Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

:ler:

Ja, det er sant det, at det er en sammenheng! Jeg ramset opp positive ting i en og samme setning, og å slippe for trange BH'er er absolutt det. :fnise: Fikk endelig rotet meg til en tur i prøverommet, det er noe jeg helst unngår, men når man ikke lenger får puste, så må man jo. 

Sover også helst uten, men noen ganger med en liten blondesak som holder dem litt på plass, siden de liksom blir litt lange når jeg ligger på siden.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Varma skrev:

Jasså Loffen, har du joinet the Dark side? :rosaengel:

Jepp, det gjorde jeg i høst. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol -4º og en liten tur før frokost. Har så fryktelig vondt i leggen, så prøver å løsne opp. Nervesmerter og kramper hele tiden, muskelen er helt utslitt. :ler: 
Sånn er det med nevropati og ødelagt isjias-nerve. Greide å gå uten å halte da hvert fall. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Her var det -7 i morges og det er VELDIG kaldt for her å være. :fryser: Nå er det helt nydelig ute, så jeg skulle i grunn heller hatt fri enn å sitte på kontoret hele dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å blæh. Kan det slutte å blåse sånn hele tiden?
Kroppen min funker ikke i det hele tatt! :(

:veslejenta: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen! :klemmer: 

I natt sov jeg i over 11 timer! :sjokkbla: Likevel kjennes det ut som jeg ikke har sovet. Her er det kuling, blir ikke noe tur på meg i dag tror jeg. 

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Migrene.. tålte visst ikke å sove så lenge. :P

Happy St.Patric's day!

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 21.15, loffen skrev:

Migrene.. tålte visst ikke å sove så lenge. :P

Happy St.Patric's day!

BÆÆÆÆ! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Deilig med noen late dager også.
Her er det en lat dag i dag, ikke fordi jeg vil, men fordi kroppen vil, og den er jo en stor del av meg, så da må jeg jo bare høre etter. :kaffekopp:

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat dag her og i dag. En liten handletur i sentrum. Og resten av dagen på sofaen. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, da er alt slettet fra den lukkede bloggen. Der var det mye privat, det var jo liksom det som var vitsen med en lukket blogg da. At ikke hele verden kunne lese om mine helseproblemer eller pes med visse familiemedlemmer og slikt. Nå har jeg riktignok ikke skrevet der de siste årene, men der lå det mange gode og dårlige minner. 

Synd at Nord Korea (Egmont) skal vite alt om alle, og ha kontroll på alles meninger, gjøren og laden,

da holder vi heller kjeft. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du nevnte det her, den tråden hadde gått meg hus forbi ellers. Typisk Kg - lite, uklar og godt skjult info som kan være viktig for en del. Jeg bruker heller ikke bloggen min aktivt lenger, men det ligger jo mye der som er verdt å ta vare på og som det i det minste er greit å vite hva som skjer med.

Jeg la en tråd om det i ris og ros-forumet, siden det ikke var mulig å stille spørsmål i info-tråden. Også om hva som er den faktisk forskjellen på private blogger og PMer - det er jo også skjult innhold, som ikke engang moddene har tilgang til (tror jeg. Håper jeg? :overrasket: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å starte en blogg, men plutselig var det ikke så farlig allikevel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daria skrev:

Godt du nevnte det her, den tråden hadde gått meg hus forbi ellers. Typisk Kg - lite, uklar og godt skjult info som kan være viktig for en del. Jeg bruker heller ikke bloggen min aktivt lenger, men det ligger jo mye der som er verdt å ta vare på og som det i det minste er greit å vite hva som skjer med.

Jeg la en tråd om det i ris og ros-forumet, siden det ikke var mulig å stille spørsmål i info-tråden. Også om hva som er den faktisk forskjellen på private blogger og PMer - det er jo også skjult innhold, som ikke engang moddene har tilgang til (tror jeg. Håper jeg? :overrasket: )

Å hjelp, PM ja, der sa du noe :overrasket:

Håper det ikke gjelder de også! Skrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...