AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #21 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hehehehe, det er mange som har hatt en en ons eller ti på dass. Anonymous poster hash: 6e355...c80 Mange jenter ihvertfall. Anonymous poster hash: b03fc...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. oktober 2015 #22 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det er vel kanskje ikke det mest classy man kan gjøre, men gjort er gjort og pult er pult. Og om ti år kommer dere til å le av dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 4. oktober 2015 #23 Del Skrevet 4. oktober 2015 Bare det ikke blir noen vane så ... Jeg hadde aldri gjort det, men forstår jo at det kan skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 5. oktober 2015 #24 Del Skrevet 5. oktober 2015 Sier ikke at sex må skje på soverommet, men toalettet er noe helt annet enn i en åker midt i huttiheita eller på stuen hos besteforeldrene dine eller whatever. Takke meg til et toalett, hvis stua til bestemor er alternativet :O 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 5. oktober 2015 #25 Del Skrevet 5. oktober 2015 Mange jenter ihvertfall.Anonymous poster hash: b03fc...2a8 Har disse jentene hatt ONS helt alene med deg selv de da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 5. oktober 2015 #26 Del Skrevet 5. oktober 2015 Synes det å ha sex på toalettet er trashy. Hadde aldri gjort noe slikt selv, og er kjeleglad for at ingen av mine venner er sånn. Det at det er trashy er kanskje noe av greia? Jeg er fascinert av at slike ting skjer og at ingen kunne tenke seg å gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 5. oktober 2015 #27 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det at det er trashy er kanskje noe av greia? Jeg er fascinert av at slike ting skjer og at ingen kunne tenke seg å gjøre det... Vi har da klasse på KG, må vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 5. oktober 2015 #28 Del Skrevet 5. oktober 2015 Vi har da klasse på KG, må vite! Ah. Selvfølgelig. My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #29 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har disse jentene hatt ONS helt alene med deg selv de da? Nei, de har det med et fåtall playere. Jeg kjenner for eksempel en mann som har hatt sex med flere titalls damer på diverse utesteder.Anonymous poster hash: b03fc...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 5. oktober 2015 #30 Del Skrevet 5. oktober 2015 Nei, de har det med et fåtall playere. Jeg kjenner for eksempel en mann som har hatt sex med flere titalls damer på diverse utesteder.Anonymous poster hash: b03fc...2a8 Åååhja, du kjenner én mann som gjør dette med masse kvinner, derfor gjør alle kvinner dette med akkurat samme type menn som din kompis. Skjønner skjønner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 5. oktober 2015 #31 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg tenker at jeg aldri skal gjøre det noen gang igjen og at jeg skammer meg dypt og inderlig😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #32 Del Skrevet 5. oktober 2015 Åååhja, du kjenner én mann som gjør dette med masse kvinner, derfor gjør alle kvinner dette med akkurat samme type menn som din kompis. Skjønner skjønner Jepp. Anonymous poster hash: b03fc...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. oktober 2015 #33 Del Skrevet 5. oktober 2015 Anonymous poster hash: 2a98d...ec3 Haha...fantastisk at du både registrerte skrivefeilen og brukte tid på å lage dette bildet. Godt gjort å bare komme på det. Jeg lo godt! On-topic: Å ha sex med noen man knapt snakker med er greit om man vil det, men de fleste toaletter ute på byen en lørdag er så grisete at det ikke frister spesielt. Jeg er litt kresen kanskje. Da foretrekker jeg en rask taxi-tur eller eventuelt friluft. Hypotetisk sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #34 Del Skrevet 5. oktober 2015 Vi er et etablert par, og planla å ha sex på toalettet under mellomlanding på Gardermoen, etter at flyturen ble litt het og vi skulle til hver vår destinasjon etter mellomlanding. Flyet var forsinket, så det ble ikke tid. Det er ingenting sexy med toaletter, men man tager hva man haver. Det viktigste med ons er at man tenker seg om og tar en avgjørelse basert på hva man vil selv, og ikke lar seg utnytte. Hvis venninnen din hadde en god opplevelse, trenger du ikke å bekymre deg. Har hun problemer med grensesetting er det noe annet.Anonymous poster hash: 14e9e...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #35 Del Skrevet 6. oktober 2015 tja.. jeg vet ikke jeg. Ett toalett er jo litt småekkelt, men det er fordi det er ett toalett, ikke fordi hun hadde seg med en fyr. er ikke så mange ukene siden jeg hadde sex i en park midt på natten mens politiet sirklerte rundt, med en jeg bare hadde snakket med noen timer. Beste sexen jeg hadde hatt på lenge selv om det var litt klønete med klærne delvis på. Anonymous poster hash: c14ea...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #36 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg sugde en fremmed Lillestrømsupporter en gang på et toalett. Må ha vært den gule adidasdrakta som fikk meg til å gjøre det.... Kremt.... Anonymous poster hash: c2934...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #37 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg hadde ikke reagert på det. Deilig å få oppmerksomhet av mange kjekke gutter. Tar man en på toalettet har man tid til å ta/bli med en annen hjem etterpå også.Anonymous poster hash: 3d808...f06 Håper du bruker kondom og eller vasker deg mellom hvert besøk... Anonymous poster hash: 372ae...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå