Tule Skrevet 29. september 2004 #81 Skrevet 29. september 2004 det er da de også... !!!!! hei jeg vet at de fleste er det og flinke men noen er rett og slett umulige og smaarbeide med, jeg syns lista i skole og barnehage og andre steder for va en person kan gjøre før han blir sparket noen ganger er ganske for høy hilsen
Tule Skrevet 29. september 2004 #82 Skrevet 29. september 2004 Tule: jeg kan ikke forstå at det skal være en motsetning i det med at pedagoger er hei jeg vil bare si en liten ting til, detter er og pedagogger so mhar tat med banret hennes på politiske makreringer uten og hasprut henne ome det først sdysn du det er fol det er tilitsvekkende og samarbeide med hilsen
Gjest Xavia Skrevet 30. september 2004 #83 Skrevet 30. september 2004 Thule! Det blir nesten helt umulig å følge med på det du skriver. Du sier at det går litt fort for seg, men kan du ikke bruke litt lengre tid på hvert enkelt innlegg?? (Vær så snill!) Les i det minste gjennom dine egne innlegg før de postes, slik at du kan få satt noen punktum, og luket ut de verste feilene.
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #84 Skrevet 21. oktober 2004 Hvorfor i all verden setter du ikke punktum, Tule? Kunne godt tenkt meg å lese hva du har skrevet, men det er jo umulig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå