Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

19 timer siden, loffen skrev:

:sukk: 

Dessuten er jeg deppa pga. valgresultatet. 
:kaffekopp: 

Ja for noe tull med det resultatet altså. Og det på tross av at jeg stemte taktisk. Fikk de ikke med seg det? :sukk: Ja, ja det er jo rett det Sauen sier, så vi får i grunn prise oss lykkelig over å bo i Norge :)

Glemte å klemme på. :klemmer:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært på 'halvprispåallegardiner' på KID, hjelp så mye stygge gardiner. Ungdommen må ha nye, long overdue, og de lystette var rett og slett fæle alle sammen, så vi gikk for noen andre som ser ut som skulle funke like bra. Veldig lite farger å velge i, alt er grått, grått, grått eller lyseblått. Fant noen heftige røde i fløyel, men de var uten maljer, så litt tungvint å drive å trekke for og fra hver dag. Ble noen turkisaktige til de begge (hun i butikken mente de var helt tette og ville funke), det ser ut som vi har hengt opp noen laken i vinduene i stedet for gardiner. :laugh: 
Dessuten ble det alt for lyst.

Poden vil teste i natt, men hos Snupp så måtte jeg bare ta ned testgardinen med en gang. Funker kanskje nå, men ikke til sommeren tenker jeg. 

Jeg hater gardiner altså. :glare: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen og jeg har svarte, men det fins ikke lenger. :overrasket: 

To stk med bronkitt og diverse  = kakao. :kaffekopp: 
Trenger det uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lystett rullgardin (Ikea? Jysk? Fåglarna vet...) i tillegg til vanlige gardiner - sistnevnte trekkes kun for hvis jeg ikke har lyst til å skifte for åpen scene på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med rullegardin blir det nok bra. Vi har bare vanlig gardiner. Vinduene er så store. 
Håper å slippe å skru opp rullegardiner. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, loffen skrev:

Herregud, Løven! :strix: 
:hug: Så koselig, håper alt er bra med deg!

Jeg henger med i svingene enda... :sprettoy::fnise:
Håper det går bra med deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Fine folk på besøk! :strix: 

Jeg har det vel ganske greit. Sånn halvblind, halvlam og smertefull, men ellers i godt sytehumør som vanlig. :ler: Også har jeg både vin og potetgull i kveld, så da går alt fint. 

:nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, MarianneE! :vinke: 
Jeg er litt sløv med dagboken. :sjenert: 

Men i dag er jeg glad, for vi skal ha fårikål til middag. Det er to som gleder seg, og to som ikke gjør det. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Full loff kanskje. :hoho:

Migrene i dag. Kjipt. Hjalp litt med imigran, såpass at jeg nå spiser sjokolade, drikker øl og lager middag, etter en hel dag i sengen. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å føle meg 'normal' igjen. :P  

Hadde glemt en stor krukke med godteri som har stått i skapet i over syv uker! (Jeg vant den på quiz. :nigo:  ) Åpnet den nå og smakte på litt, dropsene var seige og glasset litt tåkete på innsiden.. men spiselig var det. :arwen: 

Er det normalt å glemme sånt? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kommer jo an på hvor mye annet man har lett tilgjengelig :ler: Jeg har hatt sjokolade liggende så lenge at den har gått ut på dato, men det sier vel mest om at tilgangen forøvrig har vært god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...