Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2018 #1321 Del Skrevet 1. mars 2018 6 timer siden, loffen skrev: Takk for kaffen! Det er så himla kaldt altså, synes dette har vært den lengste vinteren jeg kan huske. Jeg er i grunnen enig i det. Dette har vært en lang vinter med mye snø og kulde på disse kanter ihvertfall. Og den virker vel lenger siden vi hadde en høst med mye regn og flom... *veldig klar for vår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mars 2018 #1322 Del Skrevet 1. mars 2018 I fjor så jeg årets første sommerfugl 15. mars, den flagret forbi mens jeg satt på en benk i parken og leste i tynn jakke og strålende vårsol. Tror ikke det skjer i år... Men det er mer varme i sola nå enn den var for en måned siden, det går fort når kulda først slipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mars 2018 #1323 Del Skrevet 2. mars 2018 @Daria spørsmålet er om kulda i det hele tatt slipper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2018 #1324 Del Skrevet 2. mars 2018 Det blir neppe istid i år heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #1325 Del Skrevet 5. mars 2018 Men det kjennes litt som istid akkurat nå. Gleder meg til å legge bort vinterjakke og tunge støvletter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #1326 Del Skrevet 5. mars 2018 Min beste venn med vond kropp, og dårlig søvn = Netflix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. mars 2018 #1327 Del Skrevet 6. mars 2018 Håper det ble litt søvn etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mars 2018 Forfatter #1328 Del Skrevet 6. mars 2018 Takk Sauen! Jada, jeg sovnet etterhvert. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mars 2018 Forfatter #1329 Del Skrevet 6. mars 2018 og den siste lussekatten fra fryseren. Like god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #1330 Del Skrevet 7. mars 2018 Ah. Linnea Myhre ble sponset av Hendrix Hair i dag. *unfollow* Sukk, er det noen igjen der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #1331 Del Skrevet 7. mars 2018 Men hun er jo bestis med Espen Hilton, så... : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #1332 Del Skrevet 7. mars 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mars 2018 #1333 Del Skrevet 8. mars 2018 Espen Hilton? Forresten, jeg vil egentlig ikke vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 8. mars 2018 #1334 Del Skrevet 8. mars 2018 2 timer siden, Daria skrev: Espen Hilton? Forresten, jeg vil egentlig ikke vite... Der er jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. mars 2018 #1335 Del Skrevet 8. mars 2018 2 timer siden, Daria skrev: Espen Hilton? Forresten, jeg vil egentlig ikke vite... 21 minutter siden, Jerle skrev: Der er jeg også. Dere får tilbringe litt mer tid inne på Rampelys-forumet Eventuelt lese dere opp på VG og TV2, de er jo så glad i disse bloggerstjernene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mars 2018 #1336 Del Skrevet 8. mars 2018 Jeg kuttet å lese både Dagbladet og VG på nett for flere år siden, jeg har ikke savnet det et øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. mars 2018 #1337 Del Skrevet 8. mars 2018 39 minutter siden, Daria skrev: Jeg kuttet å lese både Dagbladet og VG på nett for flere år siden, jeg har ikke savnet det et øyeblikk Hvordan får du da med deg hvilke bloggere som har operert, fått nye kjærester, vært utsatt for noe dramatisk eller som ligger i fosterstilling fordi noen har kommet med litt kritikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mars 2018 #1338 Del Skrevet 8. mars 2018 Ikke bare slipper jeg å vite om det - jeg slipper å kjenne til disse bloggerne i de hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. mars 2018 #1339 Del Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, Roadrunner skrev: Hvordan får du da med deg hvilke bloggere som har operert, fått nye kjærester, vært utsatt for noe dramatisk eller som ligger i fosterstilling fordi noen har kommet med litt kritikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 9. mars 2018 #1340 Del Skrevet 9. mars 2018 18 timer siden, Roadrunner skrev: Hvordan får du da med deg hvilke bloggere som har operert, fått nye kjærester, vært utsatt for noe dramatisk eller som ligger i fosterstilling fordi noen har kommet med litt kritikk? Det er det jeg har KG til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå