Gå til innhold

Billige jenter

valentino

Anbefalte innlegg

Kan ikke forstå alle som tenker på sex og partnere hele tiden. (Er faktisk ikke ironisk nå, nei).

Hva om jeg tenker og drømmer om sex med en partner hele tiden? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Hva med alle jentene som kaster seg over menn på Eros-chatten? De må da kunne kalles litt billige?

Ikke billigere enn mennene som kaster seg over damene. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melissa Gioberti utl.

Hva om jeg tenker og drømmer om sex med en partner hele tiden? :sjarmor:

Hmm...vet ikke helt jeg. Men det høres hvertfall unektelig bedre ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoralen herjer fortsatt...damer som er opptatt av sex, er billige, men for menn er det heller motsatt, det blir sett på som tøft og mandig.

Not so for me.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tåpelig å kalle andre "billige".

Det er lov å mene at sex hører til i ekteskapet eller i faste forhold eller whatever, men det er lite respektfult å fordømme andre som vurderer det annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med alle jentene som kaster seg over menn på Eros-chatten? De må da kunne kalles litt billige?

...ehh...og hva vil du da kalle de mennene som er med på leken?? Uskyldsrene og troskyldige? Som tror at alle de treffer der inne er ute etter ekteskap?

Noen må da alle disse billige jentene som blir snakket om ha sex med!? Puler vi på hverandre??

Eller er det noen skikkelige tøyter av noen mannfolk vi kanskje har oss med!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er tåpelig å kalle andre "billige".

Det er lov å mene at sex hører til i ekteskapet eller i faste forhold eller whatever, men det er lite respektfult å fordømme andre som vurderer det annerledes.

Hear ye, hear ye!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt påfallende at du kommer med dette innlegget under nicket "Valentino" :hoho:

Uansett,- jeg tror ikke du får så mange over på din side, med dine steinalderbetraktninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fyrtårnet

Åja, det vet du alt om... Da må du jo enten være en jente som benytter deg av chaten, eller en gutt som sitter der inne å sikler og drar seg litt.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidde å bry seg om hvem som har sex med hvem?

Kvinner er ikke mer billige enn menn om de har ons, det må faktisk to til for å ha sex.

Og om man har hatt sex med 2 eller 20 - so what? Det er personen selv som bestemmer, som evnt skal føle seg "billig". Andre har ikke noe med det å gjøre.

Trådstarter: du synes sikkert at jeg også er billig, som i en alder av 16 har hatt sex med 4 forskjellige partner i løpet av to år?

Vel, jeg kan fortelle deg det at jeg står for det jeg har gjort, angrer ikke, og nei, jeg ser ikke på meg selv som billig overhodet.

Skjønner ikke at du orker å bry deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktum er at de fleste gutter ikke liker at jenter puler hva det skal være. Denne motstanden er genetisk. En gutt vil ikke risikere at han kommer til å oppdra et barn som ikke er hans eget. Det er ikke gunstig for hans gener' date= da genenes oppgave er å formere seg SELV. Ikke sørge for at ANDRES gener formerer seg. Derfor har genene utviklet slike mekanismer..

Men nå er det jo faktisk sånn i våre dager at vi ikke kun styres av instinkter lenger. Har gutter lov til å pule rundt, så har vel for pokker vi også det!

Om jeg treffer en mann som ikke deler mitt syn på dette, og mener at han har eneretten på en seksuell bakgrunn, så er han ikke mannen for meg. Så enkelt er det. Du skriver at gutter ikke liker at jenter puler hva det skal være. Det går vel like gjerne begge veier det, og en annen ting; skal vi innrette oss etter hva gutter liker? Tror ikke det.....

Og det med at en mann ikke vil risikere at han må oppdra en annen manns barn? Den er foreldet i dag, med alle mine, dine og våre barn-familier vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pokker menes med billig? At man bestemmer over sin egen kropp og sin egen seksualitet, og at man har sex når man føler for det? Er gutta på eros billige også? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ligget med èn! *Skryte skryte* Nei, men andre får være så "billige" de vil. Om de går glipp av sjansen til å starte et forhold med enkelte menn av den grunn - what a shame. Tviler på at det er sitt livs kjærlighet de mister.

(Men hvis jenter bør slutte å pule rundt så bør vel gutta det og, for det finnes faktisk oss jenter også som ikke vil ha en altfor velbrukt vare)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Valentino Valentino???

Hvem som ligger bak dette nicket vet jeg ikke konkret hvem er nei, og det bryr meg heller ikke.

Poenget mitt er at denne kaller seg Valentino og kommer med at jenter er så løse i oppførselen.

Vel : Rudolph Valentino var en kjent skuespiller i "gamle dager" Beskrives som Hollywood`s førsteelsker på den tiden.

De som kjenner til Valentino skjønner muligens hvorfor jeg "på morro skyld" reagerte ;)

Her kan du lese mer om ham.

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det går å synes at noen har en "billig" oppførsel..kanskje mest i alderen 14- noen og tjue-årene?

Det finnes jo noe som heter moral og anstendig seksual-oppførsel. Det er ikke totalt anarki innen seksualitet heller.

Det er vel derfor vi diskuterer det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klart det går å synes at noen har en "billig" oppførsel..kanskje mest i alderen 14- noen og tjue-årene?  

Det finnes jo noe som heter moral og anstendig seksual-oppførsel. Det er ikke totalt anarki innen seksualitet heller.

Det er vel derfor vi diskuterer det her.

dette begrepet er nytt for meg... Anstendig seksualoppførsel? Definèr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel kansje slik at de guttene som kaller jenter billige, faktisk ikke et et hårstrå bedre når det gjelder å ha seg i hytt og pine.

På seg selv kjenner man andre!!

Dessuten, det er vel ikke så delikat å tenke på at gutten har dyppa snurretassen sin i gud og hverman, like lite som gutten liker at jenta har ligget med hist og pist??

eller...?? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stnes ofte gutter er dobbeltmoralistiske i dette tema. De vil gjerne ha seg et nyp hver gang de er på by'en men de vil ikke bli sammen med en "billig" jente/dame. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...