Gå til innhold

Menn som strikker

Fremhevede innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet

"Å, så kult! Det har jeg ikke sett før. Lurer på hva han strikker? Ååååå, nå må jeg sette i gang med et nytt høstprosjekt." *pønskepønske*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

desuten syns jeg det er litt respekløs utalelse,nedlatene mot kvinner :(

Hva er det med kvinner og pissing på sine egne kjønnskarakteristikker? Feministene snakker ustanselig om mannlig kvinnefiendtlighet, men jeg kjenner ingen som er så kvinnefiendtlige som kvinner.

Skrevet

Hva er det med kvinner og pissing på sine egne kjønnskarakteristikker? Feministene snakker ustanselig om mannlig kvinnefiendtlighet, men jeg kjenner ingen som er så kvinnefiendtlige som kvinner.

Han du svarer er mann.

Anonymous poster hash: d84ed...019

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tenkt; så bra! Er så glad for alle som strikker, siden jeg ikke gjør det selv. Kjenner for øvrig flere menn som strikker, syr og lager syltetøy m.m.. Det gjelder om å utvikle alle sidene av seg selv.

Skrevet

Hva er gale med det,hadde alle menn gjort det så hadde det vært mye renere toaletter rundt forbi,desuten syns jeg det er litt respekløs utalelse,nedlatene mot kvinner :(

Herregud. Hva er respektløst og nedlatende med det? For en sutring...

Gjest lipgloss
Skrevet

sjønnte fint lite av det du sier her,har du truffet rett innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet

Herregud. Hva er respektløst og nedlatende med det? For en sutring...

Visst du ikke klarer å se det selv,så gidder ikke jeg å forklare det til deg heller,dessuten er det avsporing av tråden

Skrevet

En venn av meg lærte seg å strikke for moro skyld og begynte på en poncho. Et vennepar av ham var overbevist om at det var et fåfengt prosjekt og veddet en flaske whiskey på at han ikke kom til å gjøre den ferdig før sommerferien var over. Han dukket opp på døra deres iført ferdigstrikket poncho siste dagen av sommerferien, og endte opp med masse kudos og dyr whiskey  :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det er helt greit for meg at menn strikker, men hvis mannen min tok fatt i strikkepinnene, hadde jeg funnet det avtennende. En mann på bussen... hadde da sett en ekstra gang, for har ikke observert det tidligere. Og jeg har tatt mye buss. 

Skrevet

Da hadde det blitt: :skratte:

Anonymous poster hash: 28f9d...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...