Gå til innhold

Typen er redd penis skal knekke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lyst til å variere stilling i senga oftere med typen, som jeg har vært sammen med i 6 mnd. Tingen er bare at hvis jeg er på topp får han angst, og sier "der knakk du nesten penisen min". Jeg har respekt for at han er redd, og er derfor veldig forsiktig når han først har turd å la meg prøve å være på topp. For noen måneder fikk jeg ikke lov engang.

Frykten for dette sier han er fordi han kom over en artikkel for noen år siden, som handlet om at det gikk an å knekke penis.. Hva skal jeg gjøre eller si til han slik at han slipper å være redd? Han er 30 år gammel. Han vet jeg skriver her inne, så om noen her har noe beroligende tips, så tenkte jeg å legge fram svarene deres.

Er klar over at dette kan fremstå som komisk, men jeg trenger virkelig å dele dette med noen andre.

Anonymous poster hash: daca1...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal veldig mye til før det skjer! Er du våt nok og det er god gli, så skal det gå ganske så galt før noe sånn skjer.

Ta det heller med ro når du er på topp, og peis heller på i andre stillinger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over her, skal det mye til, men det er med dama på topp det skjer oftest. Det har heller ikke så mye å gjøre med hvor våt hun er. Det som ofte skjer er at man blir litt ivrig, og i det hun løfter seg opp, glir penis ut. Når hun da i full fart kommer ned igjen, treffer ikke penis, og men har et godt utgangspunkt for penisbrudd.

Ingen fare forbundet med at du rir ham, men ikke bruk penis som trampoline 😀

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal veldig mye til før det skjer! Er du våt nok og det er god gli, så skal det gå ganske så galt før noe sånn skjer.

Ta det heller med ro når du er på topp, og peis heller på i andre stillinger.

Ingen grunn til å ta det med ro med jenta på topp! For noe tull! Det er ekstremt sjeldent noe sånt skjer, og selv om man bommer så er faktisk ikke jenter harde som vegger nedentil. Jeg har bommet mange ganger, null problem. Kan gjøre vondt i noen sekunder, that's it. 

Peis på, både på topp og i andre stillinger du!

Anonymous poster hash: c63f7...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å ta det med ro med jenta på topp! For noe tull! Det er ekstremt sjeldent noe sånt skjer, og selv om man bommer så er faktisk ikke jenter harde som vegger nedentil. Jeg har bommet mange ganger, null problem. Kan gjøre vondt i noen sekunder, that's it.

Peis på, både på topp og i andre stillinger du!

Anonymous poster hash: c63f7...f5b

Tenkte først å fremst på å ta det med ro på topp for hennes kjærestes bekymringer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du overvektig og han tynnere enn deg, penisfraktur er ingenting å spøke med, og om du veier mer enn han så er det jo en stor mulighet for at dette kan skje.

Anonymous poster hash: b3b57...c44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt sikker på han ikke har "brukket" penis tidligere før han traff deg da? Det kunne jo forklart frykten hans, har hørt det kan være ganske vondt..

For meg så er det en litt for fjern bekymring til å la gå utover sexlivet, men folk er vel bekymret over mer irrasjonelle ting en dette også, for den saks skyld. Skjønner frustrasjonen din, høres egentlig litt kjedelig ut :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for at penisen detter ut, og du setter deg ned på den i en uheldig vinkel, er stor når penisen er liten.

Denne stillingen anbefales bare om mannen har en forholdsvis stor penis.

Om denne stillingen er viktig for deg, bør du du finne en ny mann med større penis.

Anonymous poster hash: 3595c...94e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du overvektig og han tynnere enn deg, penisfraktur er ingenting å spøke med, og om du veier mer enn han så er det jo en stor mulighet for at dette kan skje.

Jeg er alt annet enn overvektig.. Jeg er veldig tynn og høy. Han er nesten dobbelt så tung som meg.

Penisen hans er rundt gjennomsnittet, så noen her skrev størrelsen spilte rolle oppi denne situasjonen. Dumper han ikke for å finne noen med større penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for at penisen detter ut, og du setter deg ned på den i en uheldig vinkel, er stor når penisen er liten.

Denne stillingen anbefales bare om mannen har en forholdsvis stor penis.

Om denne stillingen er viktig for deg, bør du du finne en ny mann med større penis.

Anonymous poster hash: 3595c...94e

Dette stemmer ikke med min erfaring. Jeg brakk typens penis for mange år siden i denne stillingen og han er godt over gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: fe581...c03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg har lyst til å variere stilling i senga oftere med typen, som jeg har vært sammen med i 6 mnd. Tingen er bare at hvis jeg er på topp får han angst, og sier "der knakk du nesten penisen min". Jeg har respekt for at han er redd, og er derfor veldig forsiktig når han først har turd å la meg prøve å være på topp. For noen måneder fikk jeg ikke lov engang.

Frykten for dette sier han er fordi han kom over en artikkel for noen år siden, som handlet om at det gikk an å knekke penis.. Hva skal jeg gjøre eller si til han slik at han slipper å være redd? Han er 30 år gammel. Han vet jeg skriver her inne, så om noen her har noe beroligende tips, så tenkte jeg å legge fram svarene deres.

Er klar over at dette kan fremstå som komisk, men jeg trenger virkelig å dele dette med noen andre.

Stakkar. Så søtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisen hans er rundt gjennomsnittet, så noen her skrev størrelsen spilte rolle oppi denne situasjonen. Dumper han ikke for å finne noen med større penis.

Huff, synes synd i deg. Du må nesten bare dumpe denne nervøse fyren med liten penis og finne deg en mann meg selvtillit som du fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer ikke med min erfaring. Jeg brakk typens penis for mange år siden i denne stillingen og han er godt over gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: fe581...c03

Dette! Det har ingen ting å si om den er stor eller liten. Uhell kan skje uansett. Er man samkjørte og kjenner partneren godt burde dette aldri være et problem.

Anonymous poster hash: 854cf...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, synes synd i deg. Du må nesten bare dumpe denne nervøse fyren med liten penis og finne deg en mann meg selvtillit som du fortjener.

Hvorfor skal man fortjene noen med god selvtillit? Her er det å dumpe han ingen alternativ. Han har ikke liten penis heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man fortjene noen med god selvtillit? Her er det å dumpe han ingen alternativ. Han har ikke liten penis heller. Anonymous poster hash: daca1...264

Bare menn med stor P har bra selvtillit, din høres jo ut som en neurotiker med mikro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min penis er størrelse normal. Jeg har hatt noen hendelser i cowgirl-stilling som har vært risikofylte. Jeg misliker denne stillingen hvis man går i "full throttle" opp og ned på bakgrunn av manglende kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...