Sauen Shaun Skrevet 26. januar 2017 #541 Del Skrevet 26. januar 2017 Hvor mye vant du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #542 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg vant så klart ikke en dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #543 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Good moaning. Sover ikke, kan ikke ta Quetiapin-pillene mer, får slikkelig 'restless-legs' av de, som starter en time etter å ha tatt de og varer i minst to timer. Fredag kveld var ille. Satt bare og vred på meg og greide ikke holde beina i ro. Det var faktisk vondt. Utrolig plagsomt. Det har blitt verre og verre siden jeg begynte på de for litt over to uker siden. Hev innpå med melatonin i går kveld, men da klokka ble fem så var jeg såpass desperat at jeg tok en Nozinan. Sovnet i halv ni-tiden i morges, og sov til halv tolv. Nå er jeg fryktelig hangover og kjenner meg litt sånn.. zombie.. har hodepine og vondt i magen. Har hatt Nozinan i skapet siden 2013 da ryggen var som verst. Det er jo også schizo-medisin, liker ikke den heller. Ekle bivirkninger. *lei* Endret 29. januar 2017 av loffen skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. januar 2017 #544 Del Skrevet 29. januar 2017 Uff jeg føler med deg! Har hatt to søvnløse netter på rad her jeg og, pga smerter i ryggen. Sovner først når normale folk står opp, i dag stod jeg opp klokken to. For meg er det som regel "bare" smerter som holder meg våken; hos deg er det insomnia eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 31. januar 2017 #545 Del Skrevet 31. januar 2017 Håper du har sovet i natt?? Jeg har selv slitt i lange perioder med søvnen, så jeg vet godt hvordan både hangover og zombie føles som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2017 #546 Del Skrevet 31. januar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 31. januar 2017 #547 Del Skrevet 31. januar 2017 Huff og huff, får håpe du snart får sove bedre, høres jo forferdelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. februar 2017 Forfatter #548 Del Skrevet 1. februar 2017 Takk snille dere! I natt sov jeg faktisk i syv timer, etter å ha tatt Nozinan. Orket å gå en lang tur i skogen. Det var deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 1. februar 2017 #549 Del Skrevet 1. februar 2017 Oi, så deilig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. februar 2017 #550 Del Skrevet 2. februar 2017 Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. februar 2017 Forfatter #551 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Yess! Hællæ folkens, litt opptatt om dagen, glemmer dagboka. Var hos tannlegen i dag, 0 hull, deilig. Men nesten 1000kr tar han for to bilder, litt småprat (flørting ), pirking på tenna mine med skryt om hvor flink jeg er og at jeg må 'keep up the good work'. 9 minutter tok det. Jævla bra timelønn der altså. Endret 6. februar 2017 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. februar 2017 #552 Del Skrevet 7. februar 2017 Åssen er dine erfaringer med sovemedisiner, Loffis? Jeg fikk Imovane av legen i dag, siden jeg driver og ligger våken til 5-6 tida om morran i lang tid nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #553 Del Skrevet 7. februar 2017 Imovane funker ikke på meg. Får bare fæl smak i munnen av de. Måtte begynne på antipsykotika, det virker bedre, nå har jeg sovet over 6 timer hver natt i vel en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. februar 2017 #554 Del Skrevet 7. februar 2017 Så deilig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. februar 2017 #555 Del Skrevet 7. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 11. februar 2017 #556 Del Skrevet 11. februar 2017 Åh, så deilig da! God helg kjære loffen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2017 #557 Del Skrevet 11. februar 2017 Så deilig at du endelig har fått noe som hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. februar 2017 #558 Del Skrevet 16. februar 2017 Du vet hvor jeg setter snuten i morgen, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2017 Forfatter #559 Del Skrevet 1. mars 2017 Ah, så var det denne boka da. Gjemt, og ganske godt glemt. Same shit different day. Spiser som en hest, drikker kaffe, går i skogen, løfter litt jern. As one does. Sovet bedre i det siste, kjøpt BH'er som er 5cm større rundt ryggen, og en silkejakke med tigere på på salg. Gleder meg til sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mars 2017 #560 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Nå trodde jeg et øyeblikk det var en sammenheng mellom bedre nattesøvn og nye bher Og det virket jo logisk - for trange bher er ubehagelig, og har man det ubehagelig sover man ikke godt (selv sover jeg best uten, men det er jo så mange preferanser der ute...) Endret 1. mars 2017 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå