AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #41 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg ser kun de som bruker chatten på mobilen hvor lenge siden de var pålogget, ikke om de er pålogget fra pcen! Anonymous poster hash: 37125...983 Dette medfører riktighet Men så handler ikke dette om man ser om de er logget på PC eller mobil, men at en ser når folk logget seg på. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #42 Del Skrevet 6. oktober 2015 Så hvis man logger seg inn, uten å være på chatten, står det da antall minutter/timer siden man logget seg inn, da? Eller står det hele tiden "1 min"? Forsvinner tidsstempelet når man logger seg ut, eller står det fortsatt antall minutter/timer siden man da logget seg inn? Anonymous poster hash: 77543...ebc Det gjør det. Det kommer opp "1 min" ved siden av navnet ditt på chatten (du trenger ikke å være logget på chatten for å se dette, du ser det også selv om har slått av chatten), og nei, det står ikke "1 min" hele tiden, det står antall minutter/timer siden du logget deg inn, f.eks: "AB 30 min." Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #43 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det gjør det. Det kommer opp "1 min" ved siden av navnet ditt på chatten (du trenger ikke å være logget på chatten for å se dette, du ser det også selv om har slått av chatten), og nei, det står ikke "1 min" hele tiden, det står antall minutter/timer siden du logget deg inn, f.eks: "AB 30 min." Anonymous poster hash: 9a354...23e Selv om man er aktiv på siden og surfer? Anonymous poster hash: 77543...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #44 Del Skrevet 6. oktober 2015 Selv om man er aktiv på siden og surfer? Anonymous poster hash: 77543...ebc Det vet jeg faktisk ikke. Noen andre som vet svaret? Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #45 Del Skrevet 6. oktober 2015 Selv om man er aktiv på siden og surfer? Anonymous poster hash: 77543...ebc Det må ha noe å gjøre med aktiviteten på siden din, når den registrer aktivitet kommer det "1 min" igjen. Hos noen av vennene mine står det ofte "1 min" ved siden av navnet. Anonymous poster hash: 9a354...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #46 Del Skrevet 6. oktober 2015 Men så handler ikke dette om man ser om de er logget på PC eller mobil, men at en ser når folk logget seg på. Anonymous poster hash: 9a354...23e Det kan ikke jeg iallefall se, jeg ser ikke om folk logger seg på pcen sin, kun om de logger seg på mobilen din Anonymous poster hash: 37125...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #47 Del Skrevet 6. oktober 2015 Mobilen sin skulle det stå. Chatten viser kun minuttene siden du var logget inn via din mobil Anonymous poster hash: 37125...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #48 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det kan ikke jeg iallefall se, jeg ser ikke om folk logger seg på pcen sin, kun om de logger seg på mobilen din Anonymous poster hash: 37125...983 Jeg kan se folk som logger seg på PC-en, testet dette med medstudentene mine i dag, så jeg VET at det ikke spiller noen rolle om du logger på med PC eller mobil. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #49 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det må ha noe å gjøre med aktiviteten på siden din, når den registrer aktivitet kommer det "1 min" igjen. Hos noen av vennene mine står det ofte "1 min" ved siden av navnet. Anonymous poster hash: 9a354...23e Tror dette jeg også. Anonymous poster hash: 77543...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 6. oktober 2015 #50 Del Skrevet 6. oktober 2015 Selv om man er aktiv på siden og surfer? Anonymous poster hash: 77543...ebc Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #51 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg kan se folk som logger seg på PC-en, testet dette med medstudentene mine i dag, så jeg VET at det ikke spiller noen rolle om du logger på med PC eller mobil. Anonymous poster hash: 9a354...23e vEL JEG KAN ikke SE DET! Anonymous poster hash: 37125...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 6. oktober 2015 #52 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Man kan se det, uansett om du er pålogget eller ikke på chatten. Det kommer opp at du logget deg inn for 1 minutt siden, selv om du ikke logger på chatten. Hadde det bare vært så enkelt. En kan ikke bare unngå å svare når familiemedlemmer, venner, venninner, kollegaer skriver til deg.... Dessverre. Og svare gjør jeg jo, men de fleste forventer jo å få svar fort. Anonymous poster hash: 9a354...23e Jo, det kan man faktisk. At folk flest forventer å få svar fort får være deres problem. Eller så kan du bare si at du er kjapt innom facebook et par minutter, eller at du er opptatt med andre ting, men du måtte bare sjekke facebook kjapt pga *insert lies here*.. Hadde følt meg kvalt hadde jeg -måtte- svare sånn som dere tror man må.. Endret 6. oktober 2015 av 123Sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 7. oktober 2015 #53 Del Skrevet 7. oktober 2015 Du kan vel slå av chatten? Det gjør jeg på pcen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 7. oktober 2015 #54 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det går jo an og si at "Sorry jeg satt i en forelesning" eller noe sånt da? Er ikke 100% krise om noen ser at du har vært innlogget men ikke svart dem? Jeg gjør det ofte, mest fordi jeg har forelesninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #55 Del Skrevet 7. oktober 2015 Du kan vel slå av chatten? Det gjør jeg på pcen min.. Problemet er at det IKKE hjelper å slå av chatten, man vil fortsatt komme opp som aktiv når man sjekke facebook/messenger ved hjelp av mobil eller data. Jeg har aldri vært pålogget chat noen steder, men mine venner får fortsatt opp at jeg har vært aktiv for x antall minutter siden. Og det har ingenting å si om man bruker mobil eller data. Jeg var uten mobilen min over en lengre periode for noen måneder siden, men jeg kom visst fortsatt opp som "aktiv for ... min siden" hver gang jeg var på facebook med dataen. Og det med chatten avslått... Anonymous poster hash: b3be2...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #56 Del Skrevet 7. oktober 2015 Problemet er at det IKKE hjelper å slå av chatten, man vil fortsatt komme opp som aktiv når man sjekke facebook/messenger ved hjelp av mobil eller data. Jeg har aldri vært pålogget chat noen steder, men mine venner får fortsatt opp at jeg har vært aktiv for x antall minutter siden. Og det har ingenting å si om man bruker mobil eller data. Jeg var uten mobilen min over en lengre periode for noen måneder siden, men jeg kom visst fortsatt opp som "aktiv for ... min siden" hver gang jeg var på facebook med dataen. Og det med chatten avslått... Anonymous poster hash: b3be2...729 Må du høre etter! Hos meg på min pc kommer det kun opp for de som bruker mobil! Altså så gjelder ikke dette alle!!! Anonymous poster hash: 37125...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #57 Del Skrevet 7. oktober 2015 Her er det folk som ikke vil at kjæresten ser at de er logget på skjønner jeg! Damer assa!Anonymous poster hash: cf67e...fa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #58 Del Skrevet 7. oktober 2015 Herregud, her var det mange rare mennesker! Hahah, må da være måte på. Hvem faen bryr seg. Sykt sære dere er. Jeg ler av dere. Anonymous poster hash: 8dff9...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #59 Del Skrevet 7. oktober 2015 vEL JEG KAN ikke SE DET! Anonymous poster hash: 37125...983 Men dette handler ikke om det, dette handler om at en kan se når folk logget seg inn, også de som logger seg på data. Jeg har som sagt testet dette med medstudetene mine, vi var 6 stk og ALLE kunne også se de som logget inn med PC. Så det er egentlig ganske irrelevant at noen kanskje ikke ser det, kan være en bug også. Må du høre etter! Hos meg på min pc kommer det kun opp for de som bruker mobil! Altså så gjelder ikke dette alle!!! Anonymous poster hash: 37125...983 Og jeg og mange flere ser også de som logger på med PC. Du deler feilinfo hvis du mener at en ikke kan se de som logger på med PC. Men, tro hva du vil. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #60 Del Skrevet 7. oktober 2015 Problemet er at det IKKE hjelper å slå av chatten, man vil fortsatt komme opp som aktiv når man sjekke facebook/messenger ved hjelp av mobil eller data. Jeg har aldri vært pålogget chat noen steder, men mine venner får fortsatt opp at jeg har vært aktiv for x antall minutter siden. Og det har ingenting å si om man bruker mobil eller data. Jeg var uten mobilen min over en lengre periode for noen måneder siden, men jeg kom visst fortsatt opp som "aktiv for ... min siden" hver gang jeg var på facebook med dataen. Og det med chatten avslått... Anonymous poster hash: b3be2...729 Nettopp. Å tro at du er "usynlig" når du logger inn med PC, er jo helt feil. Det kommer opp uansett, så hva én AB har opplevd spiller liten rolle, jeg vet jo at det vises uansett. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå