AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #341 Del Skrevet 25. september 2016 1 time siden, Alvea skrev: Jeg elsker disse bildene, men da kun for å perle. Etter jeg er ferdig havner de aldri opp på veggen min. Utrolig støgge bilder. Men anbefales virkelig for de som liker å ha noe å fikle med Ja, skjønner den, helt greit som tidsfordriv eller hobby. Men for å ha på egen vegg, eller gi bort? Nei, nei. Anonymkode: a6795...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. september 2016 #342 Del Skrevet 25. september 2016 Reagerer på de som kjøper eller ønske å kjøpe slike frø som visstnok skal gi roser i pokemonmønster, blåe jorbær osv. Hva gir du meg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 25. september 2016 #343 Del Skrevet 25. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, skjønner den, helt greit som tidsfordriv eller hobby. Men for å ha på egen vegg, eller gi bort? Nei, nei. Anonymkode: a6795...acd Bilde/imgur-lenke? Har meldt meg ut av gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #344 Del Skrevet 25. september 2016 33 minutter siden, Kraula skrev: Bilde/imgur-lenke? Har meldt meg ut av gruppen. Sånn som dette her: http://www.ebay.com/itm/Unicorn-5D-DIY-Diamond-Painting-Mosaic-Cross-Stitch-Round-Rhinestone-Home-Decor-/172276637842?hash=item281c7ce092:g:2j8AAOSwsTxXjD8M Anonymkode: a6795...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #345 Del Skrevet 26. september 2016 Noen blir fine. Anonymkode: 91c6e...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #346 Del Skrevet 26. september 2016 Nei, det var ikke fint. Bare tacky. Anonymkode: a6795...acd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 26. september 2016 #347 Del Skrevet 26. september 2016 Haha, hjelp. Håper ikke jeg får et slikt til jul ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 26. september 2016 #348 Del Skrevet 26. september 2016 Reagerer på alle som legger ut sine 'Toms' sko. Blir like uvel hver gang de står 'for every shoe you buy we help a child in need' eller noe.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. september 2016 #349 Del Skrevet 26. september 2016 14 timer siden, Alvea skrev: Reagerer på de som kjøper eller ønske å kjøpe slike frø som visstnok skal gi roser i pokemonmønster, blåe jorbær osv. Hva gir du meg? Tror ikke det er lov å innføre slike frø engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 26. september 2016 #350 Del Skrevet 26. september 2016 8 timer siden, Takida skrev: Reagerer på alle som legger ut sine 'Toms' sko. Blir like uvel hver gang de står 'for every shoe you buy we help a child in need' eller noe.. Mhm og når du påpeker det så sier de noe i denne duren: "hva vet du om hvilken organisasjoner jeg gir til? For alt du vet så gir jeg masse penger til Røde Kors" og "jeg bestemmer vel selv hvem jeg vil gi penger til". Gaaad, jeg blir gal av det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 3. oktober 2016 #351 Del Skrevet 3. oktober 2016 På 26. september 2016 den 23.13, Brimi skrev: Mhm og når du påpeker det så sier de noe i denne duren: "hva vet du om hvilken organisasjoner jeg gir til? For alt du vet så gir jeg masse penger til Røde Kors" og "jeg bestemmer vel selv hvem jeg vil gi penger til". Gaaad, jeg blir gal av det der. Men du kan jo ikke påpeke det, da blir du jo kastet ut og mister all the drama:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 3. oktober 2016 #352 Del Skrevet 3. oktober 2016 1 time siden, Takida skrev: Men du kan jo ikke påpeke det, da blir du jo kastet ut og mister all the drama:p I know. Var sånn jeg ble kastet ut xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #353 Del Skrevet 3. oktober 2016 Jeg måtte bare melde meg ut. Ble så lei av dumme spørsmål, billig skrap og det samme om og om igjen. Anonymkode: a6795...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 3. oktober 2016 #354 Del Skrevet 3. oktober 2016 Jeg har sagt det før, men sier det igjen: Jeg synes det er skikkelig SKUMMELT når medlemmer der inne legger ut screenshot av noe som står på helt basic engelsk og spør hva det betyr. Vet du ikke engang hva bekreftelsen som popper opp er for noe, så burde du ikke handle på engelske nettsider. Plutselig en dag har du bundet deg til noe du ikke kommer deg ut av, og da har man null å stille med. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #355 Del Skrevet 4. oktober 2016 Har det blitt trøbbel i paradis på Ebaygruppa? Jeg er ikke medlem der lenger men ser nå plutselig at noen har startet ny altmulig-gruppe for ebaykjøp, og begrunner det med uenigheter blant moderatorer. Det kom et innlegg om det i fluffies-gruppen. Eller var det en annen gruppe? Man blir jo forvirret av mindre Til dem som er kronisk tett i nesen og sover dårligere på grunn av det; disse plastrene gjør ting litt lettere! Anbefales veldig! Bare husk å rense oppå nesen med spritgele e.l. for å unngå at plasteret løsner. http://www.ebay.com/itm/120-100-20-NASAL-STRIPS-MEDIUM-SMALL-Breathe-Better-Reduce-Snoring-Right-Now-/251585160000 Anonymkode: 0b57a...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #356 Del Skrevet 5. oktober 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har det blitt trøbbel i paradis på Ebaygruppa? Jeg er ikke medlem der lenger men ser nå plutselig at noen har startet ny altmulig-gruppe for ebaykjøp, og begrunner det med uenigheter blant moderatorer. Det kom et innlegg om det i fluffies-gruppen. Eller var det en annen gruppe? Man blir jo forvirret av mindre Til dem som er kronisk tett i nesen og sover dårligere på grunn av det; disse plastrene gjør ting litt lettere! Anbefales veldig! Bare husk å rense oppå nesen med spritgele e.l. for å unngå at plasteret løsner. http://www.ebay.com/itm/120-100-20-NASAL-STRIPS-MEDIUM-SMALL-Breathe-Better-Reduce-Snoring-Right-Now-/251585160000 Anonymkode: 0b57a...954 Man snorker fordi tungen faller bakover i ganen. Da vil ikke et slikt "snorke-plaster" hjelpe. Hvis du vil anbefale dette produktet, finnes det en egen ebay-gruppe her på kg Anonymkode: 0a7c2...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 5. oktober 2016 #357 Del Skrevet 5. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Man snorker fordi tungen faller bakover i ganen. Da vil ikke et slikt "snorke-plaster" hjelpe. Hvis du vil anbefale dette produktet, finnes det en egen ebay-gruppe her på kg Anonymkode: 0a7c2...385 Det finnes vel flere grunner til snorking sånn jeg har skjønt det. Bl.a. tett nese (da vil vel plastrene i teorien hjelpe), stor drøvel og at tungen faller bak i halsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #358 Del Skrevet 19. januar 2017 Er gruppen slettet? Anonymkode: f4a7d...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #359 Del Skrevet 19. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er gruppen slettet? Anonymkode: f4a7d...fd2 Lurte på det samme. Men tror nok bare vi er slettet eller noe? Jeg har aldri skrevet noe der, kanskje likt noen innlegg, men ikke noe som er slemt, frekt eller noe som sier mot noen på noe vis. Ingen som vet hvordan man kan komme i kontakt med administratorene? Husker ikke hva de heter, men vil veldig gjerne komme i kontakt med noen da jeg synes dette er dårlig gjort. Er det en regel eller noe at man blir kastet ut om man ikke er aktiv? For den har jeg i så fall ikke fått med meg. Anonymkode: e4953...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 19. januar 2017 #360 Del Skrevet 19. januar 2017 Gruppen er visst borte for alle, og det er laget nye grupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå