Gjest Valhalla Skrevet 22. september 2004 #1 Del Skrevet 22. september 2004 De ikke vil bruke følelsesladde ord og å utsette sine reportere for fare. Jaja slik kan man gi inntrykk av stakkars motstandsmenn nesten som vår egen Max Manus som kjemper en tapper kamp mot overmakten. http://www.honestreporting.com/articles/45..._Terrorists.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. september 2004 #2 Del Skrevet 22. september 2004 mens fox nekter å omtale amerikanske snikskyttere som snikskyttere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NOMADEN Skrevet 23. september 2004 #3 Del Skrevet 23. september 2004 Hva er det med deg???? At du hater Norge og nordmenn, USA, Bush og alt USA står for har jeg fått med meg. Vil du dokumentere hvor FOX (skrivers med versaler) har unlatt å bruke ordet "SNIPER"?? I din verden er vel et velrettet skudd fra en amerikansk sniper mye verre enn at Profetens sønner skjærer halsen over på nepalesiske rengjøringsfolk. At atbeidsledige politirekrutter ekspeders til paradis av en spenna gæern islamist. Forstår du ikke hva ... det blir likevel sensurert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. september 2004 #4 Del Skrevet 23. september 2004 wow, har du og valhalla barnslighetskonkurranse her inne, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 23. september 2004 #5 Del Skrevet 23. september 2004 FOX omformulerer også suicide bombers til homicide bombers,det synes jeg er treffende. Link til dine sniper påstander takk. Hvis ikke forklar hvilket ord de bruker i stedet. Sniper er jo en spesialisering innenfor militæret og ikke negativt ladet i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. september 2004 #6 Del Skrevet 23. september 2004 hakke link, dette står i en artikkel jeg har fått av min foreleser i am populærkultur, erik kielland-lund, amanuensis ved institutt for britiske og amerikanske studier, uio. du kan jo sende ham en mail og krangle hvis du ikke tror meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 23. september 2004 #7 Del Skrevet 23. september 2004 Hva heter artikkelen. Hvem har skrevet den. I hvilken sammenheng ble det skrevet at FOX ikke skriver sniper. Hvilket ord bruker FOX i stedet. Han må ha henvist til et eksempel og da skal jeg nok klare å søke det opp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. september 2004 #8 Del Skrevet 23. september 2004 tror du jeg har dette i hodet? herregud, jeg leser en million artikler og jeg drar dem ikke med meg rundt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 23. september 2004 #9 Del Skrevet 23. september 2004 Ok sender han en mail å spør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 23. september 2004 #10 Del Skrevet 23. september 2004 Forresten jeg leste en artikkel om at Kerry er transvestitt og liker å vandre i red light district. Jeg kan ikke bevise det altså jeg leser jo en million artikler, men du må nok bare ta det som fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #11 Del Skrevet 2. oktober 2004 wow, har du og valhalla barnslighetskonkurranse her inne, eller? Liker debatteknikken din. Trekk opp buksene. Du leser for mange artikkeler og husker bare det som passer din venstre-islamske agenda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå