Gå til innhold

Krise! Er han interessert?


Gjest nicecar

Anbefalte innlegg

Hei igjen,

vi har nå tekstet litt fram og tilbake. Men jeg er redd for å virke for masete. Så derfor lurte jeg på om det er vanlig å ikke ha kontakt på noen dagers tid. Jeg tenker at hvis jeg ikke har hørt noe fra han, og heller ikke vil sende så altfor mange smser ?

 

I motsetning til jenter klarer faktisk menn å gå uten sex noen dager om gangen. Slapp av. 

Anonymous poster hash: 0d291...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicecar

 

I motsetning til jenter klarer faktisk menn å gå uten sex noen dager om gangen. Slapp av. 

Anonymous poster hash: 0d291...4a5

 

Det var egentlig ikke sex jeg mente her heller. Spurte heller om hvor ofte det er normalt å ha kontakt uten å virke innpåsliten. 

Er det slik at det er normalt at det går flere dager om gangen før man hører fra mannen igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er betatt, har man som regel lyst til å ta kontakt hver dag. Noen følger det de føler, andre tør ikke (eller velger å fremstå som mindre interessert enn det de er.

 

Det kan hende at han synes at det er du som ikke tar så mye kontakt, i så fall kan du gjerne sende ham en sms/melding:)

Eller det "verste" som kan skje er at du forstår at han ikke er så interessert, men da vet du hvor du har ham. Derfor er kanskje det beste å prøve deg fram og se hvor mye respons du får av meldingene dine.

 

Lykke til:)



Anonymous poster hash: 4c4ac...522
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig ikke sex jeg mente her heller. Spurte heller om hvor ofte det er normalt å ha kontakt uten å virke innpåsliten. 

Er det slik at det er normalt at det går flere dager om gangen før man hører fra mannen igjen? 

 

I den tidlige datingfasen er det normalt å ha en del kontakt. Menn vil jo ha respons fra en kvinne de er betatt av / forelsket i akkurat som kvinner. 

 

Men det som teller er jo om dere faktisk treffes. Jeg ville droppet smsingen og heller tatt initiativ til å faktisk treffes. Gjerne en date som ikke inneholder sex. Da ser du automatisk hvor du har ham.

Anonymous poster hash: f824b...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...