Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Good moaning.
:Gjesp:

Sover ikke, kan ikke ta Quetiapin-pillene mer, får slikkelig 'restless-legs' av de, som starter en time etter å ha tatt de og varer i minst to timer. Fredag kveld var ille. Satt bare og vred på meg og greide ikke holde beina i ro. Det var faktisk vondt. Utrolig plagsomt. Det har blitt verre og verre siden jeg begynte på de for litt over to uker siden.
Hev innpå med melatonin i går kveld, men da klokka ble fem så var jeg såpass desperat at jeg tok en Nozinan. Sovnet i halv ni-tiden i morges, og sov til halv tolv. Nå er jeg fryktelig hangover og kjenner meg litt sånn.. zombie.. har hodepine og vondt i magen. Har hatt Nozinan i skapet siden 2013 da ryggen var som verst. Det er jo også schizo-medisin, liker ikke den heller. Ekle bivirkninger.

*lei*
:sukk:

Endret av loffen
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg føler med deg! Har hatt to søvnløse netter på rad her jeg og, pga smerter i ryggen. Sovner først når normale folk står opp, i dag stod jeg opp klokken to. For meg er det som regel "bare" smerter som holder meg våken; hos deg er det insomnia eller?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har sovet i natt?? Jeg har selv slitt i lange perioder med søvnen, så jeg vet godt hvordan både hangover og zombie føles som. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk snille dere!
I natt sov jeg faktisk i syv timer, etter å ha tatt Nozinan. Orket å gå en lang tur i skogen. Det var deilig!:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess!
Hællæ folkens, litt opptatt om dagen, glemmer dagboka.
Var hos tannlegen i dag, 0 hull, deilig. Men nesten 1000kr tar han for to bilder, litt småprat (flørting :roll: ), pirking på tenna mine med skryt om hvor flink jeg er og at jeg må 'keep up the good work'. 9 minutter tok det. Jævla bra timelønn der altså.

:glare:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er dine erfaringer med sovemedisiner, Loffis? Jeg fikk Imovane av legen i dag, siden jeg driver og ligger våken til 5-6 tida om morran i lang tid nå! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imovane funker ikke på meg. Får bare fæl smak i munnen av de.
Måtte begynne på antipsykotika, det virker bedre, nå har jeg sovet over 6 timer hver natt i vel en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
  • 2 uker senere...

Ah, så var det denne boka da. Gjemt, og ganske godt glemt.

:ler:

Same shit different day. Spiser som en hest, drikker kaffe, går i skogen, løfter litt jern. As one does.

Sovet bedre i det siste, kjøpt BH'er som er 5cm større rundt ryggen, og en silkejakke med tigere på på salg. :biggrin: 
Gleder meg til sommer.
:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg et øyeblikk det var en sammenheng mellom bedre nattesøvn og nye bher :ler: Og det virket jo logisk - for trange bher er ubehagelig, og har man det ubehagelig sover man ikke godt (selv sover jeg best uten, men det er jo så mange preferanser der ute...) :jepp: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...