på fb men det kunne de for.meldingene fortsatte å komme. Så jeg la ut en mld på fb om at jeg ikke hadde messenger lengre så jeg kom ikke til å svare på meldinger inn. Bruk sms, da når du meg lettere. Men folk fortsetter å sende på messenger. Irritasjonen med messenger er at jeg I pausen på jobb tar meg en røyk og skoler gjennom fb. Jeg har ikke tid til å Chatten for jeg skal rett inn og jobbe. Hvordan bli kvitt messenger totalt. Jeg likte bedre den meldingsboksen som var før på fb, der var det ingen som så når du var innlogget ergo ingen forventninger om svar med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 8. oktober 2015 #77 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg sletta messenger fra mobile pga den virket ikke som den skulle. Det var sånn:melding Inn vises på fb. Åpner messenger og det tar år og dag for den å åpne meldingen. Greitt nok hvis det er en viktig beskjed men oftest er det mennesker på nattevakt som kjeder seg og se "hun er jo på så hun kan jeg Chatten med" men mei, jeg er bare inne på fb for en siste titt før jeg legger meg og er ikke intressert I å Chatten for å ha noe å.gjøre. Så jeg slettet messenger på mobilen og tenkte at nå kan de ikke se at jeg er på fb men det kunne de for.meldingene fortsatte å komme. Så jeg la ut en mld på fb om at jeg ikke hadde messenger lengre så jeg kom ikke til å svare på meldinger inn. Bruk sms, da når du meg lettere. Men folk fortsetter å sende på messenger. Irritasjonen med messenger er at jeg I pausen på jobb tar meg en røyk og skoler gjennom fb. Jeg har ikke tid til å Chatten for jeg skal rett inn og jobbe. Hvordan bli kvitt messenger totalt. Jeg likte bedre den meldingsboksen som var før på fb, der var det ingen som så når du var innlogget ergo ingen forventninger om svar med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 8. oktober 2015 #78 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg sletta messenger fra mobile pga den virket ikke som den skulle. Det var sånn:melding Inn vises på fb. Åpner messenger og det tar år og dag for den å åpne meldingen. Greitt nok hvis det er en viktig beskjed men oftest er det mennesker på nattevakt som kjeder seg og se "hun er jo på så hun kan jeg Chatten med" men mei, jeg er bare inne på fb for en siste titt før jeg legger meg og er ikke intressert I å Chatten for å ha noe å.gjøre. Så jeg slettet messenger på mobilen og tenkte at nå kan de ikke se at jeg er på fb men det kunne de for.meldingene fortsatte å komme. Så jeg la ut en mld på fb om at jeg ikke hadde messenger lengre så jeg kom ikke til å svare på meldinger inn. Bruk sms, da når du meg lettere. Men folk fortsetter å sende på messenger. Irritasjonen med messenger er at jeg I pausen på jobb tar meg en røyk og skoler gjennom fb. Jeg har ikke tid til å Chatten for jeg skal rett inn og jobbe. Hvordan bli kvitt messenger totalt. Jeg likte bedre den meldingsboksen som var før på fb, der var det ingen som så når du var innlogget ergo ingen forventninger om svar med en gang. Gå inn på nettleseren på mobilen din, f.eks, chrome, skriv inn facebook adressen og bruk chat der Bruker du facebook appen, så får du opp at du må ha messenger for å chatte med folk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #79 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ok, nå har sjekket litt rundt med venner... Det var først når jeg slettet messenger+facebook appen fra mobilen, at time stamp ble borte, jeg kunne gå inn på facebook på nettleseren på mobilen og da kom det ikke opp etterpå, når jeg sist var aktiv. Og jeg slo også på chatten på dataen, de eller fleste kommer opp med "Aktiv-5minutter,9timer osv" opp, med ett mobil ikon bakpå. Så sier jeg til en kompis "Logg deg av mobil versjonen, helt ut.. Og logg deg inn på facebook via data, gå så offline etter ett par minutter..Han gjorde så (vi pratet vel i 5-6 minutter før han gikk offline også) Og han bare forsvant fra min side...Bortevekk, offline. Så hadde jeg fortalt ham å gå online på facebook på telefonen og gjøre det samme der. Når han da gikk offline på mobil, så fikk han timestamp.. Litt mer leting så kommer det opp at facebook på mobil+ messenger, rettighetene som du har akseptert til, sier at de har lov til å samle slik informasjon om deg..Når du var aktiv sist, hvor du var aktiv sist (så lenge du har gps på) osv osv. Vil du ikke at folk skal vite når du er online/offline, så sletter dere messenger+facebook appen fra mobil, og bruker facebook på nettleseren istedet. Funket for meg iallefall. Og jeg som ikke gidder å bry meg om det her en gang Jeg har gjort det samme, og aktiviteten min er synlig for det. Jeg er synlig på facebook for alle, for mobil- og databrukerne. Det irriterer vettet av meg! Og enda mer irriterende hvis det funket for deg, at du ikke er synlig lenger, men jeg tror du er det. Anonymous poster hash: 9a354...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #80 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg sletta messenger fra mobile pga den virket ikke som den skulle. Det var sånn:melding Inn vises på fb. Åpner messenger og det tar år og dag for den å åpne meldingen. Greitt nok hvis det er en viktig beskjed men oftest er det mennesker på nattevakt som kjeder seg og se "hun er jo på så hun kan jeg Chatten med" men mei, jeg er bare inne på fb for en siste titt før jeg legger meg og er ikke intressert I å Chatten for å ha noe å.gjøre. Så jeg slettet messenger på mobilen og tenkte at nå kan de ikke se at jeg er på fb men det kunne de for.meldingene fortsatte å komme. Så jeg la ut en mld på fb om at jeg ikke hadde messenger lengre så jeg kom ikke til å svare på meldinger inn. Bruk sms, da når du meg lettere. Men folk fortsetter å sende på messenger. Irritasjonen med messenger er at jeg I pausen på jobb tar meg en røyk og skoler gjennom fb. Jeg har ikke tid til å Chatten for jeg skal rett inn og jobbe. Hvordan bli kvitt messenger totalt. Jeg likte bedre den meldingsboksen som var før på fb, der var det ingen som så når du var innlogget ergo ingen forventninger om svar med en gang. Jeg har slettet messenger fra mobilen for en stund siden, og vet du hva? Jeg er fremdeles synlig, mistenker at folk som skriver at vi ikke er synlige når vi har slettet messenger, bare lyver og ler bak ryggene våre når vi er inne på facebook midt på natta og tror vi er usynlige Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå