Gå til innhold

Dumme Facebook... Ikke mulig å logge seg på slik at ingen ser det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget for et par dager siden at hver gang du logger inn, er det mulig å se det på chatten, enten du er innlogget på chatten eller ikke, kommer opp hvor mange min. siden det er siden du logget deg, selv om du ikke er inne på chatten. 

Jeg liker å logge inn på facebook uten å ha chatten på, slik at jeg ikke føler at jeg MÅ svare alle som skriver med engang, men nå får jo alle/flere beskjed når jeg har vært inne... Dritt facebook. 

Anonymous poster hash: 9a354...23e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdaget for et par dager siden at hver gang du logger inn, er det mulig å se det på chatten, enten du er innlogget på chatten eller ikke, kommer opp hvor mange min. siden det er siden du logget deg, selv om du ikke er inne på chatten. 

Jeg liker å logge inn på facebook uten å ha chatten på, slik at jeg ikke føler at jeg MÅ svare alle som skriver med engang, men nå får jo alle/flere beskjed når jeg har vært inne... Dritt facebook. 

Mener du på BÅDE pc og telefon?

Anonymous poster hash: 48070...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du på BÅDE pc og telefon?

Nå tenker jeg når jeg logger på med PC, bruker lite facebook på mobilen. Irriterende er det, hver gang jeg logger inn, så kommer det opp hvor mange min. siden det er siden jeg logget på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette visste jeg ikke! trodde det bare gjaldt for mobilen... shit! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder både pc og mobil, og er helt enig! Dritt.

Anonymous poster hash: 3cd77...efb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette visste jeg ikke! trodde det bare gjaldt for mobilen... shit! 

Jeg vet! Irriterende. Bruker lite face på mob, men nå vet jeg jo at det gjelder mobilen også. På PC-en vises det, og jeg orker nesten ikke å logge på lenger, ettersom alle ser når jeg har vært inne. Grrr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjelder både pc og mobil, og er helt enig! Dritt.

Anonymous poster hash: 3cd77...efb

Dritt er det, og jeg skjønte det først for noen dager siden. Æsj. Blir mindre Facebook på meg fremover. Kjedelig hvis alle ser hvor ofte jeg er inne, jadda, jeg er inne når jeg har forelesning også. Pinlig.

Jeg liker heller ikke å svare folk med engang, men nå føler jeg at jeg MÅ svare raskt fordi de ser når jeg har vært inne.... Forresten, når tredde denne endringen i kraft? Greit å vite hvor lenge folk har sett når jeg har vært inne. Jeg trodde jo jeg var "usynlig" :S

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sånn lenge. Hater det jeg også.

Anonymous poster hash: bf494...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sånn lenge. Hater det jeg også.

Anonymous poster hash: bf494...5fa

Jævlig irriterende.

Og hvor mange ganger har ikke jeg sagt til venner og venninner som har lagt ut status, skrevet meldinger og spurt om ikke jeg har sett det, at jeg ikke har vært pålogget på lenge.

Haha, herreverden!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ei som må få det inn med teskje - 

får jeg ei melding jeg ikke vil svare på, så kan jeg ikke sjekke resten av facebook anonymt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ei som må få det inn med teskje - 

får jeg ei melding jeg ikke vil svare på, så kan jeg ikke sjekke resten av facebook anonymt?

Får du en melding du ikke ønsker å svare på, så får vedkommende likevel se når du har vært inne sist. 

Du kan ikke logge deg inn anonymt. Alle får se når du har vært sist pålogget. Herlig, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... Er det mulig å opprette en gruppe, og "skjule" det for de som ikke er med i gruppen? Altså at det bare er de som er med i den gruppen på chatten som får se når jeg var sist inne....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha problemer xD

Er det noe å bry seg om da?
Jeg kan vel si at jeg sjekker facebook hver dag, men jeg gidder ikke å se når mine venner var pålogget sist, det er nesten litt stalkermode?

Som jeg sier til vennene mine, jeg har slått av varsler på mobilen min, slik at dette ikke popper opp hele dagen, derfor svarer jeg ikke på meldinger, særlig når jeg er på mobilen..
Andre ganger, så er jeg kanskje bare pålogget i 2-3minutter før jeg slår av facebook, så om noen skriver en melding til meg, så håper jeg at de ikke forventer at jeg skal skrive tilbake 5min etterpå, for det kan gjerne ta 1time eller 1dag før jeg faktisk ser den meldingen xD

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt sykt. Jeg var ikke klar over at andre kan se når jeg sist var påogget selv om jeg aldri har på chat-funksjonen. Slette jævla facebook.

Anonymous poster hash: 9dde4...d18
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest chisandra

Jeg mener jeg leste at det er fordi man har facebook-appen/messenger på mobilen. Prøv å slette det der og logg deretter på fra PC. Da skal du ikke synes hvis chatten er av. 

Man kan jo fortsatt velge å bli varslet på mail hvis noen skriver noe til deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trykker på tannhjulet nede i høyre hjørne, og avanserte innstillinger kan du velge å slå av chatten. Folk kan fortsatt sende deg meldinger, men du dukker ikke opp på chattelisten og det viser ikke at du er pålogget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trykker på tannhjulet nede i høyre hjørne, og avanserte innstillinger kan du velge å slå av chatten. Folk kan fortsatt sende deg meldinger, men du dukker ikke opp på chattelisten og det viser ikke at du er pålogget.

Det vises. Jeg levde i den villfarelsen selv, at jeg var usynlig. :)

Anonymous poster hash: f40cd...4a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man kan se når man var pålogget sist hvis man ikke er pålogget på chatten.

Man kan se det, uansett om du er pålogget eller ikke på chatten. Det kommer opp at du logget deg inn for 1 minutt siden, selv om du ikke logger på chatten. 

Det er jo bare å unngå å svare hvis man ikke vil? 

Hadde det bare vært så enkelt. En kan ikke bare unngå å svare når familiemedlemmer, venner, venninner, kollegaer skriver til deg.... Dessverre. Og svare gjør jeg jo, men de fleste forventer jo å få svar fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...