AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Del Skrevet 4. oktober 2015 Var oppe på en militærleir for å besøke kjæresten min og hadde med meg en venninne. For de som ikke vet, er det ganske høy gutterate på utestedene ved militærleirer og vi fikk rimelig mye oppmerksomhet. Venninna mi fikk i seg nok å drikke og endte med å ha sex med en fyr på dassen. Vet at alle på forumet hele tiden sier at man må gjøre som man vil og man ikke skal dømme. Men er det ikke flere enn meg som reagerer på det å ha ons på dassen på et utested? En fyr hun knapt hadde snakket med. Anonymous poster hash: 45a78...ca1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hadde ikke reagert på det. Deilig å få oppmerksomhet av mange kjekke gutter. Tar man en på toalettet har man tid til å ta/bli med en annen hjem etterpå også.Anonymous poster hash: 3d808...f06 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Del Skrevet 4. oktober 2015 Er du sur fordi du kanskje ikke ikke fikk deg noe eller at hun hadde det gøyere/mer spennende enn deg? Anonymous poster hash: 821da...fa0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg tenker generelt "æsj", "ekkelt" og "kvalmt" om det å ha sex på offentlig toalett. Uavhenging om det er med en man knapt kjenner, eller noen man har vært gift med i 30 år..... Offentlige toaletter er liksom alt annet enn tennende spør du meg....Anonymous poster hash: c1245...5c6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Del Skrevet 4. oktober 2015 Var oppe på en militærleir for å besøke kjæresten min og hadde med meg en venninne. For de som ikke vet, er det ganske høy gutterate på utestedene ved militærleirer og vi fikk rimelig mye oppmerksomhet. Venninna mi fikk i seg nok å drikke og endte med å ha sex med en fyr på dassen. Vet at alle på forumet hele tiden sier at man må gjøre som man vil og man ikke skal dømme. Men er det ikke flere enn meg som reagerer på det å ha ons på dassen på et utested? En fyr hun knapt hadde snakket med. Anonymous poster hash: 45a78...ca1 Hehehehe, det er mange som har hatt en en ons eller ti på dass. Anonymous poster hash: 6e355...c80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 4. oktober 2015 #6 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvor man knuller spiller da ingen rolle. Det viktigste er og få knulla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ser ikke noe galt i det så lenge de begge var like "captured in the moment" og hadde det moro ! Er sikkert ikke hver dag man er omringet av drøssevis av lystne kjekke militærgutter, se for deg at du hadde vært på en båt full av kjekke seilmenn (ala sex og singelliv episoden) once in a lifetime, du hadde sikkert endt opp på doen eller biljardbordet da du også Anonymous poster hash: 90693...530 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sex på offentlig sted, også på do, er faktisk forbudt. I tillegg temmelig dumt. Anonymous poster hash: c8f08...b0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 4. oktober 2015 #9 Del Skrevet 4. oktober 2015 Helt greit det Spontan sex er det beste og så er det jo litt pirrende med alle som er utfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 4. oktober 2015 #10 Del Skrevet 4. oktober 2015 Var oppe på en militærleir for å besøke kjæresten min og hadde med meg en venninne. For de som ikke vet, er det ganske høy gutterate på utestedene ved militærleirer og vi fikk rimelig mye oppmerksomhet. Venninna mi fikk i seg nok å drikke og endte med å ha sex med en fyr på dassen. Vet at alle på forumet hele tiden sier at man må gjøre som man vil og man ikke skal dømme. Men er det ikke flere enn meg som reagerer på det å ha ons på dassen på et utested? En fyr hun knapt hadde snakket med. Anonymous poster hash: 45a78...ca1 Vi er alle ulike. Noen av oss syns dette er greit ovenfor seg selv, andre ikke. Verre er det ikke. Dette handler om hvilke standard man setter for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg tenker at det er noe jeg aldri kunne gjort. Anonymous poster hash: a6a64...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. oktober 2015 #12 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 4. oktober 2015 #13 Del Skrevet 4. oktober 2015 Each to their own, tenker jeg. Hvis de vil ha sex på do så må de gjerne gjøre det, selv ville jeg nok funnet et mer egnet sted. Virker som om du reagerer på både toalettet og sexen egentlig, ut ifra måten du beskriver det på. Fin venninne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #14 Del Skrevet 4. oktober 2015 Synes det å ha sex på toalettet er trashy. Hadde aldri gjort noe slikt selv, og er kjeleglad for at ingen av mine venner er sånn. Herregud så kjedelig venn du må være . Jeg er langt i fra trashy, har hatt syv sexpartnere hele livet og er nå 31 år, men lykkelig er jeg over å ha vært spontan og bekymringsløs i tenårene og hatt sex i parker og på toaletter ! Tørt å bare ha det planlagt på soverommet fårn si! Anonymous poster hash: 90693...530 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. oktober 2015 #15 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ser ikke noe galt i det så lenge de begge var like "captured in the moment" og hadde det moro ! Er sikkert ikke hver dag man er omringet av drøssevis av lystne kjekke militærgutter, se for deg at du hadde vært på en båt full av kjekke seilmenn (ala sex og singelliv episoden) once in a lifetime, du hadde sikkert endt opp på doen eller biljardbordet da du også Anonymous poster hash: 90693...530 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. oktober 2015 #16 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #17 Del Skrevet 4. oktober 2015 Synes det å ha sex på toalettet er trashy. Hadde aldri gjort noe slikt selv, og er kjeleglad for at ingen av mine venner er sånn. Anonymous poster hash: 2a98d...ec3 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metasmurf Skrevet 4. oktober 2015 #18 Del Skrevet 4. oktober 2015 Anonymous poster hash: 2a98d...ec3 Den er nok fin å koke schøttsuppe i. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 4. oktober 2015 #19 Del Skrevet 4. oktober 2015 Synes det å ha sex på toalettet er trashy. Hadde aldri gjort noe slikt selv, og er kjeleglad for at ingen av mine venner er sånn. Ja huff, sex er horete og burde kun inntreffe på de involvertes soverom. Noe annet er jo kritikkverdig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. oktober 2015 #20 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå