Gå til innhold

Dere husmødre som har vært hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Syns ikke du skal dra alle under en kam (typisk KG), TS har ikke sagt noe stygt mot yrkeskvinner i denne tråden, derimot har mange snakket nedlatende om at hun har vært hjemme med barn. 

 

Noen er hjemme, andre er ikke og godt er det at folk er forskjellige.

 

Anonymous poster hash: 95ffa...e3c

 

Det var ikke en kommentar til TS spesielt, men en kommentar til den generaliserende* påstanden om at yrkesaktive er dømmende, men hjemmeværende ikke er det. Du skal ikke ha lest mange nettdebattene om emnet, eller om barnehage for små barn, for å se svært mange eksempler på nettopp dømmende husmødre.

 

*Så å snakke om å skjære alle over en kam (som for øvrig er det korrekte uttrykket ;)) kan du gjøre et annet sted.

Anonymous poster hash: 45289...1d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det var ikke en kommentar til TS spesielt, men en kommentar til den generaliserende* påstanden om at yrkesaktive er dømmende, men hjemmeværende ikke er det. Du skal ikke ha lest mange nettdebattene om emnet, eller om barnehage for små barn, for å se svært mange eksempler på nettopp dømmende husmødre.

 

*Så å snakke om å skjære alle over en kam (som for øvrig er det korrekte uttrykket ;)) kan du gjøre et annet sted.

Anonymous poster hash: 45289...1d5

 

 

Her jeg er fra sier vi det på en annen måte, men det er en annen diskusjon.

Selv har jeg aldri møtt noen hjemmeværende som har vært dømmende mot meg som jobber, så derfor syns jeg det blir feil å angripe ts sin tråd med det. Bare en observasjon, og ikke noe frekt ment til deg personlig. Mennesker må begynne å forstå at alle er forskjellig. 

Men nok avsporing for nå. TS, du burde ta noen kurs før du starter i arbeid igjen, for å fornye kunnskapen din, da stiller du bedre i forhold til andre. 

Anonymous poster hash: 95ffa...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...