Gå til innhold

Sliten av å anstrenge meg sånn når jeg skal være sosial

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er bare redd. Tenk om de kommer til å se på med som en utstøtt taper? Hvordan ville du reagert? Ts

Anonymous poster hash: 7bc4b...6c4

Jeg vet ikke. Syns sånt er litt flaut selv, men jeg tenker at dersom de ser ned på deg og tenker at du er en taper så er de ikke spesielt bra venner. De burde jo reagere med forståelse og gjerne inkludere deg mer i helgene. Og det går an å si det uten å høres patetisk ut. Slik du forklarer det i hovedinnlegget så syns jeg slett ikke du høres patetisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke feire nyttår etc, med de vennene du har? :) jeg har selv ganske lite nettverk og vet hvor sårt det er...hadde en kjempe god venninne, og jeg vsr alltid med henne og hennes venner ut. Men så begynte hun desverre med stoff, og da mistet vi kontakten.. har nå 3 venninner,men 2 av de er søskenbarna mine. Jeg vet hvor dritt det føles.

Klem til deg :)

Trist å høre at venninnen din begynte med stoff :( Må være vanskelig å miste en god venninne i rusen. Klem tilbake til deg :klem:

Det er bare aldri et tema at jeg skal være med noen av dem.. De har alle på hver sin kant sammensveisete gjenger de feirer nyttår osv med. Vet ikke hvordan jeg skulle gått frem for å bli med.. Det virker ikke naturlig, og jeg vil jo ikke trenge meg på heller :/ Hadde vel blitt litt rart å komme alene til en nyttårsfeiring hvor jeg kun kjente en person også? Føles veldig dritt, ja :( ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Syns sånt er litt flaut selv, men jeg tenker at dersom de ser ned på deg og tenker at du er en taper så er de ikke spesielt bra venner. De burde jo reagere med forståelse og gjerne inkludere deg mer i helgene. Og det går an å si det uten å høres patetisk ut. Slik du forklarer det i hovedinnlegget så syns jeg slett ikke du høres patetisk ut.

Ja, det er VELDIG flaut :( Ja, men vil jo på en måte ikke få sympati invitasjoner heller. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er VELDIG flaut :( Ja, men vil jo på en måte ikke få sympati invitasjoner heller. Ts

Men hvorfor skulle det være sympatiinvitasjoner? Liker de deg så vil det bare være kjekt for de å ha deg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skulle det være sympatiinvitasjoner? Liker de deg så vil det bare være kjekt for de å ha deg der?

Nei.. Sikkert dumt å tenke sånn. Har ikke så god selvtillit siden jeg har opplevd mye vondt, så har ofte negative tanker om meg selv. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fint svar. Hva slags aktiviteter har du tenkt å begynne med? :) ts

Jeg trener allerede ganske mye og har lyst til å finne flere kurs, gjerne lære mer om yoga. Det er jo en del temareiser med trening også. Ellers så er det jo en del foredrag, kurs og workshops. Jeg er interessert i det meste som har med trening og kosthold å gjøre. Har tenkt litt på å prøve mindfullness-kurs også.

Ellers så er det jo grupper på Facebook hvor man kan få kontakt med folk med samme interesser. Jeg tenker at det er positivt å oppsøke miljøer og at det forhåpentligvis kan gi nye impulser og bekjentskaper.

Anonymous poster hash: f4fac...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare vær ærlig du, det kommer an på måten du sier ting på :)

Har også bare en venninne i Oslo, og det er egentlig ensomt. Jeg har heldigvis en tante som bor her, så er ikke såå mye alene, selv om det også skjer.

Jeg brukte å pynte på sannheten, men har sluttet med det. Da går det (lille) sosiale livet bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener allerede ganske mye og har lyst til å finne flere kurs, gjerne lære mer om yoga. Det er jo en del temareiser med trening også. Ellers så er det jo en del foredrag, kurs og workshops. Jeg er interessert i det meste som har med trening og kosthold å gjøre. Har tenkt litt på å prøve mindfullness-kurs også. Ellers så er det jo grupper på Facebook hvor man kan få kontakt med folk med samme interesser. Jeg tenker at det er positivt å oppsøke miljøer og at det forhåpentligvis kan gi nye impulser og bekjentskaper.    Anonymous poster hash: f4fac...a29

Jeg er også glad i yoga:) Visste ikke at det finnes temareiser med trening. Enig i at det er positivt å oppsøke miljøer :) ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær ærlig du, det kommer an på måten du sier ting på :)

Har også bare en venninne i Oslo, og det er egentlig ensomt. Jeg har heldigvis en tante som bor her, så er ikke såå mye alene, selv om det også skjer.

Jeg brukte å pynte på sannheten, men har sluttet med det. Da går det (lille) sosiale livet bedre :)

Ja.. Kan jo hvertfall være mer ærlig, uten å fortelle alt. Trenger jo ikke brette ut om alt. Er ingen varig løsning å holde på sånn som jeg gjør.. Det er så slitsomt. Bra du har det bedre med de du har :) ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad i yoga:) Visste ikke at det finnes temareiser med trening. Enig i at det er positivt å oppsøke miljøer :) ts

Det er masse temareiser, både med trening og andre ting :) Tror det er en side som heter Jomfrureiser eller noe slikt blant annet. Har ikke prøvd det selv enda.

Når det gjelder yoga så tror jeg det er lettere å bli kjent med folk på kurs enn på gruppetrening. Jeg er mye på gruppetrening, og da er det forskjellige folk der fra gang til gang. På kurs vil man møte de samme menneskene flere ganger :)

Anonymous poster hash: f4fac...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse temareiser, både med trening og andre ting :) Tror det er en side som heter Jomfrureiser eller noe slikt blant annet. Har ikke prøvd det selv enda. Når det gjelder yoga så tror jeg det er lettere å bli kjent med folk på kurs enn på gruppetrening. Jeg er mye på gruppetrening, og da er det forskjellige folk der fra gang til gang. På kurs vil man møte de samme menneskene flere ganger :)   Anonymous poster hash: f4fac...a29

Ja :) Skal absolutt sjekke det ut :) ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malificenta

Jeg ser det snakkes om yoga her. Jeg har så lyst til å begynne med det. Jeg fulgte Yoga med Adrienne 30 days challenge kurset på youtube. Og har egentlig tenkt på det lenge uten at jeg har tatt meg selv i nakken og begynt. Det finnes jo masse på youtube, men det hadde vært mye bedre å hatt noen å trene med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Åh, jeg klarer ikke å si det som det er! Er så sliten av å streve sånn :( Hater at jeg har gjort det til en vane å late som så mye. Det suger all gleden av å være med de få vennene jeg har igjen ut av meg. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...