SPOCA Skrevet 29. april 2017 #741 Del Skrevet 29. april 2017 Flott kake altså! Håper du får en fin-fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. april 2017 Forfatter #742 Del Skrevet 30. april 2017 Takk SPOCA! Helgen er fin. Jeg er så innmari allergisk bare. Det tetner helt i brystet og øya renner. Nesa brukes ikke til å puste med lenger. Dene er bare til pynt. Holdt meg inne stort sett i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. april 2017 Forfatter #743 Del Skrevet 30. april 2017 Men Chelsea vant 3-0! Nå håper jeg Arsenal slår Tottenham, så har vi vel sikret oss ligagullet. (Sorry Daria ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. april 2017 Forfatter #744 Del Skrevet 30. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. april 2017 #745 Del Skrevet 30. april 2017 3 timer siden, loffen skrev: Men Chelsea vant 3-0! Nå håper jeg Arsenal slår Tottenham, så har vi vel sikret oss ligagullet. (Sorry Daria ) Men den gang ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. april 2017 Forfatter #746 Del Skrevet 30. april 2017 Noen var nærmest overlykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #747 Del Skrevet 1. mai 2017 Sløv morgen så langt. Ligget i senga og hørt på podcast. Det er fint vær, men jeg skal på sykehusbesøk. Slipper pollen da. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #748 Del Skrevet 2. mai 2017 Good moaning. Sola skinner, jeg hiver innpå med Aerius og nesespray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2017 #749 Del Skrevet 2. mai 2017 God bedring fine deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #750 Del Skrevet 2. mai 2017 Takk, MarianneE! Det er bare allergi da. Satt ute på terrassen i bare noen minutter etter middag, og vips, ble jeg ganske rød! Det gikk sabla fort gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #751 Del Skrevet 2. mai 2017 Blir trøtt av sol jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #752 Del Skrevet 2. mai 2017 Egentlig så blir jeg alltid trøtt om våren. Skjønner ikke hvorfor. Helt slappfisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2017 #753 Del Skrevet 3. mai 2017 11 timer siden, loffen skrev: Takk, MarianneE! Det er bare allergi da. Satt ute på terrassen i bare noen minutter etter middag, og vips, ble jeg ganske rød! Det gikk sabla fort gitt. Jo... Jeg har ingen slike allergier selv men skjønner jo at det er ikke bare-bare. Dessuten er det noe som kalles vårslapphet. Kanskje det er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #754 Del Skrevet 3. mai 2017 (endret) http://www.lommelegen.no/artikkel/sykelig-trøtthet-eller-bare-vårslapphet Hm, ja.. Jeg har jo både lavt stoffskifte, allergi og er i overgangsalderen. Så en kjekk blanding er det nok. Endret 3. mai 2017 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #755 Del Skrevet 3. mai 2017 Ellers... kvinnfolk! Drama, drama, drama, hva er det med voksne folk som oppfører seg som sinna småunger og kjefter og smeller. Herregud!! Sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #756 Del Skrevet 3. mai 2017 Champions League. Skulle ønske vi hadde litt eller noe, hadde trengt det i kveld. Det får holde med kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mai 2017 #757 Del Skrevet 4. mai 2017 9 timer siden, loffen skrev: Ellers... kvinnfolk! Drama, drama, drama, hva er det med voksne folk som oppfører seg som sinna småunger og kjefter og smeller. Herregud!! Sånn.. Jeg vet... Jeg har hatt slike I livet mitt, men har kuttet dem ut når det har latt seg gjøre. Jeg er for gammel for drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #758 Del Skrevet 4. mai 2017 Ja, noen kommer til å bli 'faded out' her også altså! Orker ikke sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mai 2017 #759 Del Skrevet 4. mai 2017 21 minutter siden, loffen skrev: Ja, noen kommer til å bli 'faded out' her også altså! Orker ikke sånt. Stakkars Noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 4. mai 2017 #760 Del Skrevet 4. mai 2017 18 timer siden, loffen skrev: Ellers... kvinnfolk! Drama, drama, drama, hva er det med voksne folk som oppfører seg som sinna småunger og kjefter og smeller. Herregud!! Sånn.. Ja, hva pokker der det med kvinnfolk altså?? Du kan godt få ei på jobben min veldig billig, jeg er i alle fall drittlei henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå