Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forje helg

I fjord

Det går ikke Ann

Hva i faen er det som skjer med språket vårt !!!??? 
:bond::grine: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater det. Alt for mye. Kjenner at jeg faktisk blir deprimert. :sukk: 

Skrevet
38 minutter siden, loffen skrev:

Forje helg

I fjord

Det går ikke Ann

Får vondt i øynene av det der :angry:

Skrevet
1 time siden, Roadrunner skrev:

Får vondt i øynene av det der :angry:

:klemmer: 

Skrevet

Jeg er så forferdelig allergisk i år! 
Nå har jeg hatt vondt i halsen siden mars, det er tett i brystet, jeg har slim i halsen, nesa er tett, øya er hovne, svir og renner, jeg har sinnsykt mye ekkelt snørr, jeg er trøtt og slapp. 

Det er da bare å ta en allergitablett. Neida! Det tar jeg 365 dager i året pga hund, støv og andre ting, så når denne polleneksplosjonen kommer på toppen, da hjelper det ingenting. :glare: Jeg har prøvd kortisonsprøyte også, merket ikke noe bedring. Nå er det forresten høyrearmen min som trenger en sprøyte, den har vært ubrukelig i over en måned nå. Får bare trent bena for tiden. :ler: 

Men, jeg kan jo ikke bare være inne, jeg har jo gledet meg til sommer i hele vinter. :rolleyes: 

Skrevet

Chelsea vant cupfinalen, da! Hurra! :strix: 

Skrevet

Jeg har visst økedøgn igjen. :spise: 
:laugh: 

Skrevet

Jeg skulle på trening, men noen hadde visst glemt å kjøpe brød. 
Så nå sitter jeg her og venter på at brøddeigen skal heve. :ler: 

Skrevet

Altså, den halsen min. Jeg mener jeg har hatt vondt i halsen siden begynnelsen/midten av februar? 
Æsj, jeg orker ikke, men må nok gå til legen. :glare: 

Skrevet

Ikke bedre. :forkjola:  

Skrevet

Men det er :sol: :sol: :sol: 

Skrevet

Badet på onsdag, og badet i dag. Deilig og kaldt. :ler: 

Skrevet

Hey, smiley-tingen her inne har blitt ny. :tommelsmil: Det var på tide! 

Skrevet

:svett:

Selv om det regner og er 12 grader ute, det bare renner av meg, og brillene dugger igjen, det er så ekkelt! 

Skrevet (endret)
På 19.5.2018 den 22.40, loffen skrev:

Forje helg

I fjord

Det går ikke Ann

Skrik!

Det jeg nesten synes er verre er alle som skriver på dialekt, da sliter jeg hakket mer. Og gjør mine unger gjør det i sms til meg feks. Så får de ikke svar. :ler: (De er klar over det altså, så ca 20 sek etter kommer en ny melding)

På 20.5.2018 den 13.12, loffen skrev:

Jeg er så forferdelig allergisk i år! 
Nå har jeg hatt vondt i halsen siden mars, det er tett i brystet, jeg har slim i halsen, nesa er tett, øya er hovne, svir og renner, jeg har sinnsykt mye ekkelt snørr, jeg er trøtt og slapp. 

Det er da bare å ta en allergitablett. Neida! Det tar jeg 365 dager i året pga hund, støv og andre ting, så når denne polleneksplosjonen kommer på toppen, da hjelper det ingenting. :glare: Jeg har prøvd kortisonsprøyte også, merket ikke noe bedring. Nå er det forresten høyrearmen min som trenger en sprøyte, den har vært ubrukelig i over en måned nå. Får bare trent bena for tiden. :ler: 

Men, jeg kan jo ikke bare være inne, jeg har jo gledet meg til sommer i hele vinter. :rolleyes: 

Men kan du ikke øke mengden på allergitablettene dine? Jeg har fått beksjed om det, kan ta opp til 4 i døgnet. Den beskjeden har jeg fått av hudlegen jeg går til pga eksem og elveblest. Det må da gjelde pollen også? :klo:

Endret av Jerle
Skrevet

Jerle! :vinke: 

Jeg har prøvd å ta flere tabletter, synes ikke det hjalp. Men har ikke prøvd så mange som fire. :ler: Kanskje forsøke det. 

Jeg har en i perifer familie som alltid skriver på dialekt på Facebook, lange tirader.. Jeg orker ikke lese noe av det. 

Karakterene begynner å rulle inn. Poden får 6 i både Spansk og Engelsk, og Snuppis A i Web-utvikling. *skryter* :P 

Skrevet

Vært på kino og sett Solo: A Star Wars Story. 

Slett ikke verst. :tommelopp: 

Vi var vel 12 stk i hele salen. Likevel var det fryktelig varmt. :ler: 

Skrevet

I natt skal jeg sove med dyne igjen. Jeg frøs natt til i dag. Drømte at jeg var i Tyrkia og ikke greide å bestille mat. Fryktelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...