-Fisken- Skrevet 2. oktober 2004 #121 Del Skrevet 2. oktober 2004 JEg provoserer deg, ja. Hva tror du du gjør mot oss andre her inne? Jeg bryr meg egentlig likte om hva du tenker/mener om kvinner. Det har for meg ingen betydning, jeg trenger ikke forholde meg til deg i RL. Jasså, så kvinnen ligger normalt sett underst når det gjelder sex? Tja. Vet du hvor mange som foretrekker at jenta sitter øverst? Hørt om å eksprimentere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 2. oktober 2004 #122 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tror jeg må fortelle mannen min at han ikke er noen mann før han ligger øvers. Stakkar nå blir han skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 2. oktober 2004 #123 Del Skrevet 2. oktober 2004 det er et faktum at det er vi menn som har bakket upp kvinners selvtillit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En annen mann25 Skrevet 2. oktober 2004 #124 Del Skrevet 2. oktober 2004 du provoserer meg. kvinner skal ikke stå overfor menn på den måten. På samme måte som når en gutt og ei jente har sex så ligger kvinnen underst (normalt sett) Du må ha et kjedelig sexliv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. oktober 2004 #125 Del Skrevet 2. oktober 2004 Du må ha et kjedelig sexliv... Bra sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #126 Del Skrevet 2. oktober 2004 Bra sagt Liker forresten stillingen du har på avateren din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. oktober 2004 #127 Del Skrevet 2. oktober 2004 Liker forresten stillingen du har på avateren din... Helt enig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 3. oktober 2004 #128 Del Skrevet 3. oktober 2004 [. På samme måte som når en gutt og ei jente har sex så ligger kvinnen underst (normalt sett) Jadda jadda , dette har du skikklig greie på skjønner jeg.... Jeg synes innleggene dine blir dummere og dummere, men jeg får hvertfall noe og le av, så takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agathe Skrevet 3. oktober 2004 #129 Del Skrevet 3. oktober 2004 det er et faktum at det er vi menn som har bakket upp kvinners selvtillit Hvor i himmelens navn har du det fra? Faktum? Må ikke leke med så store ord, vet du... Hvem sier at det er et faktum? Du? Tenkte jeg det ikke. Og når du sier noe, så er det jo sånn. For alle menn hater sin kjæreste/samboer/kone. Sånn egentlig. Og iallfall hvis de skulle være så freidige å ri han. Eller, skrekk og gru, be han om å plukke opp de skitne sokkene sine. Ja da begynner det å koke, gitt. Hadde du vært jente og hatt disse holdningene mot menn, så hadde det blitt hylt Ottar og traktor lang vei. La oss gjøre klare bålet, jenter. Undertrykkerne skal brennes, på samme måte som de en gang i tiden brant sterke kvinner under påskudd av at de var hekser. Vi trenger sikkert ikke brenne mer enn et par stykker. Det kan ikke være flere igjen enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. oktober 2004 #130 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jadda jadda , dette har du skikklig greie på skjønner jeg.... Jeg synes innleggene dine blir dummere og dummere, men jeg får hvertfall noe og le av, så takk for det Ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 4. oktober 2004 #131 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ikke sant ja da, men det var bare for å illustrere. Jeg hadde det travelt da jeg skrev det og det kom derfor frem på en litt rar måte som ikke var tiltenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå