Gå til innhold

Flere ensomme kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 28 år, jobber, har barn og hund men få eller ingen venner. Jeg savner så sinnsykt å ha noen jeg kunne i hvertfall ringt til når bra eller dårlig skje. Noen som kan være med på lekeplassen, gå tur med hunden, komme på besøk for en kaffe eller noe.

Føler at jeg overbelaster mannen min for alt jeg tenker og har lyst til å snakke om er han den eneste jeg snakker til.

Er jo litt sosial på jobben, men de fleste er hakk eldre enn meg og vi har ikke så mye felles interesse osv.

Noen som har i hvert fall lyst til å bli brevvenn (epost) ?

Anonymous poster hash: 360b2...126
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte, men har hverken hund eller mann.

HVor i landet bor du?

Anonymous poster hash: b0dd2...657
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte. Har mann, barn og stebarn, men savner en venninne eller flere som jeg kan prate med. Har flere venninner, men de er liksom opptatt med sitt og jeg må alltid mase på de for å få de med på noe, aldri noen som spør meg/oss om å være med på noe. Jeg er nok en del eldre enn deg, selv om jeg mener at alder bare er et tall :-) Jeg savner egentlig Nettby, der kunne man iallefall finne noen i samme situasjon. Selv om man ikke er alene i hverdagen kan man føle seg ensom.

Anonymous poster hash: 310b9...a03
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte, men har hverken hund eller mann.

HVor i landet bor du?

Anonymous poster hash: b0dd2...657

TS

Mannen min traff jeg på sukker.no heheh.. så kanskje du burde prøve!

og hunden er jo min beste venn! hvis man har tid så er det til å anbefales!

Østfold. du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte. Har mann, barn og stebarn, men savner en venninne eller flere som jeg kan prate med. Har flere venninner, men de er liksom opptatt med sitt og jeg må alltid mase på de for å få de med på noe, aldri noen som spør meg/oss om å være med på noe. Jeg er nok en del eldre enn deg, selv om jeg mener at alder bare er et tall :-) Jeg savner egentlig Nettby, der kunne man iallefall finne noen i samme situasjon. Selv om man ikke er alene i hverdagen kan man føle seg ensom.

Word :(

Hvor bor du, hva driver du? hvor gammel er du osv!? :)

Må sitter jeg på jobben og kjeder livet av meg. Mannen skal på jakt i helga og jeg planlegger en tur i skogen med barnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Word :(

Hvor bor du, hva driver du? hvor gammel er du osv!? :)

Må sitter jeg på jobben og kjeder livet av meg. Mannen skal på jakt i helga og jeg planlegger en tur i skogen med barnet..

Jeg er 44 (men har kollegaer på rundt 20 år som jeg går supergodt overens med, så det er bare et tall, som jeg skrev over :-) ) Jeg bor i vest. Jeg er delvis arbeidsledig, dvs at jeg har mye tid til å tenke.... Jeg gledet meg til en helg bare med samboeren men nå ringte han nettopp og må reise på jobb i morra :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, jobber, har barn og hund men få eller ingen venner. Jeg savner så sinnsykt å ha noen jeg kunne i hvertfall ringt til når bra eller dårlig skje. Noen som kan være med på lekeplassen, gå tur med hunden, komme på besøk for en kaffe eller noe.

Føler at jeg overbelaster mannen min for alt jeg tenker og har lyst til å snakke om er han den eneste jeg snakker til.

Er jo litt sosial på jobben, men de fleste er hakk eldre enn meg og vi har ikke så mye felles interesse osv.

Noen som har i hvert fall lyst til å bli brevvenn (epost) ?

jeg er 28 år.. ensom som deg. Har barn og mann..

Bor i møre og Romsdal.

Anonymous poster hash: aea57...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 44 (men har kollegaer på rundt 20 år som jeg går supergodt overens med, så det er bare et tall, som jeg skrev over :-) ) Jeg bor i vest. Jeg er delvis arbeidsledig, dvs at jeg har mye tid til å tenke.... Jeg gledet meg til en helg bare med samboeren men nå ringte han nettopp og må reise på jobb i morra :-(

ja.. alder har ikke så mye å si :)

jeg har veldig god kontakt med min svigermor som er 60 og er god venninne til min kusine som bor i utlandet og er 19 :)

Jeg vet hvordan det er å ha for mye tid til å tenke. I dag var en slik dag for jeg ikke har noe å gjøre på jobben, så sitter her og prøver å lese litt om det og det andre...

så kjdelig at han må jobbe :( kanskje du skal prøve å komme deg ut i naturen, lag den en spilleliste på mobilen og ta en gåtur? det skal jeg gjøre da.. men får ikke hørt på musikk pga ettåringen heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nemlig tenkt å opprette en gruppe der man kan chatte og spørre hverandre om alt og ingenting... men det er vel ikke tillatt her å snakke om andre "sosiale medier".

Jeg har en fakeprofil.. kan sende lenke så kan vi opprette en gruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nemlig tenkt å opprette en gruppe der man kan chatte og spørre hverandre om alt og ingenting... men det er vel ikke tillatt her å snakke om andre "sosiale medier".

Jeg har en fakeprofil.. kan sende lenke så kan vi opprette en gruppe?

hørtes koselig ut :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. alder har ikke så mye å si :)

jeg har veldig god kontakt med min svigermor som er 60 og er god venninne til min kusine som bor i utlandet og er 19 :)

Jeg vet hvordan det er å ha for mye tid til å tenke. I dag var en slik dag for jeg ikke har noe å gjøre på jobben, så sitter her og prøver å lese litt om det og det andre...

så kjdelig at han må jobbe :( kanskje du skal prøve å komme deg ut i naturen, lag den en spilleliste på mobilen og ta en gåtur? det skal jeg gjøre da.. men får ikke hørt på musikk pga ettåringen heheh

Nja, jeg burde vel komme meg ut. Men jeg har også ting å gjøre rundt huset, så jeg har alltids noe å finne på. Er ikke så glad i å høre på musikk når jeg er ute på tur, liker å høre lydene rundt meg, eller stillheten :-) Men jeg er veldig glad i å gå på tur :-) Jeg legger ikke denne inn som anonym så kan du sende meg pm om du ønsker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg burde vel komme meg ut. Men jeg har også ting å gjøre rundt huset, så jeg har alltids noe å finne på. Er ikke så glad i å høre på musikk når jeg er ute på tur, liker å høre lydene rundt meg, eller stillheten :-) Men jeg er veldig glad i å gå på tur :-) Jeg legger ikke denne inn som anonym så kan du sende meg pm om du ønsker :-)

det er sant! nyte stillheten !

har alltid noe å gjøre hjemme også...

man er ikke latt liksom, kun ensom hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hørtes koselig ut :)

Vanessa olsen

får håpe vi blir flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe tråd ennå.. tenkte vi kunne hatt en gruppe på sosiale medier eller noe slik. så man kunne holdt kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner problenstillingen. Har mann og stebarn, hvor jeg bor litt isolert til andre i en 《fremmed》 by for å bo nær nok til at han kan ha samvær med sitt barn. Sjeldent med besøk av noen grunnet verdens minste leilighet... Har prøvd å gjøre det koselig når noen først kommer, men det er mer naturlig at jeg/vi drar til andre. Men det skjer sjeldent.

Savner å ha noen å være med, få tur med, ta en kaffe med og prate skit. Lenge siden jeg har ledd over noe morsomt med noen andre enn mannen.

Hadde jeg bodd i Østfold, hadde jeg allerede ringt på din dør ;)

Anonymous poster hash: 69855...64e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner problenstillingen. Har mann og stebarn, hvor jeg bor litt isolert til andre i en 《fremmed》 by for å bo nær nok til at han kan ha samvær med sitt barn. Sjeldent med besøk av noen grunnet verdens minste leilighet... Har prøvd å gjøre det koselig når noen først kommer, men det er mer naturlig at jeg/vi drar til andre. Men det skjer sjeldent.

Savner å ha noen å være med, få tur med, ta en kaffe med og prate skit. Lenge siden jeg har ledd over noe morsomt med noen andre enn mannen.

Hadde jeg bodd i Østfold, hadde jeg allerede ringt på din dør ;)

Anonymous poster hash: 69855...64e

Ja!!! :) Og jeg hadde gledelig tatt deg imot :)

jeg er fra Østfold heller så har igrunn ingen bekjentskap her.

så  å komme som voksen til Norge har vært en stor utfordring når det gjelder å bygge seg et nettverk.

Bodde i Oslo i  noen år og der hadde et ok nettverk, men nå i Østfold kjeder jeg meg hjel.

litt barnslig tankegang men når jeg ser på for eks. frustrerte fruer eller sex and the city for den saksskyld så tenker jeg... åååå så kult det hadde vært å ha en venninnegjeng! å kunne snakke om hva som helst.. å kunne ringe noen bare fordi du har lyst til å snakke litt

jaja... Får satse på at vi flytter til et større by etter hvert igjen og kanskje blir ting bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det opprettet en gruppe? Jeg vil gjerne være med og skravle:)

Anonymous poster hash: f8e8a...486
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Den 2.10.2015 at 12.55, AnonymBruker skrev:

Ja!!! :) Og jeg hadde gledelig tatt deg imot :)

jeg er fra Østfold heller så har igrunn ingen bekjentskap her.

så  å komme som voksen til Norge har vært en stor utfordring når det gjelder å bygge seg et nettverk.

Bodde i Oslo i  noen år og der hadde et ok nettverk, men nå i Østfold kjeder jeg meg hjel.

litt barnslig tankegang men når jeg ser på for eks. frustrerte fruer eller sex and the city for den saksskyld så tenker jeg... åååå så kult det hadde vært å ha en venninnegjeng! å kunne snakke om hva som helst.. å kunne ringe noen bare fordi du har lyst til å snakke litt

jaja... Får satse på at vi flytter til et større by etter hvert igjen og kanskje blir ting bedre...

Hei! Kanskje alt for sent, men jeg er også fra Østfold, 24 år. Jeg har gjort akkurat som deg, tenkt hvor koselig det ville vært med en venninnegjeng! Ser flere jeg kjenner som har utdrikningslag/babyshowers/bursdagsselskap hvor de er omringet av venninner - selv hadde jeg 6 i mitt utdrikningslag, hvor 2 av de var venninner av forloveren min, bedt for at det ikke skulle bli så stusselig :( 

Anonymkode: 46217...091

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...