#Sunrise Skrevet 29. september 2015 #1 Del Skrevet 29. september 2015 Da lager vi en side nr 3 :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 29. september 2015 #2 Del Skrevet 29. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #3 Del Skrevet 29. september 2015 Hva skjedde med side nr 2? Jeg har ikke fått lest i den tråden på en liten stund. Anonymous poster hash: 55712...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 29. september 2015 #4 Del Skrevet 29. september 2015 Woho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 29. september 2015 #5 Del Skrevet 29. september 2015 Men la oss holde det ålreit sånn at tråden ikke blir stengt ned igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 29. september 2015 #6 Del Skrevet 29. september 2015 Men la oss holde det ålreit sånn at tråden ikke blir stengt ned igjen. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laurelin Skrevet 30. september 2015 #7 Del Skrevet 30. september 2015 Klassisk: "Hva er det kjappeste du har fått i posten, og link?" Altså, jeg begynner virkelig å tvile når de tror det er en sammenheng mellom hva du får og hvor lang tid det tar i posten. Det er postgangen som avgjør hvor lang tid det tar, ikke selgeren eller innholdet inni. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 30. september 2015 #8 Del Skrevet 30. september 2015 Klassisk: "Hva er det kjappeste du har fått i posten, og link?" Altså, jeg begynner virkelig å tvile når de tror det er en sammenheng mellom hva du får og hvor lang tid det tar i posten. Det er postgangen som avgjør hvor lang tid det tar, ikke selgeren eller innholdet inni. Høres litt ut som crack når det er sånn. "MÅ HA NOE NÅÅÅÅÅÅÅ!!" 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 30. september 2015 #9 Del Skrevet 30. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 30. september 2015 #10 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Syns det er litt forstyrrende når folk tydeligvis må skjule innlegg fra gruppa for å klare å unngå å kjøpe noe. Jeg elsker shopping jeg, men altså.. er jo ikke sånn at jeg MÅ ha alt (rælet ) folk linker til, liksom. Endret 30. september 2015 av Fnisu 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. september 2015 #11 Del Skrevet 30. september 2015 Hva skjedde med side nr 2? Jeg har ikke fått lest i den tråden på en liten stund. Anonymous poster hash: 55712...71b Den ble stengt etter at noen la ut et bilde av en kvinne og latterliggjorde kroppen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 30. september 2015 #12 Del Skrevet 30. september 2015 Den ble stengt etter at noen la ut et bilde av en kvinne og latterliggjorde kroppen hennes Usj, det er ufint. Håper folk kan holde seg for gode til det i tråd nummer 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 30. september 2015 #13 Del Skrevet 30. september 2015 Alle gode ting er tre :D Jeg ble slettet fra gruppa, så håper på oppdateringer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StripeyPanda Skrevet 30. september 2015 #14 Del Skrevet 30. september 2015 Så var det hun som plutselig hadde kjøpt ring til 16.000kr og lurte på hva pokker som hadde hendt. Hører til historien at hun har enda ikke blitt trukket på kortet, sender mail til selger osv, men det er 100 kommentarer med spørsmål om Visa kan bli trukket 16.000 i minus, om kjøpsloven og angrerett gjelder for dette osv.. De følger ikke så mye med! Får pakker med ting de ikke vet hva eeer, og aaaldri har bestilt ++... Slutter aldri å forundre meg, den shoppegalskapen som rår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 30. september 2015 #15 Del Skrevet 30. september 2015 Var jo ei som skulle kjøpe en BH, men så hadde hun bestilt 14(?) stk! Reagerte ikke på at prisen ble over 400 kroner... Da er det natta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 1. oktober 2015 #16 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ei som fikk to ringer til 43 kroner og lurer på om de kan være ekte. 😂 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artigsjokk Skrevet 1. oktober 2015 #17 Del Skrevet 1. oktober 2015 Men en fortalte at hun hadde kjøpt en ring til en femmer-ish på ebay, og da mannen fikk den undersøkt hos gullsmed viste den seg å være verdt 3400 kr. Må jo så klart ha vært en grov feil fra selgers side. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #18 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ei som fikk to ringer til 43 kroner og lurer på om de kan være ekte. Hvis de er sirkelformede er de sikkert ekte ringer. Anonymous poster hash: 93965...011 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 1. oktober 2015 #19 Del Skrevet 1. oktober 2015 Men en fortalte at hun hadde kjøpt en ring til en femmer-ish på ebay, og da mannen fikk den undersøkt hos gullsmed viste den seg å være verdt 3400 kr. Må jo så klart ha vært en grov feil fra selgers side. Grov feil fra selgers side, eller skikkelig god, gammeldags trolling fra fortellerens side Noen mennesker lyver jo om de dummeste ting, så det forundrer meg ikke om det er tilfellet 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #20 Del Skrevet 1. oktober 2015 Men en fortalte at hun hadde kjøpt en ring til en femmer-ish på ebay, og da mannen fikk den undersøkt hos gullsmed viste den seg å være verdt 3400 kr. Må jo så klart ha vært en grov feil fra selgers side. Jeg også har kjøpt billige ringer på ebay, og den hadde noen carat i seg. Husker ikke akkurat hvor mange nå, eller hva den var verdt. Men jeg tok med den til gullsmeden og den var ekte. Anonymous poster hash: 8fcaf...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå