AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Del Skrevet 4. oktober 2015 Herrefred som jeg har driti meg ut. Har så forferdelig fylleangst nå :cry: sendte både ufortjent sure meldinger til en person jeg ikke kjenner godt nok til å si unnskyld til og la ut et heslig bilde av meg på snap som alle rakk å se før jeg fjernet det. Ligger som en mark på sofaen, kommer meg ikke opp. Anonymous poster hash: ca959...af5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 4. oktober 2015 #2 Del Skrevet 4. oktober 2015 slapp av alle har gjort dumme ting i fylla det går gradvis over i løpet av uka,du vil kjenne mindre og mindre på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 4. oktober 2015 #3 Del Skrevet 4. oktober 2015 Foreslår at du sender unnskyldning likevel, kontakter en venn som du klager litt til, hviler og drikker litt mindre neste gang. Fyllenerver går over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tør ikke kontakte han. Han hadde møtt en venninne tidligere på kvelden og sagt at jeg var så fin, og fulle meg hadde mistolket dette som at han mente det slemt og ironisk. Så sendte han den verste skyllebøtta. Fortsatt ikke kommet meg ut av sofaen. Anonymous poster hash: ca959...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fikk nummeret hans av venninnen min så kjenner han overhode ikke. Anonymous poster hash: ca959...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Del Skrevet 4. oktober 2015 Send allikevel!!Anonymous poster hash: 5553c...2b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Del Skrevet 4. oktober 2015 Bra. Anonymous poster hash: c112b...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_9 Skrevet 4. oktober 2015 #8 Del Skrevet 4. oktober 2015 Skriv til han at du dreit deg ut og at du ikke mente det du sa/du var så full Får veldig ofte fylleangst selv, og den beste måten å bli kvitt det er å si unnskyld til fornærmede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. oktober 2015 #9 Del Skrevet 5. oktober 2015 Som en person som har begått flerfoldige sosiale selvmord i ladevinsrus, kan jeg bare si: SLAPP HELT AV! Du er ikke den første, og du er heller ikke den siste. Be om forlatelse, og gjem telefonen neste gang du tar deg ei rotbløyte. Hvis det får deg til å føle deg bedre, her er et par av mine "høydepunkter": - i over ei uke etter en "liten uskyldig tur på byen" fikk jeg høre at jeg måtte bæres hjem, hadde ringt folk midt på natta og lagt igjen snøvlende og uforståelige beskjeder på telefonsvareren, hadde spydd ut verandaen på utestedet vi var, ikke betalt regninga, og prøvd meg på kokken - lagt meg til å sove i trappeoppgangen i en vilt fremmed bygård (tenk om jeg hadde våknet der da i det pene tyske familier kom drassende på barn på vei til lørdagshandelen!) - danset på bardisken og et spretthopp endte med at jeg fløy på snørra, veltet overende fire barkrakker og et bord fullt av øl med dertilhørende tilgrising av andre gjester - skrålet norske nidviser på herretoalettet for å imponere sangeren av et psychobilly-band - prøvde meg på fyllesykling. Endte opp i grøfta - akkurat der hvor ei tølper av en bonde lot tiss og slikt fra kyr renne ut. Lukta fjøs i hele huset neste dag. Mamma var sååå begeistret. - Insistert på å bryte håndbak med en mann "uten" armer (mora hadde tatt Thalidomid i svangerskapet). Skjemmes den dag i dag. Sånn, føler du deg bedre nå? - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #10 Del Skrevet 5. oktober 2015 Litt fylleangst her også etter helgen. Besøker en venninne nå i ferieuken, som studerer i en annen by og endte opp med å drikke ALTFOR mye på fredag. Tror jeg kjeftet som bare det på han som passet på meg hele kvelden (selv om jeg var drita og drittsekk) og samtidig var veldig kosete på han. Kjeftet på venninnen min sin kjæreste, spydde på terrassen, sa mye dumt og så alt videre som det innebærer å være skikkelig dritings. Etter å ha vært på byen var han supersøt å fulgte meg hele veien tilbake og sørget for at jeg kom meg i seng. Han sov på gulvet (!) til morgenen etter og passet på at alt gikk fint og jeg bare kjeftet likevel for at han fulgte etter meg og skulle sørge for at jeg hadde det bra. Stakkar person.. Følte seriøst for å forsvinne ned i gulvet dagen etterpå... Selvfølgelig er han da supergrei og sier at alle har vært der. Ja, jeg er bare der igjen Skal aldriiii drikke igjen. Føler jeg har gitt det førsteinntrykket til alle som var der og er akkurat nå glad for at jeg kan reise derfra snart, og at alle forhåpentligvis har glemt det neste gang jeg måtte være der. Hvis jeg noen gang tørr. Anonymous poster hash: 93a31...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #11 Del Skrevet 5. oktober 2015 "Om 100 år er allting glemt" Anonymous poster hash: ba46f...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå