Jerle Skrevet 13. september 2017 #1061 Del Skrevet 13. september 2017 (endret) 19 timer siden, loffen skrev: Dessuten er jeg deppa pga. valgresultatet. Ja for noe tull med det resultatet altså. Og det på tross av at jeg stemte taktisk. Fikk de ikke med seg det? Ja, ja det er jo rett det Sauen sier, så vi får i grunn prise oss lykkelig over å bo i Norge Glemte å klemme på. Endret 13. september 2017 av Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. september 2017 Forfatter #1062 Del Skrevet 13. september 2017 Klemmer tilbake! Vi har i alle fall stemt, og mer enn det kan vi vel ikke gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. september 2017 Forfatter #1063 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Vært på 'halvprispåallegardiner' på KID, hjelp så mye stygge gardiner. Ungdommen må ha nye, long overdue, og de lystette var rett og slett fæle alle sammen, så vi gikk for noen andre som ser ut som skulle funke like bra. Veldig lite farger å velge i, alt er grått, grått, grått eller lyseblått. Fant noen heftige røde i fløyel, men de var uten maljer, så litt tungvint å drive å trekke for og fra hver dag. Ble noen turkisaktige til de begge (hun i butikken mente de var helt tette og ville funke), det ser ut som vi har hengt opp noen laken i vinduene i stedet for gardiner. Dessuten ble det alt for lyst. Poden vil teste i natt, men hos Snupp så måtte jeg bare ta ned testgardinen med en gang. Funker kanskje nå, men ikke til sommeren tenker jeg. Jeg hater gardiner altså. Endret 14. september 2017 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. september 2017 Forfatter #1064 Del Skrevet 14. september 2017 Noen og jeg har svarte, men det fins ikke lenger. To stk med bronkitt og diverse = kakao. Trenger det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. september 2017 #1065 Del Skrevet 14. september 2017 Jeg har lystett rullgardin (Ikea? Jysk? Fåglarna vet...) i tillegg til vanlige gardiner - sistnevnte trekkes kun for hvis jeg ikke har lyst til å skifte for åpen scene på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2017 Forfatter #1066 Del Skrevet 15. september 2017 Ja, med rullegardin blir det nok bra. Vi har bare vanlig gardiner. Vinduene er så store. Håper å slippe å skru opp rullegardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. september 2017 #1067 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Her er det visst år mellom hver gang jeg er innom... Endret 15. september 2017 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. september 2017 Forfatter #1068 Del Skrevet 16. september 2017 Herregud, Løven! Så koselig, håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2017 #1069 Del Skrevet 16. september 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. september 2017 #1070 Del Skrevet 16. september 2017 Står te med denne loffen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. september 2017 #1071 Del Skrevet 16. september 2017 18 timer siden, loffen skrev: Herregud, Løven! Så koselig, håper alt er bra med deg! Jeg henger med i svingene enda... Håper det går bra med deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. september 2017 Forfatter #1072 Del Skrevet 16. september 2017 Fine folk på besøk! Jeg har det vel ganske greit. Sånn halvblind, halvlam og smertefull, men ellers i godt sytehumør som vanlig. Også har jeg både vin og potetgull i kveld, så da går alt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. september 2017 #1073 Del Skrevet 24. september 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. september 2017 Forfatter #1074 Del Skrevet 25. september 2017 Hei, MarianneE! Jeg er litt sløv med dagboken. Men i dag er jeg glad, for vi skal ha fårikål til middag. Det er to som gleder seg, og to som ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 27. september 2017 #1075 Del Skrevet 27. september 2017 Hvordan går det mest verdens beste brød? Nå fikk jeg lyst på potetgull btw. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. oktober 2017 #1076 Del Skrevet 4. oktober 2017 Har du smakt fylt loff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #1077 Del Skrevet 21. oktober 2017 Full loff kanskje. Migrene i dag. Kjipt. Hjalp litt med imigran, såpass at jeg nå spiser sjokolade, drikker øl og lager middag, etter en hel dag i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter #1078 Del Skrevet 23. oktober 2017 Begynner å føle meg 'normal' igjen. Hadde glemt en stor krukke med godteri som har stått i skapet i over syv uker! (Jeg vant den på quiz. ) Åpnet den nå og smakte på litt, dropsene var seige og glasset litt tåkete på innsiden.. men spiselig var det. Er det normalt å glemme sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. oktober 2017 #1079 Del Skrevet 24. oktober 2017 Tja, det kommer jo an på hvor mye annet man har lett tilgjengelig Jeg har hatt sjokolade liggende så lenge at den har gått ut på dato, men det sier vel mest om at tilgangen forøvrig har vært god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #1080 Del Skrevet 24. oktober 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå