Gå til innhold

Til dere som shaver alt nedentil...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som liker å være glattbarberte nedentil, hvor ofte shaver dere?

Jeg har lyst til å være mest mulig glatt hele tiden. Skulle ønske jeg kunne shavet hver 2. dag, men da får jeg bare røde sår og nupper.

Føler meg så utrolig ufresh og ekkel når det begynner å vokse ut igjen. Jeg har jo ganske kraftig hårvekst også :( 

Anonymous poster hash: 54e45...89c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer alt hver 2. dag. Liker å være helt "clean" hele tiden. Viktig å barbere med hårene, og ikke mot :) Jeg får ingen nupper og sår da.

Anonymous poster hash: 9bc02...30b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg barberer alt hver 2. dag. Liker å være helt "clean" hele tiden. Viktig å barbere med hårene, og ikke mot :) Jeg får ingen nupper og sår da.

Men man får jo ikke bort alt hvis man barberer med hårene? Da blir det jo alltid litt kaktus der nede.

• Liker 6
Skrevet

Hva med voksing i stedet for?

Er student, har ikke råd til voksing dessverre.

Skrevet

Men man får jo ikke bort alt hvis man barberer med hårene? Da blir det jo alltid litt kaktus der nede.

Funker for meg i hvert fall. Kanskje bare folk er forskjellig?

Skrevet

Barberer annenhver dag hvis jeg skal ha det helt glatt. Hadde samme problem som deg før, med inngrodde hår og sår hvis jeg barberte meg ofte.. Løsningen var flere behandlinger med laser. Det er veldig dyrt da, så sikkert uaktuelt for deg..

Skrevet

Hva med å vokse selv? Det er ikke så vondt som alle skal ha det til, og resultatet blir like bra! :) 

Skrevet

Hva med å vokse selv? Det er ikke så vondt som alle skal ha det til, og resultatet blir like bra! :)

Hva slags voks anbefaler du da?

Har prøvd slike strips fra Veet, men de tar jo ikke alt.

Skrevet

Hva slags voks anbefaler du da?

Har prøvd slike strips fra Veet, men de tar jo ikke alt.

Jeg bruker Gigi Brazilian Bikini Wax. Den varmes i mikroen og er enkel i bruk :) Det ligger instruksjonsvideo på youtube om du er usikker på hvordan du skal gjøre det. 

http://www.gigispa.com/products/product-0911.html

Skrevet

Jeg er 23 år og har vokset meg fra jeg var 17. Har aldri rørt en høvel siden! Vokset meg profesjonelt de to første årene, etter dette begynte jeg å gjøre det selv. Jeg bruker kun stripsa til veet og jeg syntes det funker kjempe bra på meg! Hender det blir noen småhår her og der, men de napper jeg bare bort!:D

Anonymous poster hash: 0fee6...26b

Skrevet

Jeg er 23 år og har vokset meg fra jeg var 17. Har aldri rørt en høvel siden! Vokset meg profesjonelt de to første årene, etter dette begynte jeg å gjøre det selv. Jeg bruker kun stripsa til veet og jeg syntes det funker kjempe bra på meg! Hender det blir noen småhår her og der, men de napper jeg bare bort!:D

Anonymous poster hash: 0fee6...26b

Klarer du å ta de hårene nærme kjønnsleppene også? Synes det er vanskelig å barbere der.

Skrevet

Om du barberer deg, så går du først med hårene, skyller av, maserer inn skum eller hva du bruker igjen, lar det virke litt og barberer mot hårene. Skjeggtips her altså!

Jeg vil også anbefale deg å smøre inn med litt kokosnøttolje etterpå, du får kjøpt et glass med kokosnøttolje i helsekostbutikker om du bor i en mindre by eller i jalla-sjapper om du bor i en større by. Kokosnøttolje er fantastisk, du kan bruke det som balsam, fuktighetskrem og glidemiddel om du vil. Det er noe av det beste du får på markedet. Vær forsiktig med å bruke for mye, for det er potente greier.

Anonymous poster hash: 7b8ef...754
Skrevet

Ei jeg driver litt med vokser seg både foran og bak, rimminga har aldri vært diggere.

Anonymous poster hash: 46daa...d72

Skrevet

Joda, med skikkelig utstyr. Barberer man mot hårene vil huden vokse over hårene som kommer opp og da blir hårsekkene røde og hovne ja.

Skrevet

Joda, med skikkelig utstyr. Barberer man mot hårene vil huden vokse over hårene som kommer opp og da blir hårsekkene røde og hovne ja.

Hva slags utstyr bruker du da?

Jeg bruker bare vanlig barberskum og høvel fra venus.

Skrevet

Hva med voksing i stedet for?

Det gjør vondt. Laserlysbehandling er bedre.

Skrevet

Det gjør vondt.

Voks opp ahahaha
  • Liker 1
Skrevet

Voksing er ikke så dyrt, ca 350 kr og man gjør det ca hver 6 uke så si det i snitt blir 250 kr i mnd.

Du kan sikkert bytte til et billigere mobilabonement eller ta 4 øl mindre i måneden så får du råd til det :)

Selv vokser jeg meg kun på sommeren, og man blir mer "herda" smertemessig etter 2-3 gangen man gjør det. Resten av året så har jeg begynt å la alt gro, før så barberte jeg men det blir bare stikkende og irritert og vondt om man til en hver tid skal ha så kort hår som mulig. Raker av kanskje en gang i mnd , og slipper all den irritasjonen pluss har et mye bedre sexliv fordi hårene gir masse stimuli :)

Skrevet

Voksing er bedre, helt klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...