Gå til innhold

Stekepanne på IKEA?


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Noen her som har stekepanne eller grillpanne fra IKEA? Er de OK? Skal også kjøpe en sammenleggbar gjesteseng - er de de har på IKEA greie å sove på? Eller er det andre som har sånne senger, f eks Jydsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smart Club har sånn seng til 195,-.

Jeg syns ikke at de er noe gode å ligge på (har en fra IKEA til 395,-?). Men de er jo praktiske da.

Stekepanne fra IKEA? Tja de går jo an å bruke, men spesielt gode er de jo ikke (hvertfall ikke de billigste). HøyangPolaris som det het før, har gode syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonpannen i +356(???) serien vant en eller annen test for en stund siden. Jeg har den selv og liker den kjempegodt. Teflonen sitter veldig godt (noe den ikke gjør på andre panner i samme prisklasse), bunnen er flat og panna er pen å se på.

Absolutt et godt kjøp. Grillpanna vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kjøper slike sammenleggbare gjestesenger så for all del kjøp med fjæring, ikke planker. (Jysk har noen også tror jeg. Det er faktisk veldig behagelige.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den billigste feltsengen fra IKEA, tror den koster 200 kr. Har sovet på den i fire døgn i strekk uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En av pannene til IKEA (jeg antar at det er 365+, osm nevnt av noen andre) har vunnet forbrukertester flere ganger. En gang ble det skrevet at det var nesten like bra som de dyreste merkene, men til en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har wok-pannen, og den har blitt brukt ontrent annenhver dag i tre år nå. Jeg er sikkelig imponert!

Vi har også den billigste gjestesenga fra IKEA, og våre gjester er fornøyde. Har sovet i den noen netter jeg og, synes den er helt grei. Vi var imidlertid en runde (eller egentlig tre...) rundt i Bergen i sommer for å finne den billigste gjestesenga de hadde der, og endte opp med en på Jysk. IKEA sin billigste hadde samme pris, men de var tomme for den da vi var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler også 365+ fra Ikea. Vi kjøpte den samtidig som vi kjøpte en Høyang Polaris, som er dyrere og liksom bedre da. Den Høyang-pannen ble fort både stygg og bøyd slik at den ikke satt godt. Ikea-pannen derimot er like fin nå ett år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker dere pannen i oppvaskmaskinen?

Nei. Det har vi egentlig heller aldri følt behov for, den er så lett å vaske, ingenting brenner seg fast i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vasket stekepanner eller kjeler i oppvaskmaskinen jeg, det går jo så rakst å vaske dem opp på gamlemåten! De ville jo fylle halve maskinen, har ikke så morro av å starte den hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...