loffen Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #1041 Del Skrevet 30. juli 2017 Auri skrev (På 30.7.2017 den 18.06): Kjenner følelsen Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #1042 Del Skrevet 31. juli 2017 Litt bedre form i dag, så det ble en tur inne på tredemølla i regnværet, og litt ryggtrening etterpå. Snart er det familieselskap, og jeg skal kjøre på med paljettbukser tenkte jeg. Håper vi får noe godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. august 2017 Forfatter #1043 Del Skrevet 1. august 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. august 2017 Forfatter #1044 Del Skrevet 5. august 2017 Dårlig vær, fint vær, dårlig vær, nei fint vær. Kan ikke været bare bestemme seg snart! Og kan den hersens vinden holde opp, bare litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 8. august 2017 #1045 Del Skrevet 8. august 2017 loffen skrev (På 21.7.2017 den 13.53): Uff Daria da.. Noen smurte ryggen min, og den ble litt brent, så det er ene og alene hans skyld. Ekspander Selfølgelig var alt hans skyld! loffen skrev (På 25.7.2017 den 22.44): Vi har vært på middag hos svigers, jeg har sett GOT, og vips så var klokka veldig mye. På tide med litt loff til kvelds og finne senga som har fått rene klær på seg i kveld. Ekspander Vi såg alle tre episoden som var kommet når vi var på ferie på lørdag. De timene gikk fort kan man si... Og episoden i går! Gleder eg til mandag!!!! (Går det greit å få sett episodene for deg?) loffen skrev (På 26.7.2017 den 22.20): Ferdig pakka! Ekspander Hva ble det til? Tok du med ALT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. august 2017 Forfatter #1046 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg tok med alt, Jerle! Har sett 3 episoder jeg. Sliter med avspillingen av den fjerde. Men ja, veldig bra så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. august 2017 Forfatter #1047 Del Skrevet 8. august 2017 Typisk da. Årets beste TV-episode, også får jeg ikke sett den. Men kom i fare for å lese hva som skjer. Blæh, så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2017 #1048 Del Skrevet 9. august 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. august 2017 Forfatter #1049 Del Skrevet 9. august 2017 Takk snille Sauen! I dag er jeg så æsj i formen at jeg bare skal ligge på senga og se Netflix og drikke kaffe. Og glede meg til siste episode av Delicious i kveld. Lurer på om det er noe kokesjokolade i skuffen. Hm.. det er år og dag sisden jeg bakte noe også. Nå kjennes det veldig høstlig ut i dag. Får lyst på boller og kakao. Hadde tykk genser og skinnjakke ute på et lite ærend isted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 9. august 2017 #1050 Del Skrevet 9. august 2017 loffen skrev (På 8.8.2017 den 23.29): Typisk da. Årets beste TV-episode, også får jeg ikke sett den. Men kom i fare for å lese hva som skjer. Blæh, så spennende. Ekspander Hmmm... noe jeg kan gjøre for å hjelpe? Kanskje ta på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. august 2017 Forfatter #1051 Del Skrevet 9. august 2017 Jerle skrev (På 9.8.2017 den 13.06): Hmmm... noe jeg kan gjøre for å hjelpe? Kanskje ta på PM? Ekspander Fixed! Og herregud for en avsluting, måtte se den tre ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. august 2017 Forfatter #1052 Del Skrevet 9. august 2017 Nå skal jeg kose meg med 'Petals on the Wind' og strikketøyet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 10. august 2017 #1053 Del Skrevet 10. august 2017 loffen skrev (På 9.8.2017 den 14.03): Fixed! Og herregud for en avsluting, måtte se den tre ganger. Ekspander Ja jeg så du fikk det til, nesten rett etter jeg hadde postet her. Fantastisk cliffhanger til neste episode. Gleder meg til hver mandag jeg nå, det har ikke vært tilfelle før, for å zi det zzzånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. august 2017 Forfatter #1054 Del Skrevet 10. august 2017 Jaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12. august 2017 #1055 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg hopper litt i dagboka di, regner med at det er greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. september 2017 Forfatter #1056 Del Skrevet 12. september 2017 Koselig SPOCA! Jeg er bare litt treig til å se det. 'Mine innlegg' på KG er så forbannet tregt, så jeg gidder nesten aldri vente på at det laster inn. Det blir derfor ikke så ofte jeg er innom dagbøkene. Blir som oftest til at jeg bare surrer inne på rampelys. Da kan jeg bare trykke pilen tilbake og det laster fort. Mine innlegg tar over ett minutt noen ganger, både på telefonen og macen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. september 2017 Forfatter #1057 Del Skrevet 12. september 2017 Jeg er dødssliten etter trening, værsyk og sur, jeg vil ha sommeren som aldri kom, eller vinne i lotto sånn at jeg kan reise til varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. september 2017 Forfatter #1058 Del Skrevet 12. september 2017 Dessuten er jeg deppa pga. valgresultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. september 2017 #1059 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Uansett hvordan valgresultatet ble, så får vi trøste oss med at vi ikke har verken Trump, Putin eller Koreaneren til å styre landet vårt... Håper du får bedre dager snart. Endret 12. september 2017 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. september 2017 Forfatter #1060 Del Skrevet 13. september 2017 Det har du sannelig rett i Sauen! Takk, jeg har sovet dårlig og er sur i dag også. Tenkte fikse neglene, se på Netflix og drite i det meste annet i dag. Orker i hvert fall ikke trene, ei heller gå tur. Det bøtter jo ned hele tiden. Og kanelknekkebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå