Dru Skrevet 30. september 2004 #101 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg er veldig glad for at den meningen mann25 kommer med her er en mening forbeholdt de ytterst få. Jeg tror vel man fint kan si at her har han ikke med seg sitt eget kjønn. Det forundrer meg at slike holdninger fremdeles eksisterer. Det skuffer meg litt også. Men mest av alt er jeg trist på mann25s vegne, fordi det kan ikke være lett. Det vil vel heller ikke bli lett å leve i denne verden med slike holdninger heller. Jeg misunner han ikke de hindringer han møter på kun fordi han ikke liker kvinner. Og før man kommer med påstander om at "kvinner er ingenting", "likestilling er en illusjon", så bør man sjekke opp i historien. Hva kvinner har utrettet. For det er ikke så rent lite. Jeg vil nesten påstå at hadde det ikke vært for Ada Lovelace, så hadde ikke mann25 skrevet noenting her. Aniola-Fisken: Lykke til med utdanning i forsvaret. Du kommer helt sikkert til å bli tatt godt imot der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 30. september 2004 #102 Del Skrevet 30. september 2004 Og før man kommer med påstander om at "kvinner er ingenting"' date=' "likestilling er en illusjon", så bør man sjekke opp i historien. Hva kvinner har utrettet. For det er ikke så rent lite. Jeg vil nesten påstå at hadde det ikke vært for Ada Lovelace, så hadde ikke mann25 skrevet noenting her.[/quote'] skal fortelle deg at det egenlig ikke er så rent få menn (din mann inkludert) som dypest sett mener det jeg skrev. Vi har alle vært deltagere i et slags narrespill som har gått ut på at vi ikke skulle si slike ting som at kvinner ikke er like bra til å gjøre den og den jobben som menn er. At de skulle oppfordres til å få lederstillinger over nesten hele jærvla spekteret - at vi skulle klappe dere på skuldra osv Jeg er imidleritid en av de som har gått lei og som vil hoppe av dette toget. Jeg vil simpelt ikke enger være med på dette bedrag bare for at en jævla pariakaste skal føle seg likestillt på alle områder (for så stikke oss i ryggen). Å bidra til det på et visst nivå var greit, men hos meg går det en grense og den grensa er forlengst nåd. Grensa flommet for alvor over da jentunger begynte å få innpass i forsvaret takket være denn samme illusjonariske oppbakkinga. Du skjønner det at flere og flere menn føle at vi gir så mye til dere furpulte svin av noen kvinner (mens vi bare får dritt og ydmykelser tilbake) at vi nesten bare føler aversjon for dere som mennesker. Jeg håper det renner over for en eller annen manlig soldat der disse kvinnene gjorde sitt inntog på befalsskolen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. oktober 2004 #103 Del Skrevet 1. oktober 2004 JAsså, så fint for deg at du vet hvordan alle menn tenker. Synes rett og slett innleggene dine blir komisk å lese. Du må være rimlig trangsynt. Synes egentlig litt synd på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 1. oktober 2004 #104 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det må jeg si, mann25 er virkelig et prakteksemplar av arten. :o Må nesten spørre deg - hva slags store bragder er det DU har utført da, som har kommet menneskeheten til gode på et eller annet vis? Hva har DU gjort for verden? For meg så er du en tragisk person. I tillegg til det så virker du direkte dum, og med et ikke ubetydelig mindreverdighetskompleks i tillegg. Om du forakter meg så kan jeg forsikre deg om at det er veeeldig gjensidig. Du virker vel å være så langt fra det jeg vil kalle et realt mannfolk som det er mulig å komme. Min dypeste medfølelse skal du dog få. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 1. oktober 2004 #105 Del Skrevet 1. oktober 2004 JAsså, så fint for deg at du vet hvordan alle menn tenker. Synes rett og slett innleggene dine blir komisk å lese. Du må være rimlig trangsynt. Synes egentlig litt synd på deg. tror nok det er langt flere menn som tenker slik, men de gir bare ikke uttrykk for det. du ble vel litt skremt nå lille pike Ps! har du tenkt tanken på at det trolig er flere menn/gutter i din krets (kjæreste) som også tenker slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. oktober 2004 #106 Del Skrevet 1. oktober 2004 tror nok det er langt flere menn som tenker slik, men de gir bare ikke uttrykk for det. du ble vel litt skremt nå lille pike Ps! har du tenkt tanken på at det trolig er flere menn/gutter i din krets (kjæreste) som også tenker slik? Åja, no vart æ skræmt! Om noen i min vennekrets tenker sånn er det deres sak. Så lenge de oppfører seg skikkelig og behandler meg med respekt, likeverdig respekt, holder det for meg. Deres innereste tanker kan de ha for seg selv. Og du, Mann25, har du noen kvinnlige venner egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 1. oktober 2004 #107 Del Skrevet 1. oktober 2004 Om noen i min vennekrets tenker sånn er det deres sak. Så lenge de oppfører seg skikkelig og behandler meg med respekt, likeverdig respekt, holder det for meg. Deres innereste tanker kan de ha for seg selv. disse "innerste tankene" er i ferd med å manifestere seg lille frøken ainola og det kommer du til å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. oktober 2004 #108 Del Skrevet 1. oktober 2004 disse "innerste tankene" er i ferd med å manifestere seg lille frøken ainola og det kommer du til å merke. Jaha ja. Det får vi nå se på. Men du svarte ikke på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 1. oktober 2004 #109 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jøss, holder du på med dette tøvet ennå "lille mann".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 1. oktober 2004 #110 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jaha ja. Det får vi nå se på. jeg tror dette kverner rundt i tankene dine jeg lille frøken ainola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MANN.25 Skrevet 1. oktober 2004 #111 Del Skrevet 1. oktober 2004 Aniola-Fisken, hvor gammel er du - 16-17 år ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. oktober 2004 #112 Del Skrevet 1. oktober 2004 Aniola-Fisken' date=' hvor gammel er du - 16-17 år ?[/quote'] Min alder har du ikke noe med. Hvorfor er det vesentlig i denne sammenhengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. oktober 2004 #113 Del Skrevet 1. oktober 2004 Gjeeeesp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. oktober 2004 #114 Del Skrevet 1. oktober 2004 Gjeeeesp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. oktober 2004 #115 Del Skrevet 2. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #116 Del Skrevet 2. oktober 2004 Til Mann25 Dine argumenter om kvinner som parikaste vitner for kun om din egen utilstrekkelighet i forhold til sosial omgang med andre mennesker. Det må være trist å være i dine sko. Om det er ment for å provosere, så har du bommet. Jeg har lite annet enn medfølelse for deg og din ensomhet. Det som var en rimelig heftig ( om dog en litt søkt)debatt har blitt en oppkomme av idioti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 2. oktober 2004 #117 Del Skrevet 2. oktober 2004 du er ei jente på 16 år og skal bli befal??? du tror ikke dette er ekstra provoserende på manlige soldater?? - å ha en jentunge på 17-18 som står å kommanderer dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. oktober 2004 #118 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så du tror at jeg skal bli befal i en alder av 17? JEg tror manlige soldater har gått av å bli befalt av damer, enten de er 18 eller 30. JA, menn er sterkere fysisk, men om de er det psykisk? Det tviler jeg veldig sterkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 2. oktober 2004 #119 Del Skrevet 2. oktober 2004 de fleste ville stilletiende akseptert det, men aldri godtatt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 2. oktober 2004 #120 Del Skrevet 2. oktober 2004 du provoserer meg. kvinner skal ikke stå overfor menn på den måten. På samme måte som når en gutt og ei jente har sex så ligger kvinnen underst (normalt sett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå