Gå til innhold

ONS med jomfru: turn-off?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg tok min jomfrudom på fest ONS ! Angrer ikke :) Sa heller ikke noe om at jeg var jomfru  , bare ba han om å ta det pent. Han ville ha mere sex i ettertid og vi møttes noen flere ganger (men hadde ikke sex) og han nevnte aldri at han hadde merket at jeg var amatør eller jomfru. ONS og fylla sex er som regel ganske klumsete i utgangspunktet så det er vanskelig å vite med mindre du sier det, og det trenger du jo ikke  :)

Jeg gjorde det sånn bare fordi jeg ville bli ferdig med det, få tatt jomfrdommen og hatt mitt første samleie. Men hvis du faktisk vil lære deg å ha sex så vil jeg anbefale deg å heller avtale med noen du stoler på og fortelle at du er jomfru og ønsker en "fuck friend"/læremester.

Anonymous poster hash: e775e...867
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et spørsmål mest rettet mot menn her inne. Jeg har hele tiden sett for meg at jeg kommer til å miste jomfrudommen til en gutt jeg er forelsket i, en jeg stoler på osv.

Jeg er nå i en alder av 20, fortsatt jomfru. Ingen jeg forteller det til tror på det. Jeg har datet mange gutter, men det har aldri vart så lenge at vi har tatt det steget. Jo flere år som går, jo mer nervøs blir jeg.

Ute på byen treffer jeg ofte tonen med hyggelige gutter som jeg finner attraktive, men jeg tør ikke å flørte så mye nettopp på grunn av at det er seksuell stemning.

Kunne du tenkt deg å ha et on night stand ute på byen, med en jomfru? Eller er det totalt turn-off? Og hvordan skal man i såfall si ifra?

Takker for alle svar :)

Anonymous poster hash: 32a3c...ce2

Er planen å forbli jomfru eller å bli "spretta"? 😂

Som regel er det jomfruen selv som tenker mest på det at du har lite erfaring. Men jeg skal si deg en ting når det kommer til oss gutter:

En jomfru er for oss en fra middelalderen som hopper fram i tid og plutselig ser alt det fine den nåværende verdenen har og by på. Vi kan slappe av og ta det helt rolig for vi vet at stort sett det meste vi gjør mot deg er nytt. ALT SAMMEN! Selvfølgelig innenfor dine moraler og prinsipper. En jomfru er for oss gutter den "hellige gral", det er som å gå på månen for første gang i verdens historien, du er på et teritorie som "noman gmhas ever walked" og kan i grunn slappe av helt med tanke på kjønnsykdommer. Men!! En jomfru er ikke bare bare... Noen jenter påstår at de var så trange første gang at det gjorde vondt. Noen starter t.o.m og blø, men det er ikke så mange. Så du burde egentlig bare : gjøre det med en ONS. Fortell gutten det tidlig på veien hjem e.l så han er klar over det og be han ta det rolig. Så om du skulle begynne og blø og det skulle være flaut for deg kan du trøste deg med det at ; du trenger nok ikke se han igjen så ofte (med mindre dere bor på et VELDIG LITE sted:P

Anonymous poster hash: e109b...557

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg har ikke ONS, men bortsett fra det gjør det ikke noe fra eller til om en kvinne er jomfru. 

Skrevet

Er selv 19 år og jomfru(jente). Begynner også å få litt angst, men jeg tror nok jeg kommer til å ha sex første gang med noen jeg har en god tone med fra nettet fks :) 

Anonymous poster hash: ba4df...310
  • Liker 1
Skrevet

Slapp av ts, endel venter mye lenger. Synes du skal vente til du møter en du liker!

Det er bra at noen fortsatt lytter til seg selv, kontra å bare gjøre det som andre forventer at du skal gjøre. Lytt alltid til hjertet ditt! Det gjør jeg.

Klem fra meg.

Anonymous poster hash: b9d04...19f
  • Liker 2
Skrevet

nei.

Anonymous poster hash: c7dfc...da7
Skrevet

Er selv 19 år og jomfru(jente). Begynner også å få litt angst, men jeg tror nok jeg kommer til å ha sex første gang med noen jeg har en god tone med fra nettet fks :)

Anonymous poster hash: ba4df...310

Slapp helt av.:) Ingen ting som er mere turn on, enn ei jente som er jomfru.;)

Anonymous poster hash: 52fc1...1c7

Skrevet

Ikke meningen å overta tråden, men hvilke personligheter hos ONS liker jomfruer? Jeg har hatt en del partnere, men aldri hatt sex med en jomfru:-( Det har nesten ingen av vennene mine heller. Hvor finner man dere?

Anonymous poster hash: ac79f...776

Muslimske jenter er som regel jomfruer ( til de gifter seg ).

Anonymous poster hash: a7dea...717

Skrevet

Ikke kast bort "jomfrudommen" din på ons!

Jeg var 25 1/2 når jeg hadde sex for første gang. Angrer ikke på det.

Jeg er veldig glad for at jeg ventet til jeg møtte en jeg følte det var rett og gjøre det med.

Anonymous poster hash: 5943c...14c

• Liker 1
Skrevet

Jeg mista jomfurdommen min på ons(og til dere har meninger om dette.Jeg angrer IKKE og ser ikke på meg selv på trash),men jeg annoserte ikke akkurat dette til han jeg hadde sex med. Jeg var på din alder ts.

Anonymous poster hash: 9e550...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...