Mnjah Skrevet 10. desember 2017 #101 Del Skrevet 10. desember 2017 27 minutter siden, potetstappe skrev: Beklager da misforstod jeg. Det var til @adiaz, jeg siterte deg ved en feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Anna ~ Skrevet 10. desember 2017 Populært innlegg #102 Del Skrevet 10. desember 2017 Gratis advice fra internettet... 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 10. desember 2017 #103 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Begynner å forstå motivasjonen til Atle Antonsen da han sendte diverse stygge sms til ØB. https://www.vg.no/rampelys/komiker-oerjan-buroee-truet-paa-sms/a/23483966/ Endret 10. desember 2017 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg bortebra Skrevet 10. desember 2017 Populært innlegg #104 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg blir så trist av enkelte av holdningene her. Jeg valgte selv en gang i tida ikke å anmelde et overgrep fordi vedkommende var populær i vennegjengen, og jeg visste at de fleste ville valgt å tatt hans side og forsvare det med hva det skulle være. (Han hadde drukket, ikke jeg) Og folk ser ut til å godta så uhorvelig mye mer fra folk de i utgangspunktet liker. Det er derfor familier splittes når overgrepshistorier kommer frem. Det er derfor slike historier i stor grad har blitt fortiet. Denne mistenkeliggjøringen av ofre, og ufarliggjøringen av handlingene (Han var full - han har sagt unnskyld). Men det er litt sånn som en gutt jeg gikk i klasse med en gang i tida, som slo og slo og slo, og så unnskyld etterpå, og da var det liksom greit, og så slo han igjen, for eneste konsekvens var dette: "Si unnskyld." Det er kjipt at tredjeparter rammes når slike historier kommer ut. De er som regel uskyldige. Men det er bare å lese alle oppropene, blant annet det siste i Aftenposten fra kvinnelige leger, som har blitt grovt trakassert, hvor de fleste av de som trakasserte hadde familier, kone og barn, og slapp unna med det, og gjorde det igjen. Fordi _det_ikke_fikk_konsekvenser. Men det er faktisk jævlig kjipt å være offer også, og se på at vedkommende som utførte ugjerninga lever videre i beste velgående, mens man selv sitter igjen med ettervirkningene. Jeg var skeptisk til #metoo, men jeg tror virkelig det er en holdningsendring på gang. Og at arbeidsplasser tar anklager på større alvor enn de gjorde før. 86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 10. desember 2017 #105 Del Skrevet 10. desember 2017 Tenker at problemet med kvinner som ikke anmelder er dramatisk mye større enn historier om falske anmeldelser, så vi kan nok trygt fortsette å ha fokus på #metoo en stund til uten at «arten menn» tar nevneverdig skade av det. Ikke mer skade enn noen hundre år med maktmisbruk overfor kvinner iallfall. Jeg mister ikke nattesøvnen av tanken på menn som i disse dager må tenke litt bedre gjennom hvordan de forholder seg til 53 % av jordas befolkning, men jeg har mistet litt søvn tidligere over ordentlig kjipe episoder. Hadde ikke trodd jeg skulle se noen store endringer i min levetid, men gleder meg stort over at snøballen endelig har fått fart. At Marna og andre velger å stå ved sine hulemenn får de leve med selv. Et liv i svært frivillig offentlighet medfører også offentlig skittentøysvask, og om man vil skåne sine barn mot dette burde man vel valgt et annet levebrød enn å selge barn og familieliv på en blogg. I dette tilfellet må både Ørjan og kona ligge i den sengen de har redd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 10. desember 2017 #106 Del Skrevet 10. desember 2017 18 minutter siden, Sobril skrev: Begynner å forstå motivasjonen til Atle Antonsen da han sendte diverse stygge sms til ØB. https://www.vg.no/rampelys/komiker-oerjan-buroee-truet-paa-sms/a/23483966/ Ja, Atle Antonsen er en virkelig flott person som øker sitt renommé hos meg gjennom det som framkommer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 10. desember 2017 #107 Del Skrevet 10. desember 2017 2 hours ago, adiaz said: Våre egne menn? Der må jeg skuffe deg: "- Ja. Jeg er veldig glad i tafsing, så hver gang jeg blir tafset på blir jeg veldig sjarmert. Jeg liker den gamle femteklasseflørtinga. Den klarer norske menn bare å hoste opp klokka fire om natta. " Og da snakker hun om GK. Altså sin mann, Martin. Hun vil at hennes mann, med hennes godkjenning, tafser mer på henne. Ikke at menn som er gift med andre, eller single for den saks skyld, skal tafse på henne uten godkjenning. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 10. desember 2017 #108 Del Skrevet 10. desember 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 10. desember 2017 #109 Del Skrevet 10. desember 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. desember 2017 #110 Del Skrevet 10. desember 2017 (De får gjøre som andre bloggere; skylde på leserne/publikum.) Marna har ikke fasiten. Så enkelt er det. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #111 Del Skrevet 11. desember 2017 TV2 har begynt å rydde i griseriet sitt. Håper Standup Norge blir inspirert og tar tak i problemene. https://www.dn.no/etterBors/2017/12/11/0738/Medier/tv-2-ledelsen-tar-avstand-fra-davy-wathne-intervju 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2017 #112 Del Skrevet 11. desember 2017 Tror han appellerer til harry-segmentet, gutte-guttene og de som generelt liker underbukseprat og litt mer eller mindre skjulte hentydninger til at kvinner er objekter. (Vet at han har prøvd seg på mer PK- innlegg om Ottar og diverse, altså, blant annet det som er lenket over her til VG.) 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 11. desember 2017 #113 Del Skrevet 11. desember 2017 53 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Dette er et sidespor, men det forundrer meg... Har aldri hørt om en eneste en som synes han er morsom. Ikke er han vel spesielt kjent heller? Men jeg er kanskje i «gal» alder... Ja, dette lurer jeg på og. Han er jo ikke et veldig kjent navn? Hadde aldri hørt om ham hvis det ikke var for frua hans. Kan ikke fatte at han er så stor. T&T Atle Antonsen, Bård Tufte osv er jo sykt mye mer kjent? Sånn generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. desember 2017 #114 Del Skrevet 11. desember 2017 51 minutter siden, Kollontaj skrev: Tror han appellerer til harry-segmentet, gutte-guttene og de som generelt liker underbukseprat og litt mer eller mindre skjulte hentydninger til at kvinner er objekter. (Vet at han har prøvd seg på mer PK- innlegg om Ottar og diverse, altså, blant annet det som er lenket over her til VG.) Ok, det kan forklare litt😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2017 #115 Del Skrevet 11. desember 2017 Han har vært omtalt i årevis på Twitter, i negative ordelag, på grunn av denne «humoren». 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 11. desember 2017 #116 Del Skrevet 11. desember 2017 Fatter ikke hva Marna ser i han i det hele tatt. Synes de to alltid har vært et merkelig par. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 11. desember 2017 #117 Del Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, Gillians skrev: Ja, dette lurer jeg på og. Han er jo ikke et veldig kjent navn? Hadde aldri hørt om ham hvis det ikke var for frua hans. Kan ikke fatte at han er så stor. T&T Atle Antonsen, Bård Tufte osv er jo sykt mye mer kjent? Sånn generelt? Hadde ikke hørt om han før jeg så han på Bloggerne. Han er blitt mer kjent pga Marna, men er ikke en av de store 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 11. desember 2017 #118 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg ble ganske overrasket da jeg fant ut at ØB har hatt en "karriere" som komiker siden 1997, ifølge Wikipedia. Visste ikke hvem han var før Marna ble kjent som Komikerfrue og jeg vet ikke hvor lenge hun har vært relevant som blogger. Men det viser jo at han har vært i bransjen i 20 år. Overraskende, ihvertfall for min del. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 11. desember 2017 #119 Del Skrevet 11. desember 2017 Just now, elisaday said: Jeg ble ganske overrasket da jeg fant ut at ØB har hatt en "karriere" som komiker siden 1997, ifølge Wikipedia. Visste ikke hvem han var før Marna ble kjent som Komikerfrue og jeg vet ikke hvor lenge hun har vært relevant som blogger. Men det viser jo at han har vært i bransjen i 20 år. Overraskende, ihvertfall for min del. Jeg har fortsatt til gode å møte noen som finner han genuint morsom og talentfull som komiker. Hvis han virkelig selger som #2 etter Lyngbø blir jeg nesten sint, for Lyngbø er jo faktisk dritgod i jobben sin. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 11. desember 2017 #120 Del Skrevet 11. desember 2017 3 minutter siden, Scherbatsky skrev: Jeg har fortsatt til gode å møte noen som finner han genuint morsom og talentfull som komiker. Hvis han virkelig selger som #2 etter Lyngbø blir jeg nesten sint, for Lyngbø er jo faktisk dritgod i jobben sin. Jeg har aldri sett noe av ham, men har noen kjente som synes han er ganske bra. -Og forestillingen "Fordommer" ble i alle fall godt mottatt i Bergen http://bergensmagasinet.no/aktuelt/buroe/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg