AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Et spørsmål mest rettet mot menn her inne. Jeg har hele tiden sett for meg at jeg kommer til å miste jomfrudommen til en gutt jeg er forelsket i, en jeg stoler på osv. Jeg er nå i en alder av 20, fortsatt jomfru. Ingen jeg forteller det til tror på det. Jeg har datet mange gutter, men det har aldri vart så lenge at vi har tatt det steget. Jo flere år som går, jo mer nervøs blir jeg. Ute på byen treffer jeg ofte tonen med hyggelige gutter som jeg finner attraktive, men jeg tør ikke å flørte så mye nettopp på grunn av at det er seksuell stemning. Kunne du tenkt deg å ha et on night stand ute på byen, med en jomfru? Eller er det totalt turn-off? Og hvordan skal man i såfall si ifra? Takker for alle svar Anonymous poster hash: 32a3c...ce2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Håper jeg finner en som deg TS. Hilsen jomfru gutt i alder av 25 som ikke har mulighter på damefronten Anonymous poster hash: 8852e...966 8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Jeg er kvinne altså, men svarer likevel. Ikke kast bort dette på en ONS, det er jo bare så trashy. Du kommer helt sikkert til å treffe en det blir langvarig med etter hvert, så spar deg til dette du. Og det er bare positivt å være jomfru, det synes de aller fleste menn også. Anonymous poster hash: 49df0...4c4 9
Gjest Dwight Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Nå er ikke jeg mann men, er du helt sikker på at det er måten å gjøre det på? Du er ikke akkurat en "sklie", første gangen vil ta tid og tålmodighet, noe jeg tror du ville fått svært dårlig erfaring med en full, kåt og overivrig kar du aldri har sett før.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 En kvinnelig jomfru over 20 er jo en hellig gral. En mannlig jomfru derimot... Da snakker vi taper!Anonymous poster hash: 1a605...b70 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Er en jente på 19, jomfru jeg også. Har vurdert å bare finne meg en på byen, men jeg synes fulle, desperate gutter er så turn-off at jeg ikke klarer. Har planer om å vente til jeg finner en jeg liker Anonymous poster hash: d996e...3c5 4
Pinkee Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Heller på 2. date, enn på ons. Det er faktisk ikke krise å være jomfru på 20, er faktisk ikke krise om du er jomfru som 40 heller. Bare vent på en du virkelig har lyst til å gjøre det med. En full og overkåt mann i 20-åra, er vanligvis ikke den mest hensynsfulle elskeren. 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 En kvinnelig jomfru over 20 er jo en hellig gral. En mannlig jomfru derimot... Da snakker vi taper!Anonymous poster hash: 1a605...b70 Nice........... Anonymous poster hash: 8852e...966 2
Florence Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Jeg ville ikke gjort det på en ONS. Det kan gjøre veldig vondt, du kan trenge litt ekstra tid og oppvarming, og det er det ikke sikkert en tilfeldig fyr vil gjøre. 2
Gjest Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 For meg hadde det ikke gjort noen ting at du var jomfru.. nå er jeg en del år eldre enn deg, så vi ville uansett vært uaktuelle Men hadde jeg vært 10 år yngre, og blitt kjent med deg, så hadde jeg ikke hatt problemer med at du var uerfaren - det hadde jeg respektert fullt ut. Det finnes helt sikkert gutter som ville behandlet deg med respekt og tatt det rolig, men jeg tror dessverre sjansen er liten for å finne en sånn på byen mtp. et ons. Hold ut.. sex er ikke oppskrytt, men første gangen er gjerne det. 1
Gjest Piraten Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Turn off? Nei absolutt ikke. Turn on!
guttemann Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Jeg ville ikke gjort dette som en ONS. Sjansene for en ganske kjip førsteopplevele er ganske stor da. Da tror jeg det er bedre å bruke Tinder, være ærlig om intensjonene dine ganske fort når du begynner å chatte med noen, møte ham ute og ta et par glass vin for å se an kjemien og roe nervene, og så stikke hjem til en av dere etterpå. Det er sikkert flere som har hatt ONS første gang og hatt en grei opplevelse, men det er nok en fordel om fyren er litt forberedt på å ta det litt med ro og ta litt hensyn. Ikke vent til kl halv fire og bli med en god og full fyr ihvertfall.
Gjest Kim Skrevet 28. september 2015 #13 Skrevet 28. september 2015 Det finnes ikke noe fasitsvar på det spørsmålet. Det er som det meste annet, situasjonsbetinget. Jeg kan se for meg at i et "på byen" scenario, så kommer ikke engang emnet om antall sexpartnere opp, så da blir også om du er jomfru eller ei, litt irrelevant. Hva du velger å fortelle før dere har sex, vil jo påvirke hva som skjer videre, men hadde jeg møtt en jente og det viste seg at hun var jomfru, men at hun hadde lyst til å ha sex, så hadde ikke det vært et problem, hadde bare tatt det rolig og latt deg føle deg trygg og komfortabel.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #14 Skrevet 28. september 2015 Min første gang var når jeg var 20 og med ons. Vi hadde nasj hjemme til meg. Så var flere hjemme. Så begynte han å klå på meg I sofaen og da ble jeg flau så jeg dro han med inn på rommet mitt og vi kysset og tafset der inne. Så når jeg skjønte hvor han ville så sa jeg det. Han var engelsk så når jeg sa på en klønete måte at jeg var a Virgin så sa han bare really? Og spurte om jeg ville fortsette. Det ville jeg og han var veldig forsiktig, det var vondt og jeg blødde. Men gikk fint. Begge var fulle men ikke så fulle at vi ikke viste hva som skjedde Anonymous poster hash: 52adc...8fe
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #15 Skrevet 28. september 2015 Håper jeg finner en som deg TS. Hilsen jomfru gutt i alder av 25 som ikke har mulighter på damefronten Anonymous poster hash: 8852e...966 Unnskyld men det ville blitt den kleineste onsen noen gang.Anonymous poster hash: 8d36e...838
Gjest Bond Skrevet 29. september 2015 #16 Skrevet 29. september 2015 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #17 Skrevet 29. september 2015 Hadde følt meg beæret om jeg hadde fått ta jomfrudommen på ei voksen jente. Ikke kast bort dette på en tåpelig ons.Anonymous poster hash: 05cf2...94f 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #18 Skrevet 29. september 2015 Unnskyld men det ville blitt den kleineste onsen noen gang.Anonymous poster hash: 8d36e...838 Er derfor jeg ikke har ons, og er i situasjonen jeg er i. Anonymous poster hash: 8852e...966
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #19 Skrevet 30. september 2015 Ikke meningen å overta tråden, men hvilke personligheter hos ONS liker jomfruer? Jeg har hatt en del partnere, men aldri hatt sex med en jomfru:-( Det har nesten ingen av vennene mine heller. Hvor finner man dere?Anonymous poster hash: ac79f...776
Bimini Skrevet 30. september 2015 #20 Skrevet 30. september 2015 Ikke meningen å overta tråden, men hvilke personligheter hos ONS liker jomfruer? Jeg har hatt en del partnere, men aldri hatt sex med en jomfru:-( Det har nesten ingen av vennene mine heller. Hvor finner man dere?Anonymous poster hash: ac79f...776 .... "Hvor finner man dere?" Man er da ikke av et eget folkeslag om man ikke har hatt sex før! Makan. Vent, TS. Vent til du, som flere over her sier, finner en du kan være komfortabel med og som du gjerne stoler på. Jeg ventet også en stund og var redd for at uerfarenhet var ansett som teit. Men fakta er at når du er såpass moden i den alderen du er i, så kjenner du sannsynligvis deg selv (og kroppen din) bedre, enn om du var 15-16 og skulle ha sex for første gang. Et råd er jo at sex er "lettere" å ha med noen man slapper av med, kontra en helt random. Det burde i seg selv være et råd bra nok til å vente til du finner en fyr du liker godt og stoler på You go girl!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå