AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #41 Skrevet 3. oktober 2015 ja, sånn egentlig ser bollemus MYE bedre ut! Men det er dumt det liksom blir sett så ned på.. er vel det at "musa" er bollette og synes og er stor som noen kan bli litt ubekvem med, selv om det egentlig ikke burde vært grunn til det Men det blir ikke sett ned på!Anonymous poster hash: b977c...40a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #43 Skrevet 3. oktober 2015 Overkroppen ligger rett ut, bena er opp. Føttene i bakken. Vanskelig å forklare. Sånn man ligger noen ganger når man tar situps.Anonymous poster hash: c5fdb...954 Mmm, da hender det fint ligger som en bleie i trusa, da glooooor jeg😆😆Anonymous poster hash: 36eae...29a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #44 Skrevet 3. oktober 2015 Mmm, da hender det fint ligger som en bleie i trusa, da glooooor jeg😆😆Anonymous poster hash: 36eae...29a Anonymous poster hash: 36eae...29a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #45 Skrevet 3. oktober 2015 Anonymous poster hash: 36eae...29a At fitta ligger som en bleie☺Anonymous poster hash: 36eae...29a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #46 Skrevet 3. oktober 2015 At fitta ligger som en bleie☺Anonymous poster hash: 36eae...29a Slutt å se på fitta til fremmede. Anonymous poster hash: c5fdb...954
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #47 Skrevet 4. oktober 2015 Slutt å se på fitta til fremmede.Anonymous poster hash: c5fdb...954 Nei!Anonymous poster hash: 36eae...29a
OleTho Skrevet 4. oktober 2015 #48 Skrevet 4. oktober 2015 Om man ikke har bollemus, så kan det rett og slett bare være det samme. Alt annet er enten stygt eller kjedelig.Anonymous poster hash: 36eae...29a Dette er faktisk helt sant
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #49 Skrevet 4. oktober 2015 Hvis dere har så få problemer at dere faktisk lager et problem ut av ingenting, så er et jammen meg på tide å bytte fokus til andre ting altså. Anonymous poster hash: c4c87...e8d 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. oktober 2015 #50 Skrevet 4. oktober 2015 At bollemus var negativt var noe jeg fikk høre som 12-åring av en kompis. Det er en god del år siden nå og jeg forstår ikke problemet med bollemus? Voldsomt hva man skal henge seg opp i?!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #51 Skrevet 4. oktober 2015 Dette er faktisk helt sant Selvfølgelig☺Anonymous poster hash: 36eae...29a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #52 Skrevet 4. oktober 2015 Har ikke bollemus, heldigvis! Anonymous poster hash: d900f...e32
Spøkelseskladden Skrevet 4. oktober 2015 #53 Skrevet 4. oktober 2015 Og her sitter vi og skriver at "bollemus er myyye bedre enn flatmus", "heldigvis har ikke jeg bollemus" osv osv. Vi kvinner på kvinneguiden er like mye med på å gi unge jenter et dårlig selvbilde som media og motebransjen er. Vi er hvertfall ikke noe bedre.. Hvem fa*n er du eller jeg til å si hva som er riktig eller pent?? Jada jada, vi bare sier vår personlige mening slik som man jo skal på et diskusjonsforum.. *himle med øynene*. Det er en stygg uvane vi mennesker har fått, det å måtte ha en mening om alt og på død og liv ytre dem.. Bollemus er naturlig på lik linje med alle andre typer mus og er ikke noe å skamme seg over! 3
bjone Skrevet 4. oktober 2015 #54 Skrevet 4. oktober 2015 Og her sitter vi og skriver at "bollemus er myyye bedre enn flatmus", "heldigvis har ikke jeg bollemus" osv osv. Vi kvinner på kvinneguiden er like mye med på å gi unge jenter et dårlig selvbilde som media og motebransjen er. Vi er hvertfall ikke noe bedre.. Hvem fa*n er du eller jeg til å si hva som er riktig eller pent?? Jada jada, vi bare sier vår personlige mening slik som man jo skal på et diskusjonsforum.. *himle med øynene*. Det er en stygg uvane vi mennesker har fått, det å måtte ha en mening om alt og på død og liv ytre dem.. Bollemus er naturlig på lik linje med alle andre typer mus og er ikke noe å skamme seg over! Nå et jeg gutt, men jaggu er jeg 110 % enig med det du skriver her. Et kvinnelig kjønn i dette tilfelle er da like normalt om det er sånn eller sånn. Hører jo ofte noen si at man får avsmak og turnoff pga menns penis str/utsende. Ofte omtalt her inne på kg. Et kjønn er slik det er skapt. Har man et problem med å fungere normalt ja da tar man kontakt med lege.
Gjest Skrevet 4. oktober 2015 #55 Skrevet 4. oktober 2015 Elsker å slikke en fyldig å deilig bollemus.....mmmmmmmmm 2
Gothminister Skrevet 4. oktober 2015 #56 Skrevet 4. oktober 2015 At bollemus var negativt var noe jeg fikk høre som 12-åring av en kompis. Det er en god del år siden nå og jeg forstår ikke problemet med bollemus? Voldsomt hva man skal henge seg opp i?! Det er ingen problemer med bollefitte. Fantastisk flott når man er på trening å se jenter i stramme treningsklær med ei fantastisk bollefitte som struter ut. Da går treningen letter og man har alltid noe å se frem til. Som mann blir man heldigvis aldri lei av å se slike flotte skapninger.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #57 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) For øvrig så burde alle kvinner være fornøyd med eget underliv, uansett utseende. Så fremt det fungerer til det det er ment for, er det det viktigste. Anonymous poster hash: 8e079...381 Endret 4. oktober 2015 av Bond
Gothminister Skrevet 4. oktober 2015 #58 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) For øvrig så burde alle kvinner være fornøyd med eget underliv, uansett utseende. Så fremt det fungerer til det det er ment for, er det det viktigste. Anonymous poster hash: 8e079...381 Og nei, man burde verken som mann eller kvinne nødvendigvis være fornøyd med sin kukk eller fitte. Det er kun politisk korrekt å si. En mann med en kukk på 10 cm. Har liten grunn til og være fornøyd. Endret 4. oktober 2015 av Bond
Gothminister Skrevet 4. oktober 2015 #59 Skrevet 4. oktober 2015 Men feite damer har ikke bollemus, de har fettmus.Anonymous poster hash: 227d6...82a Det er nettopp det jeg sier. Ei feit fitte er ikke bollemus.
Gjest Uhumskheter Skrevet 4. oktober 2015 #60 Skrevet 4. oktober 2015 Fettmus, Bollemus og flatmus. Så har man lært noe i dag og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå