Flova Skrevet 2. oktober 2015 #1 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Hei Jeg er en 25 år gammel kvinne, som ønsker noen ordentlige venninner i Tromsø. Send meg gjerne en melding i innboksen, hvis du ønsker å bli bedre kjent Endret 2. oktober 2015 av Flova 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pærebrus93 Skrevet 6. oktober 2015 #2 Del Skrevet 6. oktober 2015 Send gjerne til meg også! 22 år gammel student 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
romettig_ Skrevet 8. oktober 2015 #3 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg vil gjerne bli bedre kjent Kvinne, 25 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandramerete Skrevet 18. oktober 2015 #4 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hei:) ønsker også å bli kjent med flere i Tromsø. Send meg gjerne pm. Sandra, 27 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanook Skrevet 30. november 2015 #5 Del Skrevet 30. november 2015 Vil også gjerne bli kjent med flere i Tromsø! Kvinne, 25 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna_O Skrevet 18. desember 2015 #6 Del Skrevet 18. desember 2015 Heia jenter! Ser at det er flere som vil bli kjent med folk Hva om vi møtes til en kopp kaffe?Litt om meg selv: er 25 år, flyttet til Tromsø for noen måneder siden. Er gift med en tromsøværing, så han har sine barndomsvenner her, mens jeg sliter litt med å få mine egne.Er veldig glad i å trene og være aktiv. Har dere noen planer for helgen?Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandramerete Skrevet 20. desember 2015 #7 Del Skrevet 20. desember 2015 Hei Anna er gjerne med på en kopp kaffe eller nå, enn dokker andre som har kommentert her? Er bbortreist nu, men er i byen igjen om en ukes tid. Hilsen sandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna_O Skrevet 21. desember 2015 #8 Del Skrevet 21. desember 2015 12 timer siden, sandramerete skrev: Hei Anna er gjerne med på en kopp kaffe eller nå, enn dokker andre som har kommentert her? Er bbortreist nu, men er i byen igjen om en ukes tid. Hilsen sandra Så bra, Sandra! Vi får se om andre har svart innen den tid. Du får sende meg en melding når du er i byen. God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
romettig_ Skrevet 13. februar 2016 #9 Del Skrevet 13. februar 2016 Har glemt av tråden, jeg. Er interessen enda der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 13. februar 2016 #10 Del Skrevet 13. februar 2016 Jeg blir gjerne med Kvinne på 23 år her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena89 Skrevet 11. juni 2017 #11 Del Skrevet 11. juni 2017 Hei, nyfløttet til Tromsø, skal være her i sommar😁 noen av dere som har barn? Har 2 jenter☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå