Fame Skrevet 30. september 2015 #21 Skrevet 30. september 2015 Dere som liker å være glattbarberte nedentil, hvor ofte shaver dere? Jeg har lyst til å være mest mulig glatt hele tiden. Skulle ønske jeg kunne shavet hver 2. dag, men da får jeg bare røde sår og nupper. Føler meg så utrolig ufresh og ekkel når det begynner å vokse ut igjen. Jeg har jo ganske kraftig hårvekst også Anonymous poster hash: 54e45...89c En gang i uka. Noe oftere enn det så gjør det au au. 1
Gjest marizz Skrevet 1. oktober 2015 #22 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg liker å være glatt hele tiden, men klarer aldri å finne den perfekte shave"syklusen" der jeg er så og si glatt hele tiden uten nupper eller sår Klarer ikke tanken på å vokse eller epilere nedentil
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #23 Skrevet 1. oktober 2015 Voksing er ikke så dyrt, ca 350 kr og man gjør det ca hver 6 uke så si det i snitt blir 250 kr i mnd. Du kan sikkert bytte til et billigere mobilabonement eller ta 4 øl mindre i måneden så får du råd til det Selv vokser jeg meg kun på sommeren, og man blir mer "herda" smertemessig etter 2-3 gangen man gjør det. Resten av året så har jeg begynt å la alt gro, før så barberte jeg men det blir bare stikkende og irritert og vondt om man til en hver tid skal ha så kort hår som mulig. Raker av kanskje en gang i mnd , og slipper all den irritasjonen pluss har et mye bedre sexliv fordi hårene gir masse stimuli Bor i Trondheim, vet ikke om så mange steder man kan vokse seg her. Sjekket pris hos Relax på Trondheim Torg. Koster 690 kr for brasiliansk!! Det har ikke jeg som student råd til:( Bikini er litt billigere, men jeg vil bli kvitt alt. Anonymous poster hash: e2b16...1f5
Florence Skrevet 1. oktober 2015 #24 Skrevet 1. oktober 2015 Voksing er ikke så dyrt, ca 350 kr og man gjør det ca hver 6 uke så si det i snitt blir 250 kr i mnd. Du kan sikkert bytte til et billigere mobilabonement eller ta 4 øl mindre i måneden så får du råd til det Selv vokser jeg meg kun på sommeren, og man blir mer "herda" smertemessig etter 2-3 gangen man gjør det. Resten av året så har jeg begynt å la alt gro, før så barberte jeg men det blir bare stikkende og irritert og vondt om man til en hver tid skal ha så kort hår som mulig. Raker av kanskje en gang i mnd , og slipper all den irritasjonen pluss har et mye bedre sexliv fordi hårene gir masse stimuli Hvor gjør du det? Ei venninne betaler over 500,- og det er venninnepris!
LiseOslo Skrevet 2. oktober 2015 #25 Skrevet 2. oktober 2015 jeg shaver meg to-tre ganger i uka. Liker å være helt glatt, foran og bak
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #26 Skrevet 2. oktober 2015 Bruk babyolje til barberingen, og smør et tynt lag på etterpå også. Da holdes ihvertfall huden min nuppefri. Barberer ca annenhver dag. Anonymous poster hash: 0b61b...a8d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #27 Skrevet 2. oktober 2015 Hvor gjør du det? Ei venninne betaler over 500,- og det er venninnepris! Jeg betaler 450. aldri bealt mer en det uansett hvr i Oslo jeg går Anonymous poster hash: 7d083...c6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå