Gå til innhold

Noroff - erfaringer?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du har lyst til å begynne på noroff du oxo jah?? jeg oxo!! tenkte jeg skulle søke nå snart faktisk..

kjenner ingen som har gått der før, men jeg har hørt at det har et kjempe bra opplegg!! :)

hvilken linje® er det du ville gått på da?

Kula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
du har lyst til å begynne på noroff du oxo jah?? jeg oxo!! tenkte jeg skulle søke nå snart faktisk..

kjenner ingen som har gått der før, men jeg har hørt at det har et kjempe bra opplegg!! :)

hvilken linje® er det du ville gått på da?

Kula

Jeg vurderer 1.år - Multimedia Design

2.år - film og TVproduksjon

og så ta siste året i Australia.

Darlingen gikk ett år på noroff, men han var ikke fornøyd, derfor la jeg ut denne tråden,...vil veldig gjerne høre andre erfaringer også :)

Hvilken linje vurderer du selv, Kula?

Clea - ikke innlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lyst til å ta grunnkurs i IT først.. siden jeg ikke er så VELDIG pro innen pc, føler at det ikke er så dumt å kunne mer for å si det sånn..

så har jeg lyst til å gå DAK og 3d teknisk tegning, og videre med 3d design og animasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som gikk der i fjor, hun var overhodet ikke fornøyd med standarden på undervisningen!

Har dessuten hørt at noen representanter for næringslivet ikke er særlig begeistret for utdannelsen derfra (har faktisk hørt navnet Noroff nevnt).

MEN, jeg kan selvfølgelig ikke dra alle over én kam der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...