Gå til innhold

Kalendergaver til gutt på atten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til kalendergaver til gutter på atten ..? Det skal være smågaver altså, ikke noe dyre greier. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor han hjemme?

Anonymous poster hash: 48b77...e22

Skrevet

Bor han hjemme?

jepps. har det noe å si ... ? 

Skrevet

Flaxlodd og sokker!

Anonymous poster hash: 54769...98a
Skrevet

Regner med det er sønnen din, eller noe lignende?

Ting han misliker å kjøpe selv, som for eksempel sokker, boksere, basic t-skjorter.. En liten bit av favorittgodteriet hans. Har han noen hobbyer som kan overføres til en gave og deles ut over mange dager? Har lest at noen kjøper for eksempel byggesett av Lego og fordeler det utover. Kanskje en øl på lørdagskvelden om du vil være ordentlig freidig?  :fnise:

Bor han hjemme?

Det spiller vel ingen rolle?..

• Liker 7
Skrevet

Kondomer

Anonymous poster hash: 5221f...617

• Liker 12
Skrevet

Kondomer

Anonymous poster hash: 5221f...617

ha ha ha, good one  :danse:  :fnise:

Skrevet

Regner med det er sønnen din, eller noe lignende?

Ting han misliker å kjøpe selv, som for eksempel sokker, boksere, basic t-skjorter.. En liten bit av favorittgodteriet hans. Har han noen hobbyer som kan overføres til en gave og deles ut over mange dager? Har lest at noen kjøper for eksempel byggesett av Lego og fordeler det utover. Kanskje en øl på lørdagskvelden om du vil være ordentlig freidig?  :fnise:

Det er sønnen min ja :) 

Tviler på at lego er greia lenger, dessverre, he he .... en øl ja, det er en god ide :)

Skrevet

Flaxlodd og sokker!

Står alt på listen :) :) :)  

Skrevet

jepps. har det noe å si ... ? 

Kan hende at vedkommende tenkte at hvis han bor aleine så har han et annet behov enn hvis han bor hjemme :)

• Liker 10
Skrevet

flaxlodd,lue,vanter,

Anonymous poster hash: 898a2...058
Skrevet

Det er sønnen min ja :)

Tviler på at lego er greia lenger, dessverre, he he .... en øl ja, det er en god ide :)

Lego var bare et eksempel! Kan være en annen hobby han har, en idrett som krever utstyr kanskje? Kan jo få en og en fotballstrømpe, eller noe  :laugh:

Skrevet

Spillekort, DVD (De koster ingenting nå om dagen), Gavekort på en opplevelse, om han går på skole: Penner ol.

Skrevet

De siste årene har jeg heller fått en billig pepperkake/sjokoladekalender, og en større ting på julaften som f.eks. en leppestift eller noe kjøkken-dingledangle.

Julegaver trenger ikke å være så fryktelig komplisert og det at enkelte får krølltang 5. desember og veske 6. desember synes nå jeg personlig er ganske idiotisk.

Hvis du heller vil være litt kreativ så er det sikkert haugevis med hjemmelagte diy julekalendere på google (pinterest har masse) :)

Anonymous poster hash: 68341...594
  • Liker 2
Skrevet

24 øl av ymse slag, med og uten alkohol. Han må smake seg frem til hvilken øl det er. :) Ikke drikkepress, men øl blir kanskje noe man smaker på og koser seg med.

Skrevet

Jeg er gjerne kreativ, og er ingen tilhenger av at det skal være julegaver hele desember. Problemet er vel bare at jeg har brukt opp alle mine egne gode ideer oppgjennom, så jeg håpte noen hadde noen tips her :)

Skrevet

Hvis du ikke skal gi hver dag, hva med feks gi "gavekort" på kino, bowling hva han nå enn liker som koster litt ekstra to helger i desember? Også feks hver onsdag gi sokker, boxere eller andre nyttige bruksting?

Skrevet

Nei altså, det skal være kalendergave hver dag, men ikke julegave, lissom :)

Skrevet

Du er fantastisk!!!  :hug:  :hug:  :hug:

Anonymous poster hash: 0ba08...2c0
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...