Gå til innhold

17 av 40 befalselever jenter - et hån mot manlige soldater

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

JEg provoserer deg, ja. Hva tror du du gjør mot oss andre her inne?

Jeg bryr meg egentlig likte om hva du tenker/mener om kvinner. Det har for meg ingen betydning, jeg trenger ikke forholde meg til deg i RL.

Jasså, så kvinnen ligger normalt sett underst når det gjelder sex? Tja. Vet du hvor mange som foretrekker at jenta sitter øverst? Hørt om å eksprimentere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest En annen mann25

du provoserer meg.

kvinner skal ikke stå overfor menn på den måten. På samme måte som når en gutt og ei jente har sex så ligger kvinnen underst (normalt sett)

Du må ha et kjedelig sexliv...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[. På samme måte som når en gutt og ei jente har sex så ligger kvinnen underst (normalt sett)

Jadda jadda :hoho::hoho: , dette har du skikklig greie på skjønner jeg....

Jeg synes innleggene dine blir dummere og dummere, men jeg får hvertfall noe og le av, så takk for det :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er et faktum at det er vi menn som har bakket upp kvinners selvtillit

Hvor i himmelens navn har du det fra? Faktum? Må ikke leke med så store ord, vet du... Hvem sier at det er et faktum? Du? Tenkte jeg det ikke. Og når du sier noe, så er det jo sånn. For alle menn hater sin kjæreste/samboer/kone. Sånn egentlig. Og iallfall hvis de skulle være så freidige å ri han. Eller, skrekk og gru, be han om å plukke opp de skitne sokkene sine. Ja da begynner det å koke, gitt.

Hadde du vært jente og hatt disse holdningene mot menn, så hadde det blitt hylt Ottar og traktor lang vei.

La oss gjøre klare bålet, jenter. Undertrykkerne skal brennes, på samme måte som de en gang i tiden brant sterke kvinner under påskudd av at de var hekser. Vi trenger sikkert ikke brenne mer enn et par stykker. Det kan ikke være flere igjen enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda jadda :hoho::hoho: , dette har du skikklig greie på skjønner jeg....

Jeg synes innleggene dine blir dummere og dummere, men jeg får hvertfall noe og le av, så takk for det :hoho::hoho:

Ikke sant :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :wink:

ja da, men det var bare for å illustrere. Jeg hadde det travelt da jeg skrev det og det kom derfor frem på en litt rar måte som ikke var tiltenkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...