Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2004 #1 Del Skrevet 22. september 2004 Noen som har gode eller dårlige erfaringer med Noroff?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kula Skrevet 22. september 2004 #2 Del Skrevet 22. september 2004 du har lyst til å begynne på noroff du oxo jah?? jeg oxo!! tenkte jeg skulle søke nå snart faktisk.. kjenner ingen som har gått der før, men jeg har hørt at det har et kjempe bra opplegg!! hvilken linje® er det du ville gått på da? Kula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #3 Del Skrevet 22. september 2004 du har lyst til å begynne på noroff du oxo jah?? jeg oxo!! tenkte jeg skulle søke nå snart faktisk.. kjenner ingen som har gått der før, men jeg har hørt at det har et kjempe bra opplegg!! hvilken linje® er det du ville gått på da? Kula Jeg vurderer 1.år - Multimedia Design 2.år - film og TVproduksjon og så ta siste året i Australia. Darlingen gikk ett år på noroff, men han var ikke fornøyd, derfor la jeg ut denne tråden,...vil veldig gjerne høre andre erfaringer også Hvilken linje vurderer du selv, Kula? Clea - ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kula Skrevet 22. september 2004 #4 Del Skrevet 22. september 2004 jeg har lyst til å ta grunnkurs i IT først.. siden jeg ikke er så VELDIG pro innen pc, føler at det ikke er så dumt å kunne mer for å si det sånn.. så har jeg lyst til å gå DAK og 3d teknisk tegning, og videre med 3d design og animasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 22. september 2004 #5 Del Skrevet 22. september 2004 Se "TV2 hjelper deg" i dag kl 2030. http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg...ticle280791.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 22. september 2004 #6 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har ei venninne som gikk der i fjor, hun var overhodet ikke fornøyd med standarden på undervisningen! Har dessuten hørt at noen representanter for næringslivet ikke er særlig begeistret for utdannelsen derfra (har faktisk hørt navnet Noroff nevnt). MEN, jeg kan selvfølgelig ikke dra alle over én kam der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kula Skrevet 22. september 2004 #7 Del Skrevet 22. september 2004 jeg leste litt rundt på andre forum på nettet og nå må jeg si at jeg begynner å få kalde føtter her :-? bare sjekk hva de skrev på dette forumet på ITpro: http://www.itpro.no/supportforum.php?showtopic=16681 kula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. september 2004 #8 Del Skrevet 22. september 2004 Har ikke hørt noe positivt om den skolen jeg heller desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå