Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 timer siden, Daria skrev:

:frustrert: 

Skal hilse fra Noen som digger at du er Tottenham-fan. Han har vært fanboy siden han var 7. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ettermiddag!
Slutter aldri å forundres over folk som blir like overrasket hver vår, at det kommer litt snø. Orker ikke gå inn på facebook, den er sikkert full av syting om været.  Men jeg oppdaget at å gå ut i postkassa med sandaler ikke var så smart. :ler:

Jeg lager ostekake til Noens bursdag i morgen. Nammis det. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Her er også snø, men ingen panikk.

Ostekake høres godt ut! Jeg skal lage en festkake til 17. mai fordi vi har 6. klassing og jeg tenker på det hele tiden. For jeg kan ikke å lage festkake... Har tenkt på ostekake, men så skal den leveres dagen før og jeg aner ikke om det er så at de får stå på kjølerom... Blæ! Heldigvis siste 6. klassingen vår, jeg har forøvrig meldt mannen til å selge lodd. :ler: Mens jeg da skal fikse denne kaken og allerede har kjøpt inn 15 tombolagevinster.

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, så glad jeg er for at vi er ferdig med 17.mai-dugnader og slikt! :danser:
Husker med gru ett år i 0 grader og sno, der jeg stod og spant lykkehjul og solgte popcorn, mens det kjentes som jeg skulle krepere. Jeg ble faktisk liggende i to dager etterpå. Kroppen min tåler ikke slike ting. :forvirret:

Om kaken skal leveres dagen før, så hadde jeg regnet med at den skal stå på kjølerom. :jepp: Ostekake med rødt gelélokk er perfekt 17.mai-kake.
Jeg bruker Petunias oppskrift, den er helt fantastisk.

Den blir veldig pen også :nigo:

IMG_4597_2.JPG

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trener jo mye og da forbrenner du jo litt. ☺

Trener du hver dag, forresten? Jeg tenker at jeg burde gjøre noe treningsrelatert hver dag, men det blir litt ved tanken bare. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trener ikke hver dag. :daane:

Er glad jeg får til 3 ganger i uka. :duskedame:

Jeg går på tur innimellom, også ligger jeg bare på sofaen mellom der igjen.

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:5:

:ler:

I dag for eksempel, skulle jeg gå på tur hadde jeg tenkt, men det holder i grunn å se ut av vinduet.
Dessuten prøver jeg Netflix en måned gratis. Eh he.
:popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg. Skal på PTtime nå jeg. Tror jeg skal veies og måles idag. Herregud jeg gruer meg litt igrunn. Tenk om... Hva hvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...