Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Sauen!
Jeg trenger noe sterkt oppi tror jeg. :glare: 

Denn uka har jeg allerede ødelagt et par helt nye råfine sandaler som jeg fikk i bursdagsgave, en splitter ny genser gikk i sølpa i sted etter en dags bruk, og nå har jeg akkurat ødelagt mine hvite skinnboots med lærkrem 'som passer til alle farger' - særlig at den gjorde.

:sinna:  :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk meg.
Sandalene fikk jeg i bursdagsgave med beskjed om at skinnsålen burde sprayimpregneres før bruk. Så det gjorde jeg, og remmene (som jeg selvfølgelig åpnet og prøvde å holde unna sprayen, men hey, det er spray, og remmene sitter tross alt fast i sålen), tålte ikke sprayen, de be ødelagte.
Genseren som jeg hadde bestilt fra Ellos og hatt på meg en dag, fikk masse løse og utdratte tråder etter en omgang på finvask i maskinen. Skulle prøve å dytte en av disse på innsiden, og det resulterte i ett stort hull, i tillegg til alle de andre små, så da klippet jeg hele det jævla genseren i to.
Mine elskede lys beige skinnboots som skal (skulle) jeg ha til et spesiellt antrekk i helga,  ville jeg derfor bare pusse litt og fjerne et par svarte striper på, så da brukte jeg en skinnrens/krem som skulle passe til 'vesker og sko i skinn i alle farger', men de ble gulskjoldete og ser helt grusomme ut. :overrasket:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke en gammel nuppete genser, eller et par av mine stygge sko i plast eller stoff gå i stykker istedet? :sur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Det var voldsomt så uheldig du var nå da... Det sies at alle gode ting er tre, så håper du er ferdig med uhellet for ei stund... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sauen, jeg er veldig lei meg for det med sandalene faktisk. Har alltid ønsket meg sånne men ikke hatt råd til de. Også tåler de ikke behandlingen jeg får beskjed om å gi dem før bruk. Nå satte jeg dem inn i et skap og der blir de nok værende. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle liksom være så bra for meg med den dumme ryggen, ja hele dumme kroppen da :trist: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, loffen skrev:

Takk Sauen, jeg er veldig lei meg for det med sandalene faktisk. Har alltid ønsket meg sånne men ikke hatt råd til de. Også tåler de ikke behandlingen jeg får beskjed om å gi dem før bruk. Nå satte jeg dem inn i et skap og der blir de nok værende. :(

Har du tatt kontakt med butikken de ble kjøpt I?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, MarianneE skrev:

Har du tatt kontakt med butikken de ble kjøpt I?  

Giveren har gjort det, og butikken skulle sende en mail til produsent, men de pleier ikke å erstatte slikt.

Jeg mener butikken burde erstatte, siden de har gitt feil info om behandling, men det er så vanskelig når jeg har fått de i gave. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikker og ser fotball i kveld. 

RBK, Chelsea og Barcelona på en og samme kveld! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-0 :nigo: PL går ikke like strålende akkurat nå, så det trenger vi ikke snakke så mye om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...