Jerle Skrevet 7. juni 2017 #921 Del Skrevet 7. juni 2017 Sorry at jeg fniser. Håper det hjalp med smertestillende og grønnsåpevann. (kjenner jeg er nysgjerrig på hvordan man setter rompa i grønnsåpevann... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni 2017 #922 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg vil gjette på at det involverer en balje av en viss størrelse og en mindre elegant sittestilling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #923 Del Skrevet 7. juni 2017 Daria gjetter helt riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #924 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvor ble sommeren av? Jaja, jeg har Neflix, paracet og kafe. Skal ikke klage da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #925 Del Skrevet 7. juni 2017 Også kom Noen med vaniljeyoughurt og musli, nammenam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #926 Del Skrevet 7. juni 2017 Ah, jeg er så trøtt i dag. Måtte ta en ettermiddagslur. Tror jeg gjorde noe dumt. Jeg laget kylling tikka masala til middag uten tanke på at det skal ut igjen i den andre enden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #927 Del Skrevet 7. juni 2017 *Ser tennis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juni 2017 #928 Del Skrevet 7. juni 2017 Herregud, jeg blir så brydd av enkelte av innleggene dine. Jeg er vist mer prippen enn jeg trodde jeg var. (Jada, frivillig å lese osv... 😂 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #929 Del Skrevet 7. juni 2017 Å haha, sorry MarianneE! Jeg skal skjerpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #930 Del Skrevet 7. juni 2017 Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #931 Del Skrevet 7. juni 2017 Alt på TV er helt håpløst. 79kr i måneden for Netflix er absolutt verdt det. Jeg slipper teite reklamer også. 'Mandag tirsdag onsdag torsdag fredag lørdag søndag' Og TINA for Kiwi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #932 Del Skrevet 7. juni 2017 Mett på kakao og toast. Natta folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 8. juni 2017 #933 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg digger at du er så lite selvhøytidelig. Ler høyt av deg med rompa i grønnsåpevann. Og jeg ler høyt av dine tanker rundt tikka masala. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #934 Del Skrevet 8. juni 2017 Den er der ennå, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #935 Del Skrevet 8. juni 2017 Noen vil ha meg med på matshopping. Det er vel bare å ta seg sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #936 Del Skrevet 8. juni 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #937 Del Skrevet 10. juni 2017 Oops, da var det natt igjen. I dag har jeg kjøpt lavendel til 17kr stk., øvelseskjørt med Poden, spist taco, drukket to PepsiMax, gumlet potetgull og sett på artig svensk film. Ja, også fikset litt hjemme. Sove godt alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juni 2017 #938 Del Skrevet 10. juni 2017 På 8.6.2017 den 0.39, loffen skrev: Å haha, sorry MarianneE! Jeg skal skjerpe meg. Nei, det må du bare ikke gjøre. Fortsette med å være Loffen du! Det er jeg som må skjerpe meg og ikke være så prippen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #939 Del Skrevet 10. juni 2017 Nei nei, du er ikke prippen da vel. Poden har bursdagselskap i dag. 8 pers på pizzasnurrer, muffins og sjokolaekake. Etterpå skal de på kino. Noen og jeg sitter i andre etasje og ser på film, vi håper det blir rester, men det tviler vi på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #940 Del Skrevet 10. juni 2017 Koselig med masse ungdom i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå