loffen Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #1441 Del Skrevet 19. mai 2018 Forje helg I fjord Det går ikke Ann Hva i faen er det som skjer med språket vårt !!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #1442 Del Skrevet 19. mai 2018 Hater det. Alt for mye. Kjenner at jeg faktisk blir deprimert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. mai 2018 #1443 Del Skrevet 19. mai 2018 38 minutter siden, loffen skrev: Forje helg I fjord Det går ikke Ann Hva i faen er det som skjer med språket vårt !!!??? Får vondt i øynene av det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #1444 Del Skrevet 19. mai 2018 1 time siden, Roadrunner skrev: Får vondt i øynene av det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. mai 2018 Forfatter #1445 Del Skrevet 20. mai 2018 Jeg er så forferdelig allergisk i år! Nå har jeg hatt vondt i halsen siden mars, det er tett i brystet, jeg har slim i halsen, nesa er tett, øya er hovne, svir og renner, jeg har sinnsykt mye ekkelt snørr, jeg er trøtt og slapp. Det er da bare å ta en allergitablett. Neida! Det tar jeg 365 dager i året pga hund, støv og andre ting, så når denne polleneksplosjonen kommer på toppen, da hjelper det ingenting. Jeg har prøvd kortisonsprøyte også, merket ikke noe bedring. Nå er det forresten høyrearmen min som trenger en sprøyte, den har vært ubrukelig i over en måned nå. Får bare trent bena for tiden. Men, jeg kan jo ikke bare være inne, jeg har jo gledet meg til sommer i hele vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. mai 2018 Forfatter #1446 Del Skrevet 20. mai 2018 Chelsea vant cupfinalen, da! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. mai 2018 Forfatter #1447 Del Skrevet 20. mai 2018 Jeg har visst økedøgn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mai 2018 Forfatter #1448 Del Skrevet 21. mai 2018 Jeg skulle på trening, men noen hadde visst glemt å kjøpe brød. Så nå sitter jeg her og venter på at brøddeigen skal heve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mai 2018 Forfatter #1449 Del Skrevet 21. mai 2018 Altså, den halsen min. Jeg mener jeg har hatt vondt i halsen siden begynnelsen/midten av februar? Æsj, jeg orker ikke, men må nok gå til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mai 2018 Forfatter #1450 Del Skrevet 27. mai 2018 Ikke bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mai 2018 Forfatter #1451 Del Skrevet 27. mai 2018 Men det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mai 2018 Forfatter #1452 Del Skrevet 27. mai 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mai 2018 Forfatter #1453 Del Skrevet 27. mai 2018 Badet på onsdag, og badet i dag. Deilig og kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mai 2018 Forfatter #1454 Del Skrevet 27. mai 2018 Hey, smiley-tingen her inne har blitt ny. Det var på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. mai 2018 Forfatter #1455 Del Skrevet 28. mai 2018 Selv om det regner og er 12 grader ute, det bare renner av meg, og brillene dugger igjen, det er så ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 31. mai 2018 #1456 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) På 19.5.2018 den 22.40, loffen skrev: Forje helg I fjord Det går ikke Ann Hva i faen er det som skjer med språket vårt !!!??? Skrik! Det jeg nesten synes er verre er alle som skriver på dialekt, da sliter jeg hakket mer. Og gjør mine unger gjør det i sms til meg feks. Så får de ikke svar. (De er klar over det altså, så ca 20 sek etter kommer en ny melding) På 20.5.2018 den 13.12, loffen skrev: Jeg er så forferdelig allergisk i år! Nå har jeg hatt vondt i halsen siden mars, det er tett i brystet, jeg har slim i halsen, nesa er tett, øya er hovne, svir og renner, jeg har sinnsykt mye ekkelt snørr, jeg er trøtt og slapp. Det er da bare å ta en allergitablett. Neida! Det tar jeg 365 dager i året pga hund, støv og andre ting, så når denne polleneksplosjonen kommer på toppen, da hjelper det ingenting. Jeg har prøvd kortisonsprøyte også, merket ikke noe bedring. Nå er det forresten høyrearmen min som trenger en sprøyte, den har vært ubrukelig i over en måned nå. Får bare trent bena for tiden. Men, jeg kan jo ikke bare være inne, jeg har jo gledet meg til sommer i hele vinter. Men kan du ikke øke mengden på allergitablettene dine? Jeg har fått beksjed om det, kan ta opp til 4 i døgnet. Den beskjeden har jeg fått av hudlegen jeg går til pga eksem og elveblest. Det må da gjelde pollen også? Endret 31. mai 2018 av Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #1457 Del Skrevet 31. mai 2018 Jerle! Jeg har prøvd å ta flere tabletter, synes ikke det hjalp. Men har ikke prøvd så mange som fire. Kanskje forsøke det. Jeg har en i perifer familie som alltid skriver på dialekt på Facebook, lange tirader.. Jeg orker ikke lese noe av det. Karakterene begynner å rulle inn. Poden får 6 i både Spansk og Engelsk, og Snuppis A i Web-utvikling. *skryter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 31. mai 2018 #1458 Del Skrevet 31. mai 2018 Det er jammen det grunn til å skryte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #1459 Del Skrevet 4. juni 2018 Vært på kino og sett Solo: A Star Wars Story. Slett ikke verst. Vi var vel 12 stk i hele salen. Likevel var det fryktelig varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #1460 Del Skrevet 5. juni 2018 I natt skal jeg sove med dyne igjen. Jeg frøs natt til i dag. Drømte at jeg var i Tyrkia og ikke greide å bestille mat. Fryktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå