Gå til innhold

Evolusjon er det fakta eller løgn

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

105 stemmer

1. 1. fffff

• Evolsujon er fakta
      87
    • Evolsujon er en løgn fortalt av djevelen
      12
    • Jeg bryr meg rett og slett ikke
      6

Anbefalte innlegg

løgn fortalt av djevlen så klart alle vet jo det

jesus lever!!!!11

Anonymkode: 779e2...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har mere trua på at vi mennesker har overutviklet oss.. at det aldri var meningen at vi skulle bli mennesker som vi er i dag... 

se på verden om man tar vekk alt av materielle ting, og finn 1 feil! mennesker... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

løgn fortalt av djevlen så klart alle vet jo det

jesus lever!!!!11

Anonymkode: 779e2...396

Jesus staves med stor "J".

Darwin var vel ikke djevelen, selv om hans familie var til de grader dysfunksjonell. Ergo han er av de siste som burde bleære andre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mere trua på at vi mennesker har overutviklet oss.. at det aldri var meningen at vi skulle bli mennesker som vi er i dag... 

se på verden om man tar vekk alt av materielle ting, og finn 1 feil! mennesker... 

Hva hjelper det å være menneskefientlig. Du kan jo altid prøve å menge deg på trompetfisk eller giraffer. Tror du de er vennligere enn oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjelper det å være menneskefientlig. Du kan jo altid prøve å menge deg på trompetfisk eller giraffer. Tror du de er vennligere enn oss?

hvor i alle dager har du at jeg er menneskefiendtlig??? sier bare at jeg tror ikke vi var en del av utregningen da verden ble skapt. 

finnes x antall milioner dyr/plante etc arter... så finn feilen... mange raser er det av mennesket i forhold... å hvem er det som ødelegger verden? ikke dyra hvertfall... 

må ikke skape ting i huet ditt selv og tro folk er noe de ikke er;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i alle dager har du at jeg er menneskefiendtlig??? sier bare at jeg tror ikke vi var en del av utregningen da verden ble skapt. 

finnes x antall milioner dyr/plante etc arter... så finn feilen... mange raser er det av mennesket i forhold... å hvem er det som ødelegger verden? ikke dyra hvertfall... 

må ikke skape ting i huet ditt selv og tro folk er noe de ikke er;) 

Vi er skapt i Guds bilde og er verd Guds Sønns egen død, på ett kors. Spikret gjennom hoved nerven!.

Jo vi er av en fallen rase. Før syndefallet var nok mennesker betydelig smartere enn nå.

Dyra gir nok blaffen in verdens økologi skal du se. Hørt om kaninene, paddene og kattene som herper det Australske økosystemet? Eller brusneglen i Norge? Eller hyenene som utkonkurrerer løvene?

Eller de blågrønne algene som ødelegger for fisken?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Vi er skapt i Guds bilde og er verd Guds Sønns egen død, på ett kors. Spikret gjennom hoved nerven!.

Jo vi er av en fallen rase. Før syndefallet var nok mennesker betydelig smartere enn nå.

Dyra gir nok blaffen in verdens økologi skal du se. Hørt om kaninene, paddene og kattene som herper det Australske økosystemet? Eller brusneglen i Norge? Eller hyenene som utkonkurrerer løvene?

Eller de blågrønne algene som ødelegger for fisken?????

Du flesker til med din manglende elementærkunnskap om anatomi også, ser jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen mening ute og går når det gjelder evolusjon. De best egnede overlever og forplanter seg.

Og "overutviklet"? Mennesker er temmelig optimale sammenlignet med resten av livet på denne planeten. Vi er så bra utviklet at vi må båndlegge oss selv for å ikke utrydde eller undertrykke alt annet liv. Ingen annen høyere livsform har eksistert i slike antall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du flesker til med din manglende elementærkunnskap om anatomi også, ser jeg. 

Si meg, klarer du ikke å være seriøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Si meg, klarer du ikke å være seriøs?

Vel, hvor er denne berømte "hovednerven" du snakket om? 

Eller skal du nå komme med det sedvanlige pisspreiket ditt om at anatomiske atlas og lærebøker også tar feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Eh, troller du?

http://www.pnas.org/content/early/2015/10/20/1424717112

Proceedings of the National Academy of Sciences er den nest mest siterte vitenskapelige journalen i verden.

Hva var det du rautet om igjen, sa du?

Hvis det ikke står i en eller annen kreasjonistisk "journal", så er det ikke sant, har aldri hendt, og er bare oppspinn og fantasifostre - i henhold til Debatant. Det har han jo ettertrykkelig bevist i "Festlige Dawkins"-tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke mennesker referer du til egentlig? Før syndefallet eksisterte det kun to mennesker, Adam og Eva. Skal du trolle må du i allefall gjøre hjemmeleksene dine før du setter i gang.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvor er denne berømte "hovednerven" du snakket om? 

Eller skal du nå komme med det sedvanlige pisspreiket ditt om at anatomiske atlas og lærebøker også tar feil? 

Håndleddet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, troller du?

http://www.pnas.org/content/early/2015/10/20/1424717112

Proceedings of the National Academy of Sciences er den nest mest siterte vitenskapelige journalen i verden.

Hva var det du rautet om igjen, sa du?

Virker som om jeg tiltrekke meg troll fra alle retninger.

Hva heter den nye "arten"?

Jeg pleier å si "mø" om jeg skal raute. Hvordan rauter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke står i en eller annen kreasjonistisk "journal", så er det ikke sant, har aldri hendt, og er bare oppspinn og fantasifostre - i henhold til Debatant. Det har han jo ettertrykkelig bevist i "Festlige Dawkins"-tråden. 

Det er intelligente observasjoner som vil støtte ET. Noe det tydeligvis ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av valgene passer for min del. Evolusjon er ikke fakta men den mest sannsynlige modellen vi har by far. 

Anonymous poster hash: d84c1...da0

Jo, evolusjon er fakta. EvolusjonsTEORIEN (dvs. vår teori om hvordan evolusjon fungerer) er ikke nødvendigvis fakta.

Anonymkode: 919c7...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Håndleddet

Håndleddet er altså hovednerven i kroppen?!? :murvegg:Til og med kreasjonistene du så gjerne siterer og ser opp til vet bedre enn å komme med en slik idiotisk påstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det er intelligente observasjoner som vil støtte ET. Noe det tydeligvis ikke gjør.

... kom det fra han som mener at håndleddet er hovednerven i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...