Gå til innhold

Joshua French - Skyldig eller uskyldig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom til å tenke på han nå, er det noen her som tror han er skyldig? Jeg tror han er uskyldig og jeg synes så synd på han og familien :(

Anonymous poster hash: 94e50...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Med det bildet fra bilen, eller hvor det nå var..., så er det grunn til å tro det ja...om det var drapet på sjåføren du mente



Anonymous poster hash: d9f65...898
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Med det bildet fra bilen, eller hvor det nå var..., så er det grunn til å tro det ja...om det var drapet på sjåføren du mente Anonymous poster hash: d9f65...898

Det var fake

Jeg tror han er skyldig.

hvorfor?

Anonymous poster hash: 94e50...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Men om han er skyldig så synest jeg nesten at det helvetet han har vært igjennom til nå, er straff nok i massevis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars fyr :(

Anonymous poster hash: 94e50...730

 

Du er klar over at det faktisk er fult mulig at han er skyldig.

 

 

 

Anonymous poster hash: 282ea...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at det faktisk er fult mulig at han er skyldig.    Anonymous poster hash: 282ea...9d2

Det skjer ikke

Anonymous poster hash: 94e50...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Men om han er skyldig så synest jeg nesten at det helvetet han har vært igjennom til nå, er straff nok i massevis.

Enig, jeg synes så synd på han, mora og søstera hans :( og ikke minst han andre som døde, jeg husker ikke navnet hans

Anonymous poster hash: 94e50...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fake

hvorfor?

Anonymous poster hash: 94e50...730

 

De har innrømmet at bildet var korrekt, så hvorfor tror du det er fake?

Endret av Druid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har innrømmet at bildet var korrekt, så hvorfor tror du det er fake?

Man kan trikse med bilder og film. Det blir litt som i prison break hvor Lincoln er dømt til døden basert på et klipp av han hvor de har trikset med klippet og lagt til ansiktet hans

Anonymous poster hash: 94e50...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, jeg synes så synd på han, mora og søstera hans :( og ikke minst han andre som døde, jeg husker ikke navnet hans

Anonymous poster hash: 94e50...730

Tjostolv Moland.

Anonymous poster hash: 0c669...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan trikse med bilder og film. Det blir litt som i prison break hvor Lincoln er dømt til døden basert på et klipp av han hvor de har trikset med klippet og lagt til ansiktet hans

Anonymous poster hash: 94e50...730

 

1. Du refererer til en film. Film er ikke fakta. Det er utrolig vanskelig å fake bilder og film på en slik måte at det er umulig å oppdage manipulering.

 

2. Du svarer ikke på det faktum at Moland og French hele tiden har innrømmet å ha tatt bildet. De har ikke bestridd bildet, kun foranledningen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Du refererer til en film. Film er ikke fakta. Det er utrolig vanskelig å fake bilder og film på en slik måte at det er umulig å oppdage manipulering.

 

2. Du svarer ikke på det faktum at Moland og French hele tiden har innrømmet å ha tatt bildet. De har ikke bestridd bildet, kun foranledningen.

Tv serie og det er et eksempel. Det går an

Anonymous poster hash: 94e50...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo også dømt for å ha drept Moland, der tror jeg garantert at han er uskyldig. Drapet på sjåføren tror jeg faktisk også de var uskyldige i, jeg skjønner bare ikke hvorfor de skulle drepe han.

Men; jeg tror uansett at de er/var noen store drittsekker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo også dømt for å ha drept Moland, der tror jeg garantert at han er uskyldig. Drapet på sjåføren tror jeg faktisk også de var uskyldige i, jeg skjønner bare ikke hvorfor de skulle drepe han.

Men; jeg tror uansett at de er/var noen store drittsekker.

 

Det er ikke slik at alle som dreper han er grunn.

 

Noen ganger virker det som folk tror han er uskydlig bare fordi han er norsk.

Anonymous poster hash: 282ea...9d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Det er ikke slik at alle som dreper han er grunn.

 

Noen ganger virker det som folk tror han er uskydlig bare fordi han er norsk.

Anonymous poster hash: 282ea...9d2

 

Jeg tror jo generelt sett ikke at folk er uskyldig basert på at de er norske. Jeg syns bare det er rart at de skulle drepe sjåføren når det forverrer deres situasjon, iallefall når de ikke får noe igjen for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha nevnt det: French er ikke dømt for å ha drept sjåføren. Kun Moland ble dømt for drap på sjåføren, mens de ble dømt for en rekke andre ting sammen. Derfor fikk French fire dødsdømmer og Moland fem i den opprinnelige saken.

Uansett. Det er mye mulig de sto bak drapet på sjåføren, men så lenge rettsprosessen han (de) var gjennom var så ubrukelig og håpløs kan jeg ikke stole på dommen. De ble blant annet dømt for spionasje på vegne av Norge. Retten viste da blant annet til et fyllabilde av en journalist i Drammens Tidende som (på nachspiel) pekte på et kart over Afrika. Han hadde en beret på hodet, og da måtte han visstnok være offiser i Forsvaret. Derfor ble Norge også dømt til å betale 60 millioner dollar for spionasje. Når deler av dommen er så parodisk langt ute på jordet kan jeg ikke plutselig stole på den delen som handlet om drap. Da får tvilen komme den/de tiltalte til gode.

Føler meg ellers temmelig sikker på at han er helt uskyldig i Molands død, men det har jo ikke så stor praktisk betydning uansett.



Anonymous poster hash: d2ed9...8ed
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fake

hvorfor?

Anonymous poster hash: 94e50...730

Nå tilligger det ingen å forklare hvorfor man tror en person er uskyldig. Bevis byrden er overlatt til de som mener personer er skyldig. Jeg skal ikke svare for calleia, men jeg klarer ikke dy meg. Jeg vil tro hun mener han er uskyldig fordi han ikke har gjort det han er dømt for. Mer forklaring er unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å stole på det rettssystemet der nede, herregud for noen tullinger. Om de var skyldige eller ikke, får man aldri vite. Det er veldig fristende å tro de ikke gjorde det, på grunn av de  andre tulledommene de har fått, men man vet ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...