Gå til innhold

Krise! Er han interessert?


Gjest nicecar

Anbefalte innlegg

Vil han nå miste interessen for meg?

 

Ikke hvis han i utangspunktet var skikkelig interessert.

 

Når er det vanlig å høre fra en mann etter at man har hatt sex?

 

Dere burde vel ha like hyppig kontakt som dere hadde før sex. 

 

Og hvor lenge er det vanlig å avstå fra sex.

 

Hva som er "vanlig" er ikke veldig relevant. Men om du vil ha et forhold er det greit å vite hvor dere står og hvor mye han bryr seg. "Antall dater" er irrelvant. Det som teller er hvor godt dere kjenner hverandre, stoler på hverandre, om dere har avklart om dere dater andre, hvor tydelig det er at han virkelig liker deg. Og så videre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicecar

Vil han nå miste interessen for meg?

 

Ikke hvis han i utangspunktet var skikkelig interessert.

 

Når er det vanlig å høre fra en mann etter at man har hatt sex?

 

Dere burde vel ha like hyppig kontakt som dere hadde før sex. 

 

Og hvor lenge er det vanlig å avstå fra sex.

 

Hva som er "vanlig" er ikke veldig relevant. Men om du vil ha et forhold er det greit å vite hvor dere står og hvor mye han bryr seg. "Antall dater" er irrelvant. Det som teller er hvor godt dere kjenner hverandre, stoler på hverandre, om dere har avklart om dere dater andre, hvor tydelig det er at han virkelig liker deg. Og så videre. 

Han virket som om han var veldig interessert fra dag 1. og det manglet heller ikke på komplimenter da vi hadde sex og etter det. Men jeg tenker fortsatt at nå som vi har hatt sex så er det kanskje ikke så spennende lenger. Tror han faktisk merket at jeg ble litt stresset over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virket som om han var veldig interessert fra dag 1. og det manglet heller ikke på komplimenter da vi hadde sex og etter det. Men jeg tenker fortsatt at nå som vi har hatt sex så er det kanskje ikke så spennende lenger. Tror han faktisk merket at jeg ble litt stresset over det.

 

Vel det tar tid å bli kjent med noen, så man kjenner ingen fra dag 1 - om man liker noen så er man mer betatt eller tiltrukket enn man er genuint interessert i et forhold med dem - det vet man ikke.

Det er også handlinger som teller, ikke ord. Komplimenter er lettvinte, det å rydde plass i livet til noen er ikke det. Det er slike ting man går etter. 

 

Gjort er gjort og spist er spist. Du kan ikke annet enn å se om han tar kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for mange menn tenker heller at hun er for forutsigbar, ingenting å jakte på når man tar kontakt først. Og det er derfor mange damer kvier seg for å sende sms.

 

Han virket som om han var veldig interessert fra dag 1. og det manglet heller ikke på komplimenter da vi hadde sex og etter det. Men jeg tenker fortsatt at nå som vi har hatt sex så er det kanskje ikke så spennende lenger. Tror han faktisk merket at jeg ble litt stresset over det.

 

Hvis han er interessert, så er han interessert. Med mindre du er hinsides masete kommer ikke kontakt fra deg til å føre til at han blir mindre interessert.

 

Menn blir ikke mindre interessert i kvinner etter at de har hatt sex. Dette er en tåpelig og bemerkelsesverdig seiglivet myte. Hvis han forsvinner etter sex, så var han aldri interessert i deg til å begynne med. Hvis han bare vil ha sex, og du drøyer, er spørsmålet heller hvor tålmodig han er. Enkelte gir opp og går videre, mens andre kan holde ut ganske lenge. Uansett kommer du ikke til å klare å overbevise en som bare er ute etter sex om at du er "verdt mer" fordi du drøyer.

 

Er det stort sett veldig grunne, ensporede menn du omgås? Er du selv såpass lite interessant at sjansen for sex er eneste grunn til å ville tilbringe tid med deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Hvis han er interessert, så er han interessert. Med mindre du er hinsides masete kommer ikke kontakt fra deg til å føre til at han blir mindre interessert.

 

Menn blir ikke mindre interessert i kvinner etter at de har hatt sex. Dette er en tåpelig og bemerkelsesverdig seiglivet myte. Hvis han forsvinner etter sex, så var han aldri interessert i deg til å begynne med. Hvis han bare vil ha sex, og du drøyer, er spørsmålet heller hvor tålmodig han er. Enkelte gir opp og går videre, mens andre kan holde ut ganske lenge. Uansett kommer du ikke til å klare å overbevise en som bare er ute etter sex om at du er "verdt mer" fordi du drøyer.

 

Er det stort sett veldig grunne, ensporede menn du omgås? Er du selv såpass lite interessant at sjansen for sex er eneste grunn til å ville tilbringe tid med deg?

Jeg mener å tro at jeg dater menn som jeg har inntrykk av er ordentlige av seg og mest sannsynlig vil noe mer. Men sånt kan man jo aldri være helt sikker på i starten. Tror nok ikke at jeg er så lite interessant heller. Men har av andres og mine egne erfaringer vel og merke fått inntrykk av at enkelte menn kanskje mister litt den interessen når de får sex tidlig i datingsfasen. Og det er jo nettopp det som gjør meg usikker og sårbar, fordi jeg rett og slett ikke helt vet hvor jeg har han nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har over en kort periode datet en mann jeg liker veldig godt. Jeg har hatt som prinsipp å prøve å holde meg selv fra å ha sex på en stund. Men på den 4.daten så ble det til at vi lå med hverandre. Og jeg merker nå i ettertid at jeg er veldig redd. Vil han nå miste interessen for meg? 

Når er det vanlig å høre fra en mann etter at man har hatt sex?

Og hvor lenge er det vanlig å avstå fra sex.

 

Setter enorm pris på alle som tar seg tid til å svare. Da jeg føler at jeg så gjerne vil utvikle ting med denne mannen her.. 

Hei

 

Jeg har lest tråden, og for å røre litt i gryta:  Hvor mange ganger må dere treffe hverandre videre (både med og uten sex) for at du skal tro han IKKE bare var ute etter sex HVIS han på et tidspunkt velger å ikke gå videre med relasjonen?  4 ganger til?  8?  25? 

 

Hva om du, etter å ha sett ham totalt 14 ganger sitter med et inntrykk av ham som gjør at du ikke ønsker å fortsette?  Hva om han da tror du bare var ute etter kroppen hans?

 

Jeg kjenner følelsen du sitter med, det å ønske seg et annet menneske er grusomt godt og vondt samtidig.  Og jeg skjønner du er redd for å gjøre noe feil.  Tips:  Ta et møte av gangen, og vurder så godt du kan fortløpende hvordan du har det med ham.  Ikke bestem deg nå for at det er ham eller ingen.

 

Ingen kan fortelle deg nå hvordan det går.  Ikke han heller.

 

Han jeg er involvert med nå hadde jeg sex med 4. gang jeg traff ham (begynte ikke som date men traff ham gjennom et arrangement).  Jeg tok kontakt med ham 5 dager etterpå.  For sex.  Og det betyr selvsagt IKKE at hvis du hører fra din date etter 5 dager så betyr det at han bare er ute etter en ting. 

 

Relasjonen har ikke utviklet seg, så for min del ble det til et "venner med frynsegoder" forhold.  (Og det er vi klar over og komfortable med begge to, bare så det er sagt.)

 

Ønsker deg lykke til, prøv å ikke tenke så mye.  Slit deg ut fysisk istedenfor med noen skikkelige treningsøkter.  Aksepter usikkerheten, tenk om dette går veldig bra :)  Jeg vet det ikke er lett, men prøv å være mest opptatt av hva du synes om ham, ikke av hva han synes om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fin filosofi å ta med seg er:

"Du skal aldri angre på et valg du har tatt. For deg så var det det rette valget for deg DER OG DA. Du kan ikke endre det, men du skal kjenne på tanken at det for deg var riktig for deg, og må ikke deles med i fremtiden".

Anonymous poster hash: d8148...303

Takk!! Elsker denne.  For tiden går jeg rundt og depper over et valg jeg gjorde for et års tid siden, om å IKKE involvere meg.  Jeg tenkte til og med "hva vil jeg synes om dette om et år?".  Men holdt meg likevel unna mannen som var interessert.  På en annen side vet jeg veldig godt hvorfor, og hva som er annerledes nå.  Igjen:  Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt veldig såret før. Og det er det som gjør at jeg nå er veldig redd for å ha "mistet" han. Denne mannen prøvde seg ikke i det hele tatt på 1 og 2 date - fikk ikke så mye som et kyss. Han var veldig gentleman da. Det er derfor jeg tenker at nå som han har fått "hele" pakka så kan det hende at han ikke synes jeg er så spennende lenger ..

 

Skal du være glad du er kvinne ...da hadde du blitt veldig såret daglig !!

Anonymous poster hash: bf43c...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har over en kort periode datet en mann jeg liker veldig godt. Jeg har hatt som prinsipp å prøve å holde meg selv fra å ha sex på en stund. Men på den 4.daten så ble det til at vi lå med hverandre. Og jeg merker nå i ettertid at jeg er veldig redd. Vil han nå miste interessen for meg?

Når er det vanlig å høre fra en mann etter at man har hatt sex?

Og hvor lenge er det vanlig å avstå fra sex.

Setter enorm pris på alle som tar seg tid til å svare. Da jeg føler at jeg så gjerne vil utvikle ting med denne mannen her..

Jeg har selv gjordt den samme feilen ovenfor meg selv. Dumt av meg når jeg vet jeg blir usikker av det. Det jeg gjorde da var å ikke gi lyd fra meg for å vente å se om han tok kontakt. Det gjorde han. Vi har møttes igjen og det er passion . Allikevel vanskelig å vite om det kan utvikle seg eller om det bare dabber av etter hvert. Derfor det kan lønne seg å bli bedre kjent først.

Anonymous poster hash: 81af7...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv gjordt den samme feilen ovenfor meg selv. Dumt av meg når jeg vet jeg blir usikker av det. Det jeg gjorde da var å ikke gi lyd fra meg for å vente å se om han tok kontakt. Det gjorde han. Vi har møttes igjen og det er passion . Allikevel vanskelig å vite om det kan utvikle seg eller om det bare dabber av etter hvert. Derfor det kan lønne seg å bli bedre kjent først. Anonymous poster hash: 81af7...bf8

Eller ha sex med en gang så du fort finner ut om det bare var det han ville ha... :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

 

Skal du være glad du er kvinne ...da hadde du blitt veldig såret daglig !!

Anonymous poster hash: bf43c...162

 

Den her forstod jeg ikke helt ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Jeg fikk melding fra han senere på kvelden så jeg merker at jeg nå er litt lettet. Men nå er jeg mer bekymret for om jeg bør ta initativ til neste møte, eller la han spørre meg. Om jeg skal late som ingenting, eller kanskje  snakke om det som en hyggelig ting. Vet at dette er en rekke idiotiske spørsmål. Men for dere som har vært lettere betatt av en kar kjenner sikkert igjen min usikkerhet og alle tankene man om hvordan man kan fortsette å gjøre ting hyggelig og ja, bli bedre kjent med hverandre i dybden..det er sannelig ikke lett dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk melding fra han senere på kvelden så jeg merker at jeg nå er litt lettet. Men nå er jeg mer bekymret for om jeg bør ta initativ til neste møte, eller la han spørre meg. Om jeg skal late som ingenting, eller kanskje  snakke om det som en hyggelig ting. Vet at dette er en rekke idiotiske spørsmål. Men for dere som har vært lettere betatt av en kar kjenner sikkert igjen min usikkerhet og alle tankene man om hvordan man kan fortsette å gjøre ting hyggelig og ja, bli bedre kjent med hverandre i dybden..det er sannelig ikke lett dette her..

Inviter til neste date. Det var sånn jeg fikk kjæresten min! Med å være frempå. 

Anonymous poster hash: 264d4...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk melding fra han senere på kvelden så jeg merker at jeg nå er litt lettet. Men nå er jeg mer bekymret for om jeg bør ta initativ til neste møte, eller la han spørre meg. Om jeg skal late som ingenting, eller kanskje  snakke om det som en hyggelig ting. Vet at dette er en rekke idiotiske spørsmål. Men for dere som har vært lettere betatt av en kar kjenner sikkert igjen min usikkerhet og alle tankene man om hvordan man kan fortsette å gjøre ting hyggelig og ja, bli bedre kjent med hverandre i dybden..det er sannelig ikke lett dette her..

 

Egentlig er det ganske lett. Problemene starter når du begynner å overtenke. Drit i å tenke. Gjør det du har lyst til. Da vet du i alle fall at uansett hvordan det går, så gjorde du det som var naturlig for deg, ikke det du trodde at fyren ville at du skulle gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Egentlig er det ganske lett. Problemene starter når du begynner å overtenke. Drit i å tenke. Gjør det du har lyst til. Da vet du i alle fall at uansett hvordan det går, så gjorde du det som var naturlig for deg, ikke det du trodde at fyren ville at du skulle gjøre.

Tusen takk for gode råd :) Merker at jeg automatisk begynte å "overanalysere" den lille korte samtalen vi hadde over meldinger da han tok kontakt. Huff, får prøve å ta det rolig, men er jaggu ikke lett når man er så innmarri redd for å tråkke feil, fordi man liker en fyr så godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd :) Merker at jeg automatisk begynte å "overanalysere" den lille korte samtalen vi hadde over meldinger da han tok kontakt. Huff, får prøve å ta det rolig, men er jaggu ikke lett når man er så innmarri redd for å tråkke feil, fordi man liker en fyr så godt..

 

Jeg forstår at du er redd for å tråkke feil, men greien er at du ikke har noen fastsatt sti du kan følge for å være sikker på å komme gjennom dette og fortsatt være tørr på beina. Da er det ikke noen vits i å bekymre seg for alt som kan gå galt.

 

Dere hadde sex, fyren tok kontakt etterpå - hva må en stakkars mann gjøre for å overbevise deg om at han faktisk liker deg? Finne frem gitaren og synge serenader utenfor vinduet ditt natten gjennom? Ja, ting kan gå til helvete, men det kan skje uansett hvor mye du tenker. Jeg synes du bør bruke tiden på å nyte forelskelsen og glede deg over alt det positive i stedet for å finne frem malerkosten og svartmalingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nicecar

Jeg forstår at du er redd for å tråkke feil, men greien er at du ikke har noen fastsatt sti du kan følge for å være sikker på å komme gjennom dette og fortsatt være tørr på beina. Da er det ikke noen vits i å bekymre seg for alt som kan gå galt.

 

Dere hadde sex, fyren tok kontakt etterpå - hva må en stakkars mann gjøre for å overbevise deg om at han faktisk liker deg? Finne frem gitaren og synge serenader utenfor vinduet ditt natten gjennom? Ja, ting kan gå til helvete, men det kan skje uansett hvor mye du tenker. Jeg synes du bør bruke tiden på å nyte forelskelsen og glede deg over alt det positive i stedet for å finne frem malerkosten og svartmalingen.

Hehe, jeg tror nok at det nå er mer følelsene som har overtaket på meg, og da blir det lett til at man føler man trenger bekreftelse litt oftere - ihvertfall når ting er så ferskt som det er i vårt tilfelle :-)

 

Ja jeg føler sommerfugler i magen, men jeg føler også en bekymring, fordi jeg vil dette så mye..

Men du har rett i det, jeg får gjøre mitt beste for å bare nyte dette, og heller legge bekymringene for alt som kan gå feil bort.. så langt det går, men det er ikke lett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt! Jeg var også ganske betatt av en fyr og overtenkte absolutt alt. Vi visste hvem hverandre var fra ungdomstiden av og derfor ble det til at vi overnattet hos hverandre allerede fra første kvelden. Jeg hadde nok ikke gjort det om jeg ikke visste hvem han var. Selv om vi ikke hadde planer om overnatting når vi var med hverandre, merket jeg på han at han ville at jeg skulle sove over.

Det var netter der vi ikke hadde sex i det hele tatt, men relasjonen utviklet seg sånn tilslutt at det ble kun sex.

Jeg husker i starten at jeg var utrolig nervøs for å ta initiativ til å treffes, og selv om han ikke hadde mulighet til dagen jeg foreslo, kom han med ny dag samtidig. Nå utviklet dette seg til å bli en relasjon med bare sex, men når jeg ser tilbake på det i ettertid sitter jeg igjen med inntrykket av at han var interessert i noe mer i starten, men jeg tror min redsel på å virke masete og derav initiativløse holdning gjorde at han ikke orket mer og tok det for det det ble, bare sex. Jeg stresset veldig og tok etterhvert veldig sjeldent initiativ fordi jeg var redd han skulle tro at jeg var interessert og likte han mer enn han likte meg.

Jeg traff en annen som sa på første date at han ønsket et forhold og at han ikke var ute etter ONS, og jeg merket at jeg slappet mer av og ikke overtenkte alt. Jeg visste hva vi begge var ute etter, og jeg nøt tiden vi tilbringte sammen fordi fokuset var på å bli kjent og finne ut om vi passet sammen.

Etter disse to erfaringene sitter jeg igjen med inntrykket av at det beste for meg er å være klar fra begynnelsen av hva jeg ønsker og fortelle dette til vedkommende. Det trenger ikke å være en dyp samtale, det holder å si at man er ute etter et fast forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tror nok at det nå er mer følelsene som har overtaket på meg, og da blir det lett til at man føler man trenger bekreftelse litt oftere - ihvertfall når ting er så ferskt som det er i vårt tilfelle :-)

 

Ja jeg føler sommerfugler i magen, men jeg føler også en bekymring, fordi jeg vil dette så mye..

Men du har rett i det, jeg får gjøre mitt beste for å bare nyte dette, og heller legge bekymringene for alt som kan gå feil bort.. så langt det går, men det er ikke lett :-)

 

Det viktigste er å være deg selv. Kjenner du i magen at dette er en mann som er riktig for deg, eller liker du ham bare fordi han er dritkjekk? Altfor mange kvinner blir nesegrus betatt fordi mannen ser bra ut og deretter enda mer stressa og overanalyserende når han begynner å ta mindre og mindre kontakt. VÆR DEG SELV, vær den du er og hundre prosent ærlig om hvem du er. Å forme seg etter en annen person ender aldri godt, for før eller siden vil den ekte deg skinne gjennom. Og du skrev at han nok merka at du ble litt stressa etter sex, ikke stress! Det er så lite sjarmerende med stress, angring og overtenking, det vitner om så mye usikkerhet. Slapp av.

Anonymous poster hash: 1cdf7...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Hei igjen,

vi har nå tekstet litt fram og tilbake. Men jeg er redd for å virke for masete. Så derfor lurte jeg på om det er vanlig å ikke ha kontakt på noen dagers tid. Jeg tenker at hvis jeg ikke har hørt noe fra han, og heller ikke vil sende så altfor mange smser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...