Gå til innhold

Bollemus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bollemus er best.

Anonymous poster hash: c2005...4ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger aldri rett ut, ALDRI. Og har alltid topper som er så lange at rumpa og underlivet er dekket dobbelt. og det er litt kjipt for jeg liker jo rumpa mi.

Anonymous poster hash: c5fdb...954

Hvordan unngår du å ligge rett ut..?

Anonymous poster hash: 4e02d...0aa

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg synes alle de bilde-eksemplene så helt normale ut. Hvordan ser da en ikke-bollemus ut?

Anonymous poster hash: be854...be8
  • Liker 3
Skrevet

Ja, det har jeg.. Den blir ekstra fyldig og deilig å ta på etter noen orgasmer under onani på egenhånd:-)

• Liker 1
Skrevet

Ja, og hater det. Kan jo ikke bruke tettsittende kjoler, for den syntes jo gjennom...

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg har det selv... Men har aldri brydd meg noe spesielt om det og bruker tettsittende skjørt og kjoler så mye jeg vil :) Er ikke akkurat slik at jeg ser etter om andre jenter har bollemus og har aldri lagt merke til at noen andre har det. 

Anonymous poster hash: 98007...732
  • Liker 1
Skrevet

Har bollemus. Tenkte ikke noe over det før jeg begynte å lese poster her inne. Har aldri tenkt over at jeg ikke burde ligge rett ut i bikini eller ikke gå med tettsittende bukser/kjoler. Kan egentlig ikke skjønne at det er noe å skamme seg over, for det har jo bare med hvordan bekkenet er formet foran. Man får ikke akkurat gjort så mye med det.

Anonymous poster hash: 227d6...82a

Skrevet

Jeg har bollemus. Aldri tenkt noe over den, hverken at den er fin eller at jeg burde skamme meg. Det er nå bare sånn jeg ser ut!

Skrevet

Jeg har bollemus. Aldri tenkt noe over den, hverken at den er fin eller at jeg burde skamme meg. Det er nå bare sånn jeg ser ut!

Man har det man er født med.

Skrevet

Hvordan unngår du å ligge rett ut..?

Anonymous poster hash: 4e02d...0aa

Overkroppen ligger rett ut, bena er opp. Føttene i bakken. Vanskelig å forklare. Sånn man ligger noen ganger når man tar situps.

Anonymous poster hash: c5fdb...954

Skrevet

Ja, og hater det. Kan jo ikke bruke tettsittende kjoler, for den syntes jo gjennom...

det er det verste ja..

Anonymous poster hash: bbd48...e85

Skrevet

Har du lagret alle disse linkene i et word-dokument i tilfelle det skulle dukke opp en diskusjon om bollemus på KG?

haha, nei! Det var jeg som skrev/startet dette innlegget og tok meg derfor litt tid til å finne bilder, for å få forklart hva jeg mente :fnise:  :fnise:

Anonymous poster hash: bbd48...e85

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha bollemus  :biggrin:

Anonymous poster hash: b977c...40a
Skrevet (endret)

Fy fader nå ble jeg takknemlig for bollemusa mi altså! 

Anonymous poster hash: 4d428...bbc

ja, sånn egentlig ser bollemus MYE bedre ut! :fnise:  Men det er dumt det liksom blir sett så ned på.. er vel det at "musa" er bollette og synes og er stor som noen kan bli litt ubekvem med, selv om det egentlig ikke burde vært grunn til det

Endret av Eli0102
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...